komentarze
  • 1. Kazik
    • 2007-03-29 02:53:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale tak w efekcie końcowym to wiemy mało albo nic.Że jest problem to wiemy .Co wynika z tego orzeczenia przedstawiciela FIA? Może nieuważnie czytam ale ciśnie mi się na usta pytanie..W Malezji Ferrari i BMW startuje normalnie? Czy też zostanie poddane zmodyfikowanym testom FIA?

  • 2. olla
    • 2007-03-29 04:15:38
    • *.aster.pl

    No "zmodyfikowane" testy mają się odbyć...więc się okaże, czy je przejdą tym razem. Tyle wiemy ;-)

  • 3. LeVi
    • 2007-03-29 08:09:43
    • *.225.250.137

    "wytwarza się dodatkowy docisk, a więc zwiększa się prędkość na prostej." Bullshit... Powoduje ona wlasnie zmniejszenie docisku na prostej co pozwala uzyskac wieksza predkosc...

  • 4. Statek
    • 2007-03-29 09:14:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na jakies zagranicznej stronie przeczytałem ze wszystko jest ok tak wiec nie ma sie czego czepiac z tego artykułu tez tak wywnioskowałem F12007 jest wporzadku:)

  • 5. yarpen.zirgin
    • 2007-03-29 09:46:29
    • *.motorola.com

    A ja wywnioskowałem, że testy, które przeprowadzają teraz płyta Ferrari i BMW przechodzi, ale nie jest pewne, czy będzie przechodziła jak się zdemontuje te sprężyny. Zobaczymy pewnie przed GP Malezji. Wydaje mi się, że Ferrari i BMW będą musieli zmienić płytę podłogową.

  • 6. kempa007
    • 2007-03-29 10:39:52
    • *.piaseczno.sdi.tpnet.pl

    LeVi masz racje, poprawilem

  • 7. atomic
    • 2007-03-29 10:42:09
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    rozumiem przepis o zmniejszeniu pojemności silników który miał zmniejszyć moc a jednocześnie v-max bolidów-względy bezpieczeństwa/ konstruktorzy szybko zareagowali i osiągi pozostały/nierozumiem dlaczego czepiają się zawieszenia i płyt skoro innowacje wprowadzane są równiż dlatego aby bolidy były bezpieczniejsze.po co w tym momencie klasyfikacja konstruktorów.

  • 8. Mati_f1
    • 2007-03-29 16:36:12
    • *.adsl.inetia.pl

    No tu się nie zgodzę. Niby w jaki sposób ruchoma podłoga ma poprawiać bezpieczeństwo? Przecież to jest jasne, że służy ona poprawieniu osiągów poprzez zwiększenie v-max bez jednoczesnego obniżania down-force na zakrętach. W ten sposób jak by nie patrzeć prędkości na zakrętach wzrosną bo kierowcy będą mieli lepszą przyczepność i zamiast wypadać z toru przy np 100 km/h to będą wypadać przy 105.

  • 9. michlak
    • 2007-03-29 19:07:59
    • *.as.kn.pl

    Może sie nie znam, może ktoś mi wyjaśni? Czy "zmodyfikowane" testy mają za zadanie obiektywnie rozstrzygnąć czy ruchoma płyta podłogowa jest legalna czy nie, czy też są tak przeprowadzone aby udowodnić, że nie jest. Być może FIA w obawie przed dominacja jednego z teamów naginają naginanie przepisów. Skoro tworzą ograniczenia, które można obejść czy można kogokolwiek oskarżać z tego powodu.

  • 10. Mati_f1
    • 2007-03-29 20:08:38
    • *.adsl.inetia.pl

    Wydaje mi się że chodzi o to żeby ta sprężyna nie umożliwiała ominięcia artykułu 3.17.4 przez to, że dzięki niej płyta wytrzymuje na testach ile powinna, ale podczas wyścigu może umożliwić znaczne wyginanie. Jeśli tak jest to pewnie w świetle przepisów jest to już zakazany ruchomy element aerodynamiczny. Sam artykuł 3.17.4 nie zabrania stosowania ruchomej podłogi tylko wyznacza na jakie odciążenia powinna być odporna. FIA będzie sprawdzała czy podłoga jest zgodna z artykułem 3.15 nawet jeśli spełnia artykuł 3.17.4. (taka ot moja własna interpretacja)

  • 11. lisner
    • 2007-03-30 20:17:24
    • *.50.254.174

    Moim zdaniem FIA jest zawsze jakoś bliżej do Ferrari i pewnie nie zabronią stosowania ruchomej podłogi

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo