komentarze
  • 1. Deejw
    • 2013-07-20 00:38:38
    • *.dynamic.chello.pl

    Jestem ciekaw, ile ma wspolnego zaklaz "odwracania" opon i zakres katow pochylenia kola z tym ze podczas testow opony nie "wybuchly", a z tym ze zmienili konstrukcje. Bo cos mi sie wydaje, ze jak oponaa pracje w oknie optymalnej pracy, a nie jest narazona na ekstremalne przeciazenia, spowodowane niewlasciwym uzytkowaniem, to bedzie sie dobrze czula. Co prawda nie jestem ekspertem. Mogli cos pozmieniac, ale tak do konca to nie bedziemy wiedzieli :) (Teorie spiskwe czas zaczac snuc :) )

  • 2. luk02
    • 2013-07-20 08:07:02
    • *.dynamic.chello.pl

    Tytuł prawie jak z onetu ;-)

  • 3. slawex1983
    • 2013-07-20 21:12:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ^ Dokładnie jak z onetu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo