komentarze
  • 1. zu7
    • 2014-03-14 10:23:00
    • *.51.59.2

    Gdzieś tam ktoś ustalił sobie 100l bo to fajna okrągła liczba a teraz trzeba będzie to zności. Trudno. Przynajmniej dowiemy się który samochód jest najbardziej ekonomiczny. Choć może to nie będzie zbytnio przypominać wyścigu...

  • 2. kempa007
    • 2014-03-14 10:35:13
    • *.180.227.42

    nie 100 l, tylko 100 kg

  • 3. fotoman
    • 2014-03-14 11:56:20
    • *.adsl.inetia.pl

    FIA powinna dać sobie spokój z tym paliwem (pseudoekologią), przecież wiadomo, że im więcej spalałby bolid, to musiałby miec wieksze zapasy paliwa na wyścig, tym samym być cięższy czyli gorsze czasy okrążeń, poza tym większy zbiornik paliwa posiadać, co przy obecnych regulacjach łatwym nie jest- pozostawiłbym tę kwestię inzynierom, mieliby większe pole do popisu, przy budowaniu jak najlepiej zbalansowanego bolidu w kwestii osczędności a osiągów silnika
    a tak możemy byc świadkami jazdy "o kropelce" czyli np. wyścig zbliza się do końca i ostatnie okrążenia bolidy zwalniają, bo wcześniej za dużo spaliły

  • 4. KowalAMG
    • 2014-03-14 12:04:11
    • *.dynamic.mm.pl

    Jeszcze 2 sekundy wyciągnijcie ...
    Mam zapytanie a zawodnicy w Q3 bedą startowali z ilością paliwa która bedzie podczas wyścigu czyli 100 kg ?

  • 5. kempa007
    • 2014-03-14 13:31:08
    • *.180.227.42

    nie. to sie nie zmienia.

  • 6. Skoczek130
    • 2014-03-14 15:11:55
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeżeli ktoś stanie z powodu braku paliwa, to nie można mieć pretensji do FIA, lecz do producenta. F1 niech się rozwija - dobrze, że ograniczyli paliwo. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo