Międzynarodowa Federacja Samochodowa potwierdziła, że podczas najbliższego weekendu o GP Malezji na torze Sepang dostępna będzie pojedyncza strefa DRS.
R E K L A M A
Podobnie jak w ubiegłym roku, punkt pomiaru czasu będzie miał miejsce przed ostatnim zakrętem.
Podczas wyścigu z ruchomego tylnego skrzydła kierowcy będą mogli skorzystać tuż za ostatnim zakrętem, na prostej startowej.
Kalor - to sa tylko nowe narzedzia do wykonania tej samej roboty, czyli do wygrywania i dawania przyjemnosci kibicom. Kiedys ludzie sie mordowali maczugami, obecnie to robia za pomoca bomb atomowych. Co jest bardziej widowiskowe, ocen sam. Cel ten sam tylko nowy zestaw narzedzi :) za 20 lat pewnie beda silniki elektryczne z glosnikami imitujacymi dzwiek V8..
kempa aleś mapkę stworzył ,że hoho . brawo i pozdro
2@ no ja akurat wolę te maczugi niż grzybki atomowe.tak samo z f1 silnik ,koła, trochę aero i wszystko. wtedy można powiedzieć ,że ktoś umie jeżdzić a ktoś nie
Na pewno emocji nie zabraknie i tak jak w poprzednim wyścigu obstawię Buttona, bo ostatnie 2 sezony pokazały, że wie jak tu wygrać, a jeśli jeszcze dojdzie do tego deszcz, to wynik chyba będzie oczywisty.
Grzesiek 12, Kalor 666. Żeby użyć DRS-u trzeba bolid poprzedzający doścignąć. Możliwość jego użycia jest premią (moim zdaniem słuszną) za szybsze tempo wyścigowe. Wolę oglądać manewry wyprzedzania (poniekąd sztuczne) niż jazdę w kolumnie za "maruderem". Son_goku. Też nie jestem fanem S. Vettel'a, ale nie życzę mu tego, jemu i żadnemu innemu kierowcy.
16 mwhakowscy
Osobiście nic nie mam do DRS-u . Ale akurat w Malezji , tak jak wynika z mapki powyżej , kierowcy będą mieć całą długą prostą na użycie systemu . Według mnie wyprzedzanie będzie zbyt łatwe ....
wg mnie znacznie ciekawsze byłyby 2 strefy DRS ale krotsze. Jedna przed zakrętem nr 4 gdzie po lekkim dosc luku ktory wymaga dobrej aerodynamiki , lecz jazda za innym bolidem nie jest wielka przeszkda i mozna utzrymac sie za kims i dohowanie do zakrety numer 4 ktory jest wony daloby spora mozliwosc walki i obrony . Druga przed zakretem numer 9. Tam utrzymanie sie w 8 zakrecie jest rudne jadac za kims ale byloby ciekwiej na dochamowaniach do 9 zwlszcza bez dmuchanych dyfuzorow. Ale to moja własna opinia. Podobnie w Melbourne początkowo myślałem, że poczatkowo ze DRS zostanie wprowadzony wlasnie przed 3 ( tu ok ) ale zamiast start meta to przed sekwencja 9,10 bądź też przed 13
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.
ROZUMIEM
komentarze
1. Kalor666
KERS-y, DRS-y... tylko prawdziwej walki coraz mniej.....
2. Avalon
Kalor - to sa tylko nowe narzedzia do wykonania tej samej roboty, czyli do wygrywania i dawania przyjemnosci kibicom. Kiedys ludzie sie mordowali maczugami, obecnie to robia za pomoca bomb atomowych. Co jest bardziej widowiskowe, ocen sam. Cel ten sam tylko nowy zestaw narzedzi :) za 20 lat pewnie beda silniki elektryczne z glosnikami imitujacymi dzwiek V8..
3. atomic
kempa aleś mapkę stworzył ,że hoho . brawo i pozdro
2@ no ja akurat wolę te maczugi niż grzybki atomowe.tak samo z f1 silnik ,koła, trochę aero i wszystko. wtedy można powiedzieć ,że ktoś umie jeżdzić a ktoś nie
4. zx74yu
@3. atomic
tą mapkę to chyba FIA stworzyła
5. FERRARI19
Bardzo lubię ten tor i liczę na duże emocje ;)
6. ULTR93
Zawsze na tym torze się emocjonujące wyścigi.
Liczę na McLarena.
7. RobIza
Mercedes z tym swoim kanałem będzie tutaj bardzo mocny, jak również nie mogę się doczekać co pokaże Kimi w swoim niezłym Lotusie.
8. weissmannn
lata 80 90 i do 2008 to były grand prix
9. botor
Na pewno emocji nie zabraknie i tak jak w poprzednim wyścigu obstawię Buttona, bo ostatnie 2 sezony pokazały, że wie jak tu wygrać, a jeśli jeszcze dojdzie do tego deszcz, to wynik chyba będzie oczywisty.
10. Grzesiek 12.
W strefie DRS wyprzedzanie będzie łatwe jak zjedzenie bułki z masłem :)))///
11. kimirajdkoniem
Kalor666
Twierdze że masz rację
12. booweek
fajna mapka, ale gdzie jest zaznaczony ten skarb?:/
13. booweek
Przychodzi Alonso do sklepu i mówi: poproszę batona z masą.
14. Son_goku
liczę na Alonso a vetel niech się rozwalii na pierwszym zakręcie
15. krist2sz
Button Kimi i Schumi powinni pokazać kawał fajnego ścigania
16. mwhakowscy
Grzesiek 12, Kalor 666. Żeby użyć DRS-u trzeba bolid poprzedzający doścignąć. Możliwość jego użycia jest premią (moim zdaniem słuszną) za szybsze tempo wyścigowe. Wolę oglądać manewry wyprzedzania (poniekąd sztuczne) niż jazdę w kolumnie za "maruderem". Son_goku. Też nie jestem fanem S. Vettel'a, ale nie życzę mu tego, jemu i żadnemu innemu kierowcy.
17. Grzesiek 12.
16 mwhakowscy
Osobiście nic nie mam do DRS-u . Ale akurat w Malezji , tak jak wynika z mapki powyżej , kierowcy będą mieć całą długą prostą na użycie systemu . Według mnie wyprzedzanie będzie zbyt łatwe ....
18. PanPikuś
wg mnie znacznie ciekawsze byłyby 2 strefy DRS ale krotsze. Jedna przed zakrętem nr 4 gdzie po lekkim dosc luku ktory wymaga dobrej aerodynamiki , lecz jazda za innym bolidem nie jest wielka przeszkda i mozna utzrymac sie za kims i dohowanie do zakrety numer 4 ktory jest wony daloby spora mozliwosc walki i obrony . Druga przed zakretem numer 9. Tam utrzymanie sie w 8 zakrecie jest rudne jadac za kims ale byloby ciekwiej na dochamowaniach do 9 zwlszcza bez dmuchanych dyfuzorow. Ale to moja własna opinia. Podobnie w Melbourne początkowo myślałem, że poczatkowo ze DRS zostanie wprowadzony wlasnie przed 3 ( tu ok ) ale zamiast start meta to przed sekwencja 9,10 bądź też przed 13
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz