Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.
ROZUMIEM
komentarze
1. fanRosberga
lepiej by było wtedy kiedy mogliby używać DRS po zakręcie 10 a nie przed 11
2. pawel123
a jeszcze lepiej na całym odcinku między 10 a 12 ;)
3. Siffredi
"...Strefa wyprzedzania będzie zlokalizowana dokładnie tam, gdzie w ubiegłym roku doszło do kolizji między prowadzącymi w wyścigu kierowcami Red Bulla."
a winno być: tam, gdzie w ubiegłym roku obecny mistrz świata S. Vettel wjechał w sposób zamierzony w bolid swojego kolegi M. Webbera.
4. athelas
3. Nie wierze, że chciał pozbawić siebie 18 punktów. Po prostu zrobił to w stylu Hamiltona z lat 2007-2008. Za agresywnie. Celowo to wjeżdżał Schumacher swego czasu (swoją droga sprytnie).
5. Niespokojny
Wiem, że z łatwością mogę sobie znaleźć schemat toru, a i również to, że jako miłośnik F1 powinienem znać wszystkie tory na pamięć ;-), jednak to info wyglądałoby znacznie lepiej z mapką toru i zaznaczonymi na niej strefami.
Nie wiem, czy dobrze rozumiem -'Na Istambul Park kierowcy będą mogli aktywować tylne skrzydło tuż przed zakrętem numer 11.'- czyli będą mieli aktywny DRS w 11? i dalej na prostej?
6. wojsku
1. "lepiej by było wtedy kiedy mogliby używać DRS po zakręcie 10 a nie przed 11" - to nie to samo?
7. bartek1515
Z tego co pamiętam to tej prostej nie ma tam zbyt wiele. Może lepiej byłoby od 10 do 12? Mam nadzieję że FIA wie co robi :-)
8. Niespokojny
No i proszę bardzo, wchodzę sobie na odnośnik 'ToryF1' i na 'Turcja', a tam:
'Zwycięzcy z ostatnich lat:
2006 F. Massa - Ferrari
2005 K. Raikkonen - McLaren'
Czas się zatrzymał ... i nie tylko na tym torze. :(
9. Niespokojny
5. Już sam sobie znalazłem odpowiedź. DRS- w zakręcie 11 i dalej na prostej do 12.
10. norbertinho
od 10 do 12 to byłaby przesadza, w połowie prostej bolidy zamieniłyby sie miejscami, to sztuczne jest jak cholera, sam KERS + ten opony dawają taką widowiskowośc ze tego DRSu nie potrzeba
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz