komentarze
  • 1. kuczek
    • 2011-02-03 18:56:57
    • *.cdma.centertel.pl

    nono ciekawe będzie ile czasy się pogorszą

  • 2. kobi610
    • 2011-02-03 19:08:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No tak rozumiecie właściwości opon na starym bolidzie, zobaczymy jak to się odniesie do nowej konstrukcji...

  • 3. MARU
    • 2011-02-03 19:15:11
    • *.man.bydgoszcz.pl

    2. kobi610
    Zgadza się,wcześniej to samo pisałem,że dużo się nie dowiedzą jeżdżąc starym bolidem.

  • 4. robtusiek
    • 2011-02-04 09:55:48
    • *.tktelekom.pl

    Skąd panowie powyżej wiedzą że to nie specyfikacja przejściowego VJM03 i imitująca VJM04?

  • 5. MARU
    • 2011-02-04 10:20:07
    • *.man.bydgoszcz.pl

    4. robtusiek
    Bo gdyby tak było to by nowym bolidem jeżdzili,anie jakeś imitacje,to są dodatkowe koszty bo bolid przejściowy też trzeba zrobić,a Vijaya Mallyi raczej jest bardzo oszczędny.

  • 6. robtusiek
    • 2011-02-04 11:25:00
    • *.tktelekom.pl

    5. MARU McLaren też ma przjściówkę, a bolid przejściowy to pozostałość po sezonie 2010 plus np.KERS, nowe skrzydlo przod, tyl, minus wielostopniowy dyfuzor, kanał F, monokok zostaje niezmieniony. Chyba ta modernizacja nie kosztuje tak wiele? Więc przypuszczam że lepiej testować opony na podobnej specyfikacji bolidu 2011 niż polegać danych ze starego bolidu. Tak jak napisał Kempa007 docisk aero bolidu 2010 jest o ok.25% większy więc odpowiedz sobie na pytanie sobie, jak zachowają się opony...?

  • 7. MARU
    • 2011-02-04 12:49:10
    • *.man.bydgoszcz.pl

    6. robtusiek
    Po części masz racje,docisk dociskiem,ale ja zdania i tak nie zmienie na temat bolidu przejściowego,a opony napewno inaczej się będą zachowywać w stosunku do tych dwóch bolidów.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo