komentarze
  • 1. M.Schumacher
    • 2012-07-05 13:56:39
    • *.home.aster.pl

    Czyli zakręt 5 z włączonym DRS :D Będzie ciekawie

  • 2. cici11
    • 2012-07-05 16:30:18
    • *.167.249.52.threembb.ie

    Jest w ogóle możliwe przyjechanie zakrętu nr 5 z włączonym DRS? Nie jest za ostry?

  • 3. MarTum
    • 2012-07-05 18:27:47
    • *.adsl.inetia.pl

    chyba wiedzą co robią , lecz fakt , może byc ciasno

  • 4. Kalor666
    • 2012-07-05 18:34:03
    • *.40.74.210.threembb.co.uk

    Mogła być jeszcze jedna między zakrętami 14 i 15. Byłoby ciekawiej. Nie sądzicie???

  • 5. Jens
    • 2012-07-05 19:00:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Meta powinna być tam gdzie w 2010 roku, pomiędzy zakrętami 8 i 9

  • 6. RideRR87
    • 2012-07-05 19:48:19
    • *.75.124.136

    w kwalifikacjach też wjeżdżają w 5 z włączonym DRS. Ten zakręt się łagodnie otwiera, więc ważniejszy jest docisk przodu niż tyłu. Liczę na dobry wyścig :)

  • 7. Skoczek130
    • 2012-07-05 22:13:10
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Jens - no niestety, ale nowe boksy znajdują się w innym miejscu. ;)

  • 8. robertwierbi
    • 2012-07-05 23:21:32
    • *.swidnica.mm.pl

    Wow!!! jedyny wyścig, który nie oglądałem w tamtym sezonie to silverstone i nie śledziłem highlights i proszę, nie wiedziałem, że boksy są w innym miejscu:( Ale siaaaaaaaara !!!! Jutro oglądam od pierwszego treningu :) i analizuję !!!! Cytuję RideRR87 "Liczę na dobry wyścig :)"

  • 9. pawell2946
    • 2012-07-06 07:48:15
    • *.net-partner.pl

    W zakręcie nr 5 nie będzie zbyt dużej prędkości ponieważ 4 jest wolny i DRS nie będzie miał zbytniego znaczenia :D Takie jest moje zdanie

  • 10. jareklykos
    • 2012-07-06 09:14:29
    • *.cdma.centertel.pl

    @up, może to głupie, ale jak pojeździł byś na symulatorach typu rfactor, uwierz jest on zbyt ostry i przejechanie go z DRS jest możliwe ale nie za każdym razem, bo delikatny mocniejszy ruch kierownicą i już obraca Cię na poboczu, zobaczymy jak to będzie wyglądało, przypomnę, że w tamtym roku Alonso użył DRS dopiero za zakrętem nr. 5, ale może dlatego, że było jeszcze trochę wilgotno.

  • 11. RideRR87
    • 2012-07-06 12:32:58
    • *.75.124.136

    pawel2946, może masz rację, ale wydaje mi się, że szorokość wejścia w zakręt 3 i odcinek między 3 a 4 jest na tyle szerokii i długi, że pozwala na przejechanie go różnymi torami jazdy. 4 jest wolna, nie wymaga dużego docisku, więc mniejszą rolę będzie odgrywało brudne powietrze za bolidem z przodu. Potem 5 z DRSem i może będzie dużo wyprzedzania.
    jareklykos dokładnie! zauważyłem, że są różne szkoły. Niektórzy jak Vettel od razu po wyprostowaniu kół włączają DRS w kwalifikacjach, a np Alonso stara się wykorzystać docisk tyłu do rozpędzenia się trochę i dopiero po chwili włącza DRS. Hamilton robi podobnie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo