komentarze
  • 1. bartexar
    • 2014-09-21 18:55:35
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Powinni może dziurę robić w kokpicie żeby powietrze wlatywało i chłodziło, coś w stylu kanału F. Tylko jakby to wpłynęło na aerodynamikę...

  • 2. Filip[][]
    • 2014-09-21 18:59:26
    • *.adsl.inetia.pl

    1 ale ty głupi jesteś, kombinezon kierowcy jest chłodzony płynem.

  • 3. magic942
    • 2014-09-21 19:00:33
    • *.123.207.135

    Szacunek dla Magnussena i Kwiata. Mieli ogromne problemy, a mimo to wytrwali i ukończyli wyścigi.

  • 4. bartexar
    • 2014-09-21 19:03:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2. Jak widać to nie wystarcza. Tam gdzie są ekstremalne warunki jak w Singapurze samo chłodzenie cieczą nie wystarcza.

  • 5. Mat5
    • 2014-09-21 19:04:13
    • *.icpnet.pl

    Chłodzenie rąk przez Magnussena w trakcie neutralizacji było bardzo wymowne. 2 lata temu Senna miał poparzone plecy, więc ten wyścig zbiera niezłe żniwa.

  • 6. Greek
    • 2014-09-21 19:30:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Biorąc pod uwagę, że kombinezon jest odporny na bardzo wysokie temperatury, łatwo sobie wyobrazić jak tam musiało być gorąco. Oczywiście to nie kwestia ekstremalnych warunków tylko raczej jakiejś awarii. Ewentualnie pośrednio - czyli awaria przez trudne warunki.

  • 7. chelsea 8
    • 2014-09-21 21:19:54
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Miejmy nadzieję że to nic poważnego i bez problemu zamelduję się w Japoni za niespełna 2 tygodnie ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo