komentarze
  • 1. marek007
    • 2013-03-16 11:32:49
    • Blokada
    • *.free.aero2.net.pl

    Tor już ładnie wysechł ale strasznie ciemno się robiło więc raczej nie zdążyliby.....

  • 2. RoyalFlesh F1
    • 2013-03-16 11:40:50
    • *.205.238.142

    Jak bedzie jutro padało to wyścigu teżnie będzie. Słowa Hornera mnie nie dziwia, te warunki mogły pozbawić PP RBR. Masa to wogóle słynie z tego ze sobie nigdy nie radził na mokrym. A Maclaren pewnie liczy ze cos jeszcze mogą zrobić ze swoim bolidem. Bo dobre czasy to tylko jak powiedział Sam dobra decyzja Buttona. Bolid i tak jest słaby na mokrym.

  • 3. Marcin753
    • 2013-03-16 11:52:12
    • *.204.39.122.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Miejmy nadzieja że jutro będzie dobra pogoda i nareszcie zaczną się ścigać

  • 4. Roomster720
    • 2013-03-16 11:55:25
    • *.play-internet.pl

    No tak.. im to na ręke bo rano będą widzieli co sie dzieje na torze i to nie z prognoz pogody, więc będą mogli z większym prawdopodobieństwem na powodzenie ustawić samochód ;)

  • 5. StigPL
    • 2013-03-16 12:47:53
    • *.pr1-nat.espol.com.pl

    Panowie, wiece może czy Polsat (Sport Extra) pokaże na żywo Q2 i Q3?

  • 6. Jahar
    • 2013-03-16 12:49:10
    • *.opera-mini.net

    Massa nie powiedział, że mu woda przeszkadzała tylko białe linie. Tak w ogóle jeśli się boją o koszty i o deszcz to niech w ogóle nie jeżdżą w taką pogodę bo teraz to jest tak, że na oponach deszczowych się nie jeździ prawie wcale. Prawie zawsze zakładane są przejściowe i wtedy jest ok.

  • 7. MER
    • 2013-03-16 13:12:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oszczędzają opony mają za mało kompletów na wekend

  • 8. Greek
    • 2013-03-16 13:41:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Masakra jakaś... Są w stanie jechać na intermediatach i to mają być zbyt trudne warunki?! Straszny PR, nie wierzę że McL czy Ferrari nie chcieliby jechać na mokrym. RB za to wyjątkowo szczerze :D

  • 9. Gosu
    • 2013-03-16 13:56:38
    • *.adsl.inetia.pl

    Panowie warunki warunkami, ale tam się ciemno już robiło. Na siłę można było pociągnąć Q2, ale pojechać Q3 już nie było szans. Mnie również wkurzają decyzje sędziów, ale tutaj wyjścia nie było.

  • 10. Skoczek130
    • 2013-03-16 14:03:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Problemem była tylko i wyłącznie widoczność o zmroku. Dla nas, Europejczyków, wyścig rozgrywany jest tam późnym popołudniem, więc każda zwłoka kosztuje cenny czas i nieubłaganie zbliża do zachodu słońca. Gdyby było, tak jak np. w WSBK, wówczas kwalifikacje już byłyby za nami. Dlatego rozumiem decyzję sędziów pod tym względem, że w tamtym momencie postanowili już dać sobie spokój. Było zbyt późno.. Błędem było jednak przedłużanie tej sesji. Warunki nie były na tyle złe, aby kierowcy nie mogli wyjechać. A oni tylko czekali na to, aż przestanie padać tudzież przejdzie chmura deszczowa. A sesja mogłaby się już ze dwa razy skończyć... ;]

  • 11. Greek
    • 2013-03-16 14:15:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @10
    Dokładnie, samo opóźnienie już na samym początku było mocno naciągane, jeździli już nie raz w takich warunkach, również w qual.

  • 12. racingfan
    • 2013-03-16 19:54:05
    • *.xdsl.centertel.pl

    czy ci kierowcy są z cukru żeby mieli sie roztopić ? zenada

  • 13. zenobi29
    • 2013-03-16 21:32:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda , że starty wyścigów F1 zostały bardzo podporządkowane sprawom marketingowym. No cóż... Nie od dzisiaj śmiem twierdzić , że kasa(duża kasa) zabija ducha sportu. Jakoś nie przeszkadzało mi w przeszłości zrywać się ze snu o 2 : 00, czy też 3 : 00 rano by obejrzeć treningi(jak jeszcze miałem możliwość) , kwalifikacje czy wreszcie sam wyścig. Nie było wtedy też problemów z pogodą..........a na pewno nie aż takie, by przerywać kwalifikacje. Teraz jak nie układa się zespołowi ze szpicy, to pogoda, neutralizacja i szereg innych jeszcze pierdół jest najlepszym pretekstem, by nie pozwolić by słabsze zespoły coś ugrały.
    Może Zientarski mówi prawdę o tych panienkach?!
    Być może tym wpisem przejawiam skłonności konserwatywne....ale kiedyś kierowcy trzymali w twardych dłoniach prawdziwe kierownice a nie "kosmicznie" elektroniczne cacka. I zapewniam wszystkich , że jestem jak najbardziej za wdrażaniem myśli i postępu technicznego. Ale nie do tego stopnia, gdzie kierowca w 85% nie ma wpływu na prowadzenie bolidu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo