FIA wydłuża strefę DRS w Korei
Międzynarodowa Federacja Samochodowa na torze Yeongam zdecydowała się wydłużyć strefę wyprzedzania DRS o 80 metrów.Strefa wyprzedzania, podobnie jak w zeszłym roku, znajdować się będzie na najdłuższej prostej toru, znajdującej się między zakrętami numer 2 i 3.
Kierowcy będą mogli aktywować tylne skrzydło 320 metrów za drugim zakrętem toru.
komentarze
1. Jens
nie lubię tego toru w koreii w porównaniu do kochanej IMOLI TO....
2. patryk1201
dosyć fajny tor...
3. krzysiek000
1. Jens
Ja z kolei uwielbiam ten tor, a Imolę uważam za strasznie przereklamowaną.
4. krzysiek000
Znaczy miałem na myśli Monzę, ale i za Imolą nie przepadam.
5. marcin_114
Teoretyczne miejsca do wyprzedzania są. DRS byłby zbędny.
Zakręt 1 to fajne miejsce. Zakręty 17 i 18 to trudna sekcja. Każdy błąd i zawodnik miłby problem się bronić przez rywalem z tyłu.
Zakręt 3 - To samo co wyżej. Wyjście z T1 i/lub ewentualna szansa na kontrę, jeśli się straci na T1
Zakręt 4 - tu nieco trudniej, bo jest krótsza, ale dla chcącego...
A reszta to sektory typowo pod Kwalifikacje, czyli każdy ma coś dla siebie.
6. marcin_114
...dalsza część
A teraz z DRS, to dwa pozostałe nie mają sensu, a szczególnie prosta start/meta, bo chwilę później DRS.
7. vts
Na tym torze już się zdarzało, że osoba wyprzedzona na prostej start/meta odbierała straconą pozycję dzięki aktywacji DRS... ehh są tory, których lepiej nie ruszać...
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz