Idea "customer cars" upadła
Według najnowszych doniesień z padoku F1 idea tzw. customer cars [bolidów klienckich] po raz kolejny upadła.Opcja ta miała być zaproponowana ekipom w nowym Concorde Agreement, które powinno zostać podpisane do końca roku.
Główny szef Formuły 1 przyznał jednak, że taka propozycja skutkowałby skorzystaniem z takiej opcji jedynie najlepszych konstruktorów i doprowadziłaby do ich niedoboru w stawce.
„Sposób w jaki sobie to wyobrażałem nie jest możliwy do zrealizowania” przyznawał Ecclestone. „Opowiem wam o tej sytuacji wkrótce.”
Wygląda więc na to, że idea customer cars ponowne upadła. Według doniesień, idei broniły zespoły Ferrari i Red Bulla, a wśród oficjalnych dostawców podwozi F1 znalazłyby się także McLaren, Mercedes, Lotus i Williams.
Jak się można domyślać reszta stawki musiałby nabywać od tych ekip podwozia, na co z głośnym przytupem nie zgodziły się zespoły Saubera i Force India.
komentarze
1. Grzesiek 12.
Jak zwykle , Bernie ma durnowate pomysły ...
Mam nadzieję że nigdy do tego niedojdzie .
2. Kalor666
Bernie kombinuje jak może, jego córcia przecież nie ma na waciki ;-)
3. Filipek
Co się dziwić, zrobienie dobrego bolidu wymaga pracy i wiedzy. W takim układzie przykładowo HRT kupiłoby dobrą konstrukcję i w oka mgnieniu zrównałoby się z takim Sauberem czy Force India. Oby to nie weszło w życie
4. MakGregor
To już bym wolał jak by był jeden bolid dla całej stawki.
5. jurcek
tylko HRT jest zespołem w F1, a customer cars, no to hm... taki jakiś kierowca niezrzeszony z żadną stajnią mógłby chyba tylko kupić podwozie. Ja tak to widze, bo inaczej, to sensu nie ma.
6. skidmarks
Moto GP wprowadziło CRT silniki seryjnych porducentów podwozia prototypowe (ale nie dotyczy to hamulców) okazało się ze coś się tam sciga na końcu stawki i wyglada na drugą ligę
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz