yarpen.zirgin
Ostatnia aktywność
avatar
yarpen.zirgin

17.05.2007 15:04

0

Ale to jednak GP San Marino, si? Poza tym nie wiem czy Imola jest niebezpieczniejsza od San Marino, raczej wątpię. Ale nie mnie to oceniać.

Przejdź do wpisu Brak Imoli również w 2008?

avatar
yarpen.zirgin

06.04.2007 18:29

0

Podwójny szczyt na zakrętach 7 i 8... chodzi tutaj chyba o to, że przechodzi się te dwa zakręty jak jeden, dojeżdżając 2 razy do wewnętrznego krawężnika. Ale jak to jednym słowem powiedzieć po polsku to nie wiem :)

avatar
yarpen.zirgin

04.04.2007 08:53

0

Toyota czyha ze zwyżkującą formą odkąd powstała, honda raczej spada (jeśli można o tym mówić po 1 wyścigu). Z Renault może i masz rację, ale to nie zmienia faktu że BMW jest trzecie. Chyba dobrze że Kubica jest w 3 teamie a nie gorzej?

avatar
yarpen.zirgin

01.04.2007 09:58

0

leblont, a ja się nie zgodzę, że Ferrari, Mclarena i Renault miało od kilku lat tą skrzynię. Dopiero w zeszłym sezonie chyba Red Bull (chociaż nie pamiętam dokładnie) zaczął jej używać jak się okazało, że nie jest niezgodna z przepisami. Przepisy mówią (mniej więcej), że nie można używać skrzyni biegów, w której jest możliwe przeniesienie napędu przez więcej niż jeden bieg. Czyli w czasie zmiany biegów nie może być fazy, w której jedna zębatka jeszcze się nie "odłączyła" a druga już jest zsynchronizowana. Podobnie nie wiem, czy Nick miał starą skrzynię. NIe wiem skąd wziąłeś taką informację.

Przejdź do wpisu Kierowcy BMW Sauber o Malezji

avatar
yarpen.zirgin

29.03.2007 09:47

0

A jak to jest w ChampCars? Oni też mają znakowane opony, ale w jaki sposób?

avatar
yarpen.zirgin

29.03.2007 09:46

0

A ja wywnioskowałem, że testy, które przeprowadzają teraz płyta Ferrari i BMW przechodzi, ale nie jest pewne, czy będzie przechodziła jak się zdemontuje te sprężyny. Zobaczymy pewnie przed GP Malezji. Wydaje mi się, że Ferrari i BMW będą musieli zmienić płytę podłogową.

avatar
yarpen.zirgin

28.03.2007 16:32

0

marco, to nie może być problem. F1 ma system "fly by wire". Znaczy to, że kierownica jest podłączona do układu kierowania przez komputer, który tym układem steruje. Obojętnie, czy przywalisz w skrzydełko, czy je muśniesz, do komputera poleci taki sam impuls. Tanis, można to poglądać na youtube.com :)

avatar
yarpen.zirgin

28.03.2007 14:42

0

Ja bym raczej wierzył temu z f1.com... czyli defacto temu, który jest powyżej :)

avatar
yarpen.zirgin

27.03.2007 09:57

0

Ja w sumie nie wiem co o tym sądzić. Nie znamy pytania, które zadali Thiessenowi, a mogło ono sugerować odpowiedź. Wszyscy to znamy, dziennikarze lubią tak nabijać czytelników. Pytanie mogło być np. takie "Czy Nick jest w stanie powalczyć o mistrza?". Wtedy taka odpowiedź nie dziwi (trudno, żeby szef zespołu odpowiedział "nie"). Może trochę przesadziłem, ale kumacie o co mi chodzi :] Jeśli chodzi o Massę, to w pełni zgadzam się z tomem. Massa ma świetny wóz, kierowca już taki świetny nie jest. Do MSC nawet nie dorasta, a brakuje mu też agresywności Raikonnena i Alonso (i Kubicy:)). To wbrew pozorom może mu pomóc, ale tylko jeśli będzie startował z wysokich pozycji.

avatar
yarpen.zirgin

27.03.2007 09:50

0

atomic, ale koszty dojazdu i "przeżycia" tych kilku dni (nocleg) wzrastają dramatycznie. Najtaniej jest chyba na Hungaroringu.

Przejdź do wpisu GP Francji pod Paryżem?

avatar
yarpen.zirgin

27.03.2007 09:48

0

A ja się nie zgadzam z Matim. To Massie brakuje tego czegoś, przebojowości i agresywności. Kimi ma ich aż za dużo, jak się nauczy odpuszczać trochę gazu, gdy nie trzeba cisnąć, będzie jeszcze lepszy. Poza tym to tylko plotki, może mydlenie oczu z tym silnikiem. Chociaż jeśli okażą się prawdą, to wyjdzie że Kimi popełnił błąd. Tanis ma rację, na ostatnich okrążeniach Kimi odpuścił, ale zauważ też, że nie musiał cisnąć tak przez cały wyścig. Równie dobrze mógł odpuścić wcześniej i utrzymywać przewagę. Te kilka ostatnich okrążeń mógł jechać wolniej właśnie z powodu przegrzewania się!

avatar
yarpen.zirgin

23.03.2007 12:55

0

Bea daj spokój, dużo wielkich ma coś na sumieniu. F1 to nie sport dla "fair play", ci faceci muszą być świniami żeby jeździć i wygrywać. Popatrz na Alonso, Sennę, Prosta.

avatar
yarpen.zirgin

21.03.2007 13:15

0

Stary, ja się F1 interesuję od 89 roku i nie wiem co to ma do rzeczy. I nie zaprzeczam sam sobie. Powtarzam "ta płyta porusza się przy określonych prędkościach". A FIA ogląda je przed wyścigiem, nie wtedy gdy się poruszają. Czepiali się Renault, musieli zdjąć ciężarki z zawieszenia (czytałeś post Reikopa?).

Przejdź do wpisu F2007 nagina przepisy?

avatar
yarpen.zirgin

21.03.2007 09:11

0

Przychylam się do zdania bei. Dostał bardzo dobry wóz i sobie radzi. Fakt że sobie radzi znaczy już bardzo dużo (bo nie każdy by sobie poradził :)) ale nie przesadzajmy. Gość na pewno ma talent, ale bądźmy szczerzy, ma miejsce na podium dzięki samochodowi.

Przejdź do wpisu Button chwali Hamiltona

avatar
yarpen.zirgin

21.03.2007 09:07

0

Statek wyluzuj. To, że sprawdzają, nie znaczy że wszystko znajdą. Z tego co zrozumiałem, ta płyta rusza się przy określonych prędkościach, a to ciężko sprawdzić oglądając bolid. Poza tym to normalne, że się czepiają lepszych od siebie. W zeszłym sezonie ferrari miało ten "giętki" tylko płat, to inni się czepiali. Renault miało "mass bumpers" (czy jakoś tak), więc się do nich czepiali. Czepiają się zawsze tych, którym dobrze idzie. I niech się czepiają, bo FIA nie jest wstanie znaleźć wszystkich nieprawidłowości. Porównanie z sejmem jest jak najbardziej na miejscu.

Przejdź do wpisu F2007 nagina przepisy?

avatar
yarpen.zirgin

20.03.2007 13:49

0

Zauważyliście na powtórkach, że DC przejechał mu po kierownicy? Wurz puścił ją w ostatniej chwili, tamten po niej przejechał i chyba ją połamał (dolną część)

avatar
yarpen.zirgin

20.03.2007 08:46

0

Nie no, nie mówcie, że McLareny się psują (bo się w Australii żadna nie zepsuła) albo że miały mniej paliwa (bo obie wjechały do boksu po Kubicy). A reszta się zgadza, tzn. Heidfeld trochę pokrzyżował plany Dennisa, bo do pierwszego stopu musiały jechać za BMW i nie mogły gonić Ferrari... chociaż i tak by nie dogoniły. Za to świętym prawem BMW jest krzyżować plany innych teamow. Tak to sobie tłumaczę, żaden inny powód takiej wypowiedzi mi do głowy nie przychodzi.

avatar
yarpen.zirgin

20.03.2007 08:37

0

Massa z 22 dojechał na 6 bo ma lepsze auto i dobrze przemyślaną strategię, ale bym go nie przeceniał. To kierowca rajdowy, jedzie szybko dopóki nie musi kogoś wyprzedzić. Widzieliście pod koniec wyścigu, że nie umiał dojść Fisi? A miał nawet o sekundę lepsze czasy okrążeń! Massa może coś ugrać bo jest solidny i ma dobry wóz, ale nie jest to kandydat na mistrza.

avatar
yarpen.zirgin

11.03.2007 13:03

0

Skoro zrozumiałeś, to myślę, że każdy zrozumie.

avatar
yarpen.zirgin

10.03.2007 13:31

0

Kazik, goń się. Sam przeczytaj jeszcze raz artykuł i mój post. Doskonale rozumiem, że w jednym wyścigu jedna mieszanka może być miękka a w drugim twarda, ale przecież przed i w czasie wyścigu można powiedzieć "dzisiaj biały jest miękki a czerwony twardy, w przeciwieństwie do poprzedniego wyścigu, gdy czerwony był miękki a czarny twardy". Zrozumiesz taki przekaz? Ja raczej tak.

avatar
yarpen.zirgin

09.03.2007 13:05

0

A nie można w fazie produkcyjnej zaznaczać wszystkich typów opon? Kolorów im przecież nie zabraknie.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu