komentarze
  • 1. booweek
    • 2012-03-23 11:04:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też byłbym ostrożny.

  • 2. Filmmusic90
    • 2012-03-23 11:17:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sepang to tor, który jest wyznacznikiem formy bolidu. Jest na nim wszystko - długie proste, duże dohamowania, wolne zakręty, sybkie zakręty. Układ sił od Australii w czołówce niewiele się zmienił. Mercedes może celować w drugi rząd w kwalifikacjach, bo McLareny są poza zasięgiem, chyba że Button postawi na wyjątkowo łagodne ustawienia pod kątem dbania o opony. Schumi najwyraźniej czuje się znacznie lepiej w tegorocznej specyfikacji W03 i regularnie jeździ na poziomie lub szybciej od Rosberga. Red-Bulle szykują ustawienia pod wyścig, dlatego myślę, że jutro Mercedes powinien dzięki swojemu kanałowi F zająć cały drugi rząd. Niestety wyścig najprawdopodobniej upłynie pod znakiem szybkiego zużywania opon, a jeśli Merecdes miał z tym problemy w Australii, to tutaj będzie jeszcze gorzej.Tak więc można zakładać, że w niedzielę stopniowo będą się obsuwać w klasyfikacji, mimo dużej prędkości maksymalnej pomagającej w obronie pozycji w strefie DRS. W Malezji jednak trudno się obronić dłużej niż przez dwa, trzy okrążenia. Sauber na pełnowartoścviowym torze wyścigowym chyba wypadł z gry, za to groźny będzie Alonso. Cel na niedzielę - piąte miejsce, jeśli nie dojdzie do awarii szybszych bolidów.

  • 3. mclaren-fast
    • 2012-03-23 11:22:50
    • *.play-internet.pl

    Myślę że mercedes w kwalifikacjach znów będzie bardzo szybki ale w wyścigu nie będzie już tak kolorowo chyba że poprawią coś i bolid nie będzie tak zóżywał opon.

  • 4. david9
    • 2012-03-23 11:24:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Co do kwalifikacji to stawiam podobnie jak przed tygodniem, że ktoś z Mercedesa będzie w drugim rzędzie. Co do wyścigu ciężko ocenić po tym co działo się w Australii. Jeśli Mercedes rozwiązał problem z oponami i będzie miał solidniejsze tempo w wyścigu to jest szansa na walkę o podium z RedBullem. Na zwycięstwo nie liczę, McLaren wygląda bardzo mocno. I sądzę też, że w tym sezonie Schumacher będzie regularnie lał Rosberga może nie zawsze w kwalifikacjach, ale w wyścigach już tak.

  • 5. dexter
    • 2012-03-23 12:53:30
    • *.customers.d1-online.com

    W Mercedesie klapa na tylnym skrzydle porusza sie dokladnie jak w innych bolidach. Roznica polega na tym, ze gdy sie ten element podnosi, przez odpowiednie otwory ktore sa polaczone kanalami z ich odpowiednikami na spodzie przedniego skrzydla przeplywa powietrze. Poprzez aktywacje tylnego skrzydla podcisnienie pod przednim skrzydlem zasysa powietrze z tylnego skrzydla pod spod bolidu, co zarazem zmniejsza efektywnosc przedniego skrzydla. Ma to pozytywny wplyw na prowadzenie bolidu. Jesli zmniejszy sie docisk tylnej osi, wzmocniona jest zwykle nadsterownosc bolidu w szybkich zakretach.
    System Mercedesa zmniejsza sile docisku przedniej osi, oznacza to, ze auto utrzymuje staly balans i zyskuje przy okazji na max. predkosci. Przez co w Quali Merc moze dluzszy dystans pokonac z aktywnym tylnym skrzydlem.
    W wyscigu zachowanie bolidu dla kierowcow Merca sie zmienia. Tyl bolidu zaczyna sie slizgac, co powoduje wieksza degradacje opon.
    Mysle, ze w Quali beda wysoko, a co pokaze wyscig.. zobaczymy.

  • 6. Avalon
    • 2012-03-23 16:48:51
    • *.is.net.pl

    @3 mclaren-fast : po prostu mistrzostwo :) musze to po Tobie przepisac: ZÓŻYWAŁ . Co to znaczy?:D Po jakiemu to jest napisane?:)

  • 7. michal98
    • 2012-03-23 17:03:37
    • *.adsl.inetia.pl

    zobaczymy jutro.... Schumacher jeździ ładnie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo