komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2011-09-29 11:11:18
    • *.kielce.vectranet.pl

    Testy młodych to fajna sprawa ale lepiej jakby młodzi mieli zagwarantowane jazdy w piątkowym treningu. Wszystkie zespoły i tak wyjeżdżają po 30 minutach oczekiwania, lepiej dać zespołom po 2 komplety opon na weekend tylko dla młodych zawodników i niech zdobywają doświadczenie na różnych torach i w różnych warunkach.

  • 2. Voight
    • 2011-09-29 12:20:24
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @1. A jak któryś z nich rozwali bolid? Musieliby zezwolić na powrót T-car

  • 3. sliwa007
    • 2011-09-29 13:04:47
    • *.kielce.vectranet.pl

    2. Voight jakieś ryzyko zawsze jest ale jakby jezdzili zawsze Ci sami młodzi kierowcy to po kilku treningach już tak czarno by to nie wyglądało.

  • 4. robtusiek
    • 2011-09-29 13:06:52
    • *.tktelekom.pl

    Wezmę kredyt i potestuje troszkę byczka za 200000$ hehe:)

  • 5. TomPo
    • 2011-09-29 13:34:42
    • *.dynamic.chello.pl

    Przed piątkowymi treningami powinny być normalne sesje testowe, gdzie są inne bolidy i jeżdżą nimi kierowcy testowi lub świeży narybek. Bez limitów opon itd.
    Najgorsza sprawa to logistyka, a tak byliby już na miejscu wszyscy więc i koszty testów byłyby mniejsze. Sprzęt rozłożony, mechanicy i inżynierowie na miejscu, no i testy na brak których wszyscy narzekają i to na realnych torach a nie w wygwizdowie dolnym.

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2011-09-29 14:06:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a wystarczyłby powrót do normalności czyli do przeszłości - testy itp.
    ale zdziwiłem się trochę ze za rok będą nowe opony bo oprócz korekt w twardszej mieszance myślałem że wszystko będzie raczej takie jak teraz
    a ciekawe ile zabulił brundle za przejechanie się ich bolidem by zrealizowac materiał o oponach w bbc

  • 7. Skoczek130
    • 2011-09-29 18:31:53
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale testy to duże koszy, zbyt duże! Testy dla młodych to dobra sprawa, ale piątkowi też powinni byc, nie tylko w pojedynczych ekipach. :0

  • 8. TomPo
    • 2011-09-29 18:46:24
    • *.dynamic.chello.pl

    @7 koszty największe mieliby z głowy bo cały sztab i logistyka byłaby i tak już rozstawiona na torze. Kwestia przywiezienia dodatkowej furmanki, zużycia paru sztuk gum i paliwa, nie mów mi że to duże koszta.

  • 9. athelas
    • 2011-09-29 19:07:05
    • *.strong-pc.com

    8. To duże koszta, sama produkcja bolidu na pewno. Jeśli teraz FIA nie chce dać dodatkowego kompletu opon dla oszczędności?

  • 10. Grzesio22
    • 2011-09-29 19:27:51
    • *.opera-mini.net

    To niech młodzi kierowcy testują inne bolidy przynajmniej z tamtego sezonu .

  • 11. peeroF1
    • 2011-09-29 20:12:56
    • *.kielce.vectranet.pl

    testy młodych kierowców i Paffet xd

  • 12. TomPo
    • 2011-09-30 08:43:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @9 Oni ten bolid i tak już produkują, a szefowie niektórych stajni już widzieli gotowe egzemplarze. Problem w tym, że na testach to nie mógłby być ten sam bolid wiadomo, tylko inna konstrukcja z rozwiązaniami niektórymi na przyszły sezon.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo