komentarze
  • 1. Mat5
    • 2013-04-08 11:46:36
    • *.182.83.196.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Dobrze pamiętam zeszłoroczny wyścig. Wtedy to był peleton od P2 do P14. Kimi jechał na P2 i spadł na P14, więc może teraz stać się coś podobnego. Fajnie by było

  • 2. RoyalFlesh F1
    • 2013-04-08 14:09:37
    • *.205.238.142

    Tak sie zastanawiałem dlaczego z tymi oponami F1 nie poszła w inna strone. Jeżeli chcieli więcej pitstopów to mogli zmienić przepisy dotyczące opon. Chodzi mi o to że mogli wprowadzić do regulaminu 4 mieszanki opon na każdy wyścig. Różniły by się szybkością na poszczególnym okrążeniu, ale byłyby bardzo wytrzymałe. Też by musieli zmieniać 4 razy i tez taktyka miałaby ogrąmne znaczenie. A prędkości opon powinny być w granicach 0.3 sek na okrążęniu.

    Nie wiem czy to dobra myśl ale nie słyszelibyśmy przez radio tych komentarzy radiowych jedz oszczedniej , oszczedzaj opony tylko kazdy wchodziłby w zakręt z taką prędkością jaką możę.

  • 3. RoyalFlesh F1
    • 2013-04-08 14:12:37
    • *.205.238.142

    Edit:
    ,,A prędkości opon powinny być w granicach 0.3 sek na okrążęniu."
    Chodziło mi o różnice w prędkości poszczególnych mieszanek na okrążeniu.

  • 4. ULTR93
    • 2013-04-08 14:23:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żółta guma będzie miała debiut w tym sezonie. Ciekawe jak się będą sprawować.

  • 5. Skoczek130
    • 2013-04-08 14:48:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @RoyalFlesh F1 - prawdopodobnie z ekonomicznego punktu widzenia byłoby to kosztowne. Trwalsze opony to droższe opony w produkcji. Do tego dochodzą nowe mieszanki, a więc ilość na weekend. Dobra myśl, tylko że niezbyt opłacalna dla włoskiej marki. ;)

  • 6. Jahar
    • 2013-04-08 16:55:11
    • *.opera-mini.net

    @5. Tu nie chodzi o to aby Pirelli więcej zarobiło bo oni obojętnie co wypuszczą to swoje i tak dostaną. Po prostu szefowie Formuły 1 mają inną wizję tego show. Z drugiej strony jazda na zużywających się oponach jest trudniejsza niż na takich, która ma stałe osiągi.

  • 7. bartexar
    • 2013-04-08 20:38:26
    • *.adsl.inetia.pl

    @2. Trochę to bez sensu bo nie było by takiej walki, bo porównajcie sobie, że ktoś jedzie na supermiękiej (czerwona) a ktoś na twardej (pomarańczowa). A co do taktyki to absolutnie masz rację była by niesamowicie ważna ;)

  • 8. Skoczek130
    • 2013-04-10 13:34:37
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Jahar - no właśnie - nie stworzą twardszej gumy, bo FIA nie zapłaci im tyle, ile by musieli. Wszystko zapewne jest wyegzekwowane w pieniądzach. Robią to, co mają robić. A co do twego ostatniego zdania, powtarzam je od dawna - przed Pirelli kierowca mógł martwić się jedynie oto, aby bolid mógł nie stanął na poboczu. Teraz muszą także patrzyć na żywotność opon. Ktoś powie, że teraz kierowca nie ciśnie - a moim zdaniem właśnie teraz jeszcze więcej od niego zależy. Z tym, że obecne opony to już przesada. Zeszłoroczne były dobre. Mogli zostać przy tych z 2011r. - były znakomite. :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo