abdul348
Ostatnia aktywność
avatar
abdul348

12.11.2022 17:54

0

1:11.111

avatar
abdul348

20.04.2022 17:17

0

1:15.876

avatar
abdul348

29.06.2019 17:30

0

@39 w przypadku przyblokowania innego zawodnika nie ma znaczenia czy on awansował dalej liczy się tylko sam fakt przyblokowania a to, że sędziowie różnie oceniają takie sytuacje to już inna sprawa

avatar
abdul348

27.06.2019 20:27

0

PP 1:02,174

avatar
abdul348

30.03.2019 14:24

0

#4 oj tam oj tam Kubica szybszy od Hulkenberga o ponad 6 sekund

avatar
abdul348

28.04.2018 22:19

0

Na jakich oponach wystartuje Kimi? W opisie quali jest ze kierowcy trzech najlepszych zespolow pojada na supermiekkich a w innych miejscach ze tylko top5.

avatar
abdul348

11.10.2015 17:47

0

kempa popraw 6 F.Nasr Sauber +56.6 6 zamiast 6 powinno być 8 pkt

avatar
abdul348

04.10.2014 12:09

0

Legendy o niepokonanym Niemcu ... chyba tylko przez kolegę zespołowego obstawiam w przyszłym roku 5 a może nawet 6 miejsce Ferrari w klasyfikacji konstruktorów

avatar
abdul348

26.10.2013 14:56

0

kempa napisz kto w Q3 na jakich oponach osiągnął swój czas

avatar
abdul348

19.04.2012 10:28

0

"W wyścigu bolid był jeszcze lepszy, ale zbyt często jechałem w korku" - z tego co sobie przypominam to właśnie dzięki Massie utworzył się największy korek na torze: jego nie mógł wyprzedzić Raikonnen (na bardziej zużytych oponach) a dojechało jeszcze kilka bolidów i zrobił się pociąg.

Przejdź do wpisu Massa celuje w top 10

avatar
abdul348

07.11.2010 21:13

0

Ross Brawn na strategi zęby zjadł, goście z Reno powinni wszystkie dziwne wyścigi analizować po 100 razy i wyciągać wnioski.

avatar
abdul348

07.11.2010 21:08

0

Różnica pomiędzy Vettelem a Webberem w wyścigu się zmieniała. Był moment, że wynosiła 3 sek., potem 2 sek. (powiedzmy za około 10 kółek), potem przyszło dublowanie chyba Senny i strata wzrosła do bodajże 2,7 (wtedy Webber wymachiwał ręką), potem znowu malała i doszła do 1,4 sek. (choć zmniejszenie straty mogło się też wziąć z problemów Vettela przy dublowaniach) i wtedy "pojawiły się problemy z silnikiem". Moim zdaniem szefostwo RBR wystraszyło się walki kierowców puściło odpowiedni komunikat.

avatar
abdul348

13.07.2010 23:00

0

33. mariusz-f1 Jak Vettel jest NAJMNIEJ winny zaistniałej sytuacji ?! Jeśli facet miałby HONOR, to nie zgodził by się na to, żeby zwinąć skrzydło Markowi ! Jeśli rozpierniczył swoje, to mógł on sam jechać na tym starym i nie byłoby zadymy. Popieram w całej rozciągłości. Podejrzewam, że odpadnięcie nowego skrzydła to przypadek a nie wina Vettela (w końcu nieprzetestowana część) ale jak byłby w porządku wobec kolegi z zespołu (nawet po decyzji szefa) to by odmówił (patrz sytuacja z jednym nowym podwoziem w Lotusie – co prawda Kovalainen i Trulli jeżdżą o przysłowiową pietruszkę). Hornera naciskają właściciele i musi podejmować niewygodne decyzje (pewnie dla niego również). Przestałem już kibicować RBR – a do niedawna jak ktoś wcześniej napisał byli uważani za najbardziej luzacki zespół. Postawa szefostwa + sodówka u Vettela i zrobiła się nerwowa atmosfera. Teraz kibicuje już tylko Webberowi, choć przyznaje, że publiczne pranie brudów szkodzi całemu zespołowi a także jemu samemu. Z drugiej strony siedzenie z podkulonym ogonem nic mu nie da. Liczę na czystą walkę pomiędzy byczkami i Hamiltonem do ostatniego okrążenia tego sezonu.

avatar
abdul348

11.07.2010 17:36

0

Mark będzie miał bardzo ciężko, zespół wyraźnie stawia na Sebastiana. Mam nadzieję, że zaciśnie zęby i postara się sprawić niespodziankę na koniec sezonu. Nie podejrzewam aby odstawiał szopki jak Alonso, gdy był w podobnej sytuacji.

avatar
abdul348

11.07.2010 00:07

0

Na każdym torze lepsza jest pozycja nieparzysta. Na jednych różnica jest mniejsza a na innych większa. Stawiam 4 warianty: - optymistyczny: zamieszanie na starcie (lekki kontakt kogoś z czołówki) i Kubica wskakuje na 3-4 miejsce - realistyczny: czołówka wystartuje bez przetasowań (Kubica 6) - pesymistyczny: Massa wyprzedza Kubicę - bardzo pesymistyczny: Kubica ma kontakt lub słabo rusza i spada o kilka miejsc.

avatar
abdul348

10.07.2010 22:38

0

Czy ktoś w Q3 wykręcił swoje najszybsze kółko na twardych gumach ?

avatar
abdul348

05.07.2010 21:48

0

brakuje mi tutaj wpisu od walerusa, jako że nie wypada podkradać złotej myśli poczekamy na niego; zresztą sami wiecie o co chodzi

avatar
abdul348

27.06.2010 16:05

0

Podczas wyścigu robiłem sobie print screeny co jakiś czas 1. strata do lidera na okrążenie przed zjazdami: Kubica - 9,1 Button - 11,7 Barrichello - 14,1 2. czas postoju w boksach Button - 22,6 Barrichello - 24,0 Kubica - 33,4 Kubica mógł być trzeci, zobaczymy co powiedzą wyścigu

Przejdź do wpisu Vettel zdobywa GP Europy

avatar
abdul348

15.06.2010 17:39

0

Kimi to bardzo dobry kierowca, choć ja osobiście niezbyt go lubię, ponieważ no właśnie bardzo dobry ale ma kilka ale: - zdarzało mu się jeździć na bani - nie zawsze w pełni się stara (czasem potrafił pojechać fenomenalnie a czasem przejść obok wyścigu) - jego wiedza techniczna jest przeciętna i niespecjalnie przyczynia się do rozwoju bolidu - ma wygórowane ambicje finansowe - po roku przerwy może nie jeździć już tak jak dawniej (Schumacher, Hakkinen) Na pewno byłby lepszy jak Petrov ale moim zdaniem są lepsze opcje do zakonktraktowania (Glock, Kobayashi, Heidfeld). Podsumowując: Raikkonen miał (może nadal ma) naturalną szybkość i mógł zostać wielkim mistrzem (obok Senny i Schumachera) ale zmarnował swoją karierę.

Przejdź do wpisu Raikkonen do Renault w 2011?

avatar
abdul348

15.05.2010 15:17

0

76. Vysogota Piękny qual, Webber i Kubica, moi najulubieńsi driverzy razem z BAR Podpisuje się również pod tym. Kangur jest trochę słabszy od Vettela ale mam nadzieję, że jeszcze nie raz będzie przed nim. Zakontraktowanie Massy albo Raikkonena do RBR nie jest dobym pomysłem.

avatar
abdul348

18.11.2009 20:33

0

A ja tam Kimiego nie lubię. Z jednej strony drętwy a z drugiej wyluzowany - jedzenie lodów gdy wyścig jeszcze się nie skończył to według mnie brak profesjonalizmu. Po zdobyciu majstra jest jakiś w połowie nieobecny. Jest bardzo dobrym kierowcą ale są lepsi od niego. Powtórzę oklepany frazes: ma naturalną szybkość ale mało daje od siebie w rozwój bolidu. Podejrzewam, że warunki finansowe rozstania z Ferrari miały decydujący wpływ na niedogadanie się z MaKami a nie lubię kasiarzy. Tak więc aby się nie przeliczył na zbijaniu szmalcu bo za rok może zostać na lodzie.

avatar
abdul348

30.08.2009 13:50

0

Mam nadzieję, że $ nie przesłonią dziadkowi tego iż jest to chyba najciekawszy wyścig w sezonie. Tor z tradycją plus nieprzewidywalna pogoda. On po prostu musi pozostać w kalendarzu.

avatar
abdul348

30.08.2009 12:00

0

Wpisy 11 i 12 po prostu palce lizać. Dawno się tak nie uśmiałem.

avatar
abdul348

30.08.2009 11:45

0

Ja myślę, że tytuł jednak zdobędzie Guzik. Dominacja Byków się skończyła. Ostatnio nieźle Srebrne Strzały namieszały. Po wynikach Qual GP Spa widać, że stawka bardzo się wyrównała. Niby do zdobycia jest jeszcze 60 pkt. ale ciężko może być ze zdobyciem 20 przez goniącą trójkę a Guzik czasem coś uciuła. Niemniej może się zdarzyć, że emocjonująca końcówka w zeszłym roku to będzie pikuś z ostatnim wyścigiem tego sezonu gdzie o tytuł będzie walczyło 4 zawodników.

avatar
abdul348

26.07.2009 21:39

0

Liczę, że Mark zdobędzie tytuł. W tej chwili liczy się już tylko 3 zawodników: byki i guzik

Przejdź do wpisu Red Bull liczył na więcej

avatar
abdul348

12.07.2009 23:25

0

jak już kiedyś pisałem kibicuje dziadkom czyli Webberowi i Barrichello specjalną sympatią nie darzę Buttona, za ostatnie Team Orders u Rą Brą kibicuje Bykom i mam nadzieję że na koniec Mark będzie 1, Sebastian 2, Rubens 3 - z tym trzecim miejscem będzie ciężko, ale może chociaż Webber zostanie mistrzem, czego z całego serca mu życzę w tamtym sezonie miał przeciętny bolid a bardzo często punktował ps. uważam że punkty powinno się przyznawać 10 albo nawet 12 kierowcom czasem ktoś ze środka stawki w nieprzewidywalnym wyścigu przyjeżdża na podium i zdobywa więcej punktów niż solidny zawodnik punktujący pod koniec ósemki w co drugim wyścigu (Heidfeld często, Piquet 2 w tamtym sezonie, Coulthard 3 w tamtym sezonie) moje propozycje przyznawania punktów: 15, 12, 10, 9 , ... (12 kierowców) 15, 10, 8, 7 , ... (10 kierowców)

Przejdź do wpisu Webber wygrywa GP Niemiec

avatar
abdul348

01.06.2009 10:17

0

ja kibicuje dziadkom czyli Rubensowi i Markowi (Mark to może jeszcze nie dziadek ale kolegę z zespołu ma znacznie młodszego)

avatar
abdul348

12.10.2008 09:25

0

http://www.formula1.com/ , głosujcie na Kubice

avatar
abdul348

12.10.2008 09:25

0

http://www.formula1.com/ głosujcie na Kubice

avatar
abdul348

27.09.2008 23:46

0

mam pytanie: jaka jest odległość pomiędzy 1 a 2 polem startowym a jaka pomiedzy 2 a 3 ? nie chodzi mi o dokładne wymiary tylko o to czy te odległości są takie same czy też pomiedzy 2 a 3 jest większa

avatar
abdul348

15.09.2008 00:49

0

nie lubie Hamiltona ale postaram się racjonalnie wyjasnić incydenty z których brał udział: 1: nad Glockiem miał pół długości bolidu przewagi więc to on decydował o linni jazdy, akurat go wypchnał z toru, ale wszystko ok 2: przy kontakcie z Webberem było podobnie tyle że jechali mniej wiecej obok siebie, Hamilton delikatnie zbliżał się do zewnetrznej (by lepiej wejść w zakręt) i to raczej Webber odpowiada za zetknięcie 3: ale z Alonso to już Ham przegiął, wyprzedził go nieznacznie i zajechał mu droge (co prawda delikatnie ale zawsze), zetknęli się na chwile, Alonso ledwo utrzymał bolid na torze (rzuciło go około 2 w bok) według mnie za to powinien dostać kare, spokojnie mógł go objechac bo do zakrętu zostało jeszcze dużo miejsca a był wyraźnie szybszy, ale Ham postanowił pokazać Alonso miejsce w szeregu, obejrzyjcie sobie dokładnie to starcie

avatar
abdul348

14.09.2008 09:13

0

mam pytanie: jak odróżnia się opony deszczowe od tych na suchą nawierzchnie ? nie jestem pewien ale chyba opony w pełni deszczowe mają biały pasek (tak jak suche miękkie) a opony przejściowe wyglądają jak twardsze suche wiem że bierznik w deszczówkach jest wyższy ale chodzi mi czy z daleka to można rozróżnić, czyli podczas transmisji

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu