Schumacher spodziewa się deszczowych kwalifikacji
Zespół Mercedesa po pierwszych treningach wygląda na w miarę zadowolony. Nico Rosberg jest rozczarowany karą, jaką otrzyma za wymianę skrzyni biegów, podczas gdy Michael Schumacher przeprasza za swój błąd, który doprowadził do rozbicia W03 pod koniec dzisiejszych przygotowań.„Dzisiaj sporo się nauczyliśmy, gdyż mogliśmy testować w różnych warunkach i wykorzystać wszystkie rodzaje dostępnego ogumienia. Sądzę więc, że jesteśmy dobrze przygotowani do weekendu, niezależnie od tego co przyniesie nam pogoda. Niestety na wszelki wypadek musieliśmy tutaj wymienić skrzynię biegów po tym jak wykryliśmy w niej problem po wyścigu na Silverstone. Otrzymam więc karę przesunięcia o pięć pozycji. Szkoda, gdyż to nasz domowy wyścig. Niemniej będę mocno naciskał, aby uzyskać dobry wynik. Jak już widzieliśmy w tym sezonie, podczas wyścigu może się wiele wydarzyć.”
Michael Schumacher, P4, P23
„Sposób w jaki zakończyłem drugi trening z pewnością nie był częścią mojego planu. Chciałbym przeprosić za mój błąd, gdyż przysporzył on jeszcze więcej pracy moim mechanikom w garażu. Po prostu wypadem z toru, gdyż straciłem odrobinę koncentracji: rozmawialiśmy przez radio i jednocześnie zmieniałem pewne ustawienia. Niemniej takie są zasady tej gry. Ogólnie, sesja przebiegła w porządku, mimo że nie mieliśmy zbyt dużo jazdy w pierwszym treningu gdyż warunki były zbyt zmienne. Przypuszczam, że kwalifikacje mogą być mokre, więc dzisiejsza pogoda pod tym względem była przydatna. Teraz musimy wykonać trochę pracy na komputerze, aby rozpracować to czego nie mogliśmy wykonać podczas dzisiejszych jazd.”
komentarze
1. Skoczek130
Deszczowy qual i suchy wyścig - dobra kombinacja dla kibiców! :))
2. silvestre1
Panie Sch. Proponuje symulator smieciarki, jutro rano sprawdze jak Panu poszlo...
3. fotoman
Schumi musi w końcu zrozumieć, że zatoczył koło swojej kariery, popełnia błędy jak ktoś początkujący
4. dexter
Fakt mechanikom Micha zafundowal dzis wieczorem nadgodziny.
W radiu bylo slychac jak Schumacher krotko przed zakretem rozmawial cos o niskim polozeniu podlogi. Pierwsza mysl defekt, platfus i nagle stracil kontrole.
Choc, pozniej z On Board wygladalo to tak, ze bolid przed wjazdem na Curb stal juz bokiem, gdy sie w takich warunkach bolid jednym kolem znajduje na lini , lub Curb wystarczy troche gazu i jest po wszystkim, podobnie reaguje bolid przy naglym Aquaplaning, nie mozna tego kontrolowac, kierowca jest tyko pasazerem. No, chyba ze bolid traci "pomalu" przyczepnosc wtedy jeszcze jakies szanse sa, ale nie na mokrym torze. Praktycznie w piatkowych treningach, kazdy zakret to szukanie limitu opon, czasami ten limit sie przekracza.
Takie zeczy sa w sportach motorowych wkalkulowane.
Przy tak zmiennej pogodzie dobrze jest miec przygotowane na wyscig Intermediate, ktore maja troche gumy zjechane.
5. Ziel5950
Ktoś kto zdobywa pole position w Monako powinien zrozumieć ze zatoczył koło kariery ? a no tak, bo zdobyc pole w monako to przecież nic trudnego :D
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz