rammzes
Ostatnia aktywność
avatar
rammzes

09.03.2012 19:47

0

Pierwszy raz widze usmiechnietego Roberta :) hehe dobrze, wroc!

avatar
rammzes

09.03.2012 19:45

0

Krakus :) KR

avatar
rammzes

08.03.2012 16:49

0

o normalnosci mowie*

avatar
rammzes

08.03.2012 16:48

0

@24 nie obrazaj, mam 22 lata i nie mam facebooka, ja porpostu o normnalnosci. Nie lubie medialnych osob, ale by przez rok sie nieodezwac do swoich kibicow ktorzy wyczekuja jakiejkolwiek reakcji z jego strony, jakichkolwiek slow to wrecz kpina z kibicow.

avatar
rammzes

08.03.2012 15:44

0

No wiec wlasnie jak wyzej, Robert ma nas wszystkich gleboko gdzies, ale jak wroci wszyscy bedziemy sie zachwycac jego wystepami - i dobrze, w koncu to Polak :) Oby wrocil i wygrywal.

avatar
rammzes

08.03.2012 15:33

0

Wiem ze kibice nic mu nie dali, sam sobie zawdziecza sukcesy, ale mimo wszystko ma miliony kibicow, miliony Polakow ogladalo jego wystepy z wypiekami na twarzy. Zatem wypadaloby sie do tych kibicow zwrocic. ON NIC NIE MUSI, ALE ZAWODNIK Z KLASA TAKI KROW WYKONALBY :( Jeszcze raz powrotu do zdrowia zycze!. Pozdrawiam

avatar
rammzes

08.03.2012 15:31

0

Kubica swoim zachowaniem sam nakręca różne spekulacje. Niestety ale milczenie z jego strony oznacza że nie najlepiej się dzieje z jego ręką. Szczerze mówiąc Kubica bardzo mnie rozczarował jako człowiek, całkowicie olał kibiców a wystarczyły by oficjalne komunikaty podpisane przez niego jeśli już tak bardzo nie chce zrobić konferencji. Życzę mu zdrowia i trochę więcej szacunku dla swoich kibiców!!!

avatar
rammzes

18.04.2009 14:01

0

Jeśli zaś chodzi o strategię - to w pierwszych dwóch wyścigach była ona znakomita. W pierwszym wyścigu dzieki tej strategii Kubica byłby na podium gdyby nie błąd na spółkę Vettela i Kubicy. W drugim Heidfeld był drugi. Mając słabsze bolidy powinni być w ścisłej czołówce. Trudno o lepszą strategię. Co do jutrzejszego wyścigu? Po takich wynikach obu kierowców jedyne co mogą zrobić to zaryzykować i liczyc na deszcz. W innych okolicznosciach Kubica jeśli dojedzie - to będzie gdzieś na 12-15 miejscu a Heidefeld conajwyżej 8-10

avatar
rammzes

18.04.2009 13:39

0

Adalbert: Pieniądze? Najbogatszy zespół w F1? Totalna bzdura. Niewiele brakowało żeby BMW wycofało się z F1. Jeszcze w lutym rozważano taką możliwość. Sama nazwa BMW jest tu nieco myląca. Co do kierowców: Kubica - jest dobrym kierowcą, ale jeśli chodzi o błędy, to popełnia ich sporo. Najwiekszy problem Kubicy to wyprzedzanie. Ma z tym problemy od początku startów w F1. Wielokrotnie zdarzało się że siedział na ogonie kierowcy słabszego bolidu i przez kilkanaście okrążeń nie potrafił wyprzedzić. A jak już decyduje się na ten manewr - to mozna się zawsze spodziewać kontaktu bolidów. Dodatkowo w tym sezonie jak dotąd Kubica nie potrafi wydobyć z bolidu nawet 85%. Owszem BMW odstaje od najlepszych, ale nie jest az tak słabe by kierowca zajmował 18 miejsce w kwalifikacjach. Kubica robi znacznie więcej błędów niż Heidfeld i póki co nie jest w dobrej formie. Heidfeld - to był zawsze solidny kierowca robiący mało błędów. Zwykle jednak nie dawał z siebie nic ponad solidność. Jeśli na torze dzieją się cuda z pogodą to Heidfeld punktuje i czasem nawet staje na podium. Jeśli nie, to jedzie gdzieś w środku stawki bardziej skupiając się na tym by dojechać niż skończyć na jak najlepszym miejscu. Wracając jeszcze do Kubicy - otóż zupłenie inaczej wyglądałyby kwalifikacje gdyby Kubica w pierwszym wyścigu stanął na podium. Ale nie stanął po częsci ze swojej winy. Potem jeszcze awaria silnika i to wszystko zaczęło wprowadzac nerwy. Dziś Kubica jechał asekurancko. tak samo jutro pojedzie. Po to by ukończyć wreszcie jakiś wyścig.

avatar
rammzes

18.04.2009 12:54

0

Adalbert w 100% zgadzam sie z tym co napisales, przykre ale prawdziwe. Niestety...

avatar
rammzes

18.04.2009 11:35

0

ehhh a caly poprzedni sezon odpuscili bo przygotwywali sie do tego... zenujace, gdyby nie ta chora decyzje byc moze KUB mialby mistrzostwo a na 100% podium... cos mi sie wydaje ze dluuugo zwyciestwo w Kanadzie bedzie jedynym zwyciestwem Polaka w Formule 1

avatar
rammzes

02.04.2009 20:42

0

co Pan na to Panie Andrzeju Opolski?

avatar
rammzes

29.03.2009 12:36

0

Czy mi się wydaje, czy sędziowie pomogli Button'owi? Mam na myśli sytuację z przedziwnym opóźnieniem wyjazdu SC, aż do momentu kiedy Button wyjechał ze swgo pit stopu. Gdyby SC wyjechał od razu, tak jak powinien, i tak jak to miało miejsce po kraksie Roberta, Button po wyjeździe z pit stopu utknął by gdzieś w środku sznura ciągnącego się za samochodem bezpieczeństwa i raczej trudno było by o sukces. A tak SC wyjechał w przedziwnym momencie i jeżdził sobie sam chyba przez dwie minuty po torze aż znalazł się za nim lider wyścigu i zaczął formować się szyk. Dziwna decyzja. Na 10 minut przed końcem wyścigu miałem ochotę napisać, że sędziowie wręcz odebrali zwycięstwo Vettelowi...

avatar
rammzes

28.03.2009 11:14

0

Formula 1 to komercyjny sport, a dzisiejszy dzien pokazuje ze wszyscy kierowcy w tej stawce sa swietnymi kierowcami a to ze np w zeszlym sezonie wyrozniali sie Hamilton czy Massa itd. niema zadnego znaczenia i o niczym to nie swiadczy - mieli najlepsze bolidy. Prawdopodobnie nigdy nie bedziemy mogli powiedziec ,,ten xxx jest najlepszy" - bo nigdy nie ujednolica bolidow. Jedynie wpowadzenie takich samych bolidow spowodowaloby ukazanie nam kto jest lepszy a kto gorszy ale to niestety z oczywistych powodow jest nie mozliwe.

avatar
rammzes

25.08.2008 13:06

0

Czy wie ktos z Was moze kiedy Ferrari i BMW poinformuje kto bedzie jezdzil w 2009 sezonie w ich team'ach ?? Wiem ze BMW mialo poinformowac o tym w sierpniu a tu nadal nic nie wiadomo... bede wdzieczny za odpowiedz

avatar
rammzes

03.08.2008 16:45

0

Kurcze ale mi strasznie szkoda Massy, wolalbym zeby Kubica byl na dziewiatym miejscu ( 0 pkt ) ale przynajmniej massa objal by prowadzenie w klasyfikacji mistrzostw swiata ! Ehh fiamilton

avatar
rammzes

22.06.2008 11:07

0

NIe rozumiem Was: jak mozecie mowic ze MC ma pecha!!?? Przeciez z ich winy ostatniego wyscigu nie ukonczyl Raikkonen + Webber mogl byc przed Heikkim na 4 miejscu a przez nich nie jest! MC ma strasznie slabych kierowcow. Jestem takiego zdania jak Bernie: "Dajcie Kubicy bolid ferrari albo MC a zmiecie Hamiltona" :) Mysle ze Kubica jest zatankowany pod dwa pit-stopy: od poczatku weekendu nic nie wychodzilo im na tym torze, nie moga zlapac odpowiednich ustawien... Ale pomimo tego mysle ze KUB poradzi sobie z Trullim a Alonso jedzie na 3 pit-stopy... Kubica bedzie 3 :)

avatar
rammzes

17.06.2008 19:07

0

Mam nadzieje ze za rok ta impreza bedzie w miescie Roberta - Krakowie:)

avatar
rammzes

12.06.2008 11:44

0

Hamilton powiedzial "W wyścigu byłem na czele." smieszny jest ten czlowiek przeciez na czele po wyjezdzie z boksow byliby Kubica i Raikkonen....

avatar
rammzes

05.04.2008 15:17

0

3maj sie robert WIDAC ZE JESTES TO NASZ KRAKUS:))

avatar
rammzes

28.02.2008 13:04

0

no tak Marcin w sumie masz racje, najwazniejsze jest to czy kierowca ma wyobraznie i poczucie odpowiedzialnosci za pasazerow!!

avatar
rammzes

28.02.2008 12:41

0

PS. obejrzyjcie sobie filmi spowodowany przez jednegto z takich kierowcow... pl.youtube.com/watch?v=xUUcvXnLLl4

avatar
rammzes

28.02.2008 12:38

0

Koles jest wedlug mnie bez wyobrazni rozumiem ze ma pod maska 3,6l spoko ale trzeba miec wiecej wyobrazni az boje sie myslec gdyby takiemu kierowcy jak on dac do prowadzenia Veyrona (1005KM) albo Ferrari FXX (812KM). Taki kierowca jak on powinien jezdzic co najwyzej astra 2 no bo sorki ale on sprawia niebezpieczenstwo na drodze dla innych... niechce zginac przez jednego z takich kierowcow, szczerze mowiac powazalem go kiedys ale teraz sie to zmienilo.

avatar
rammzes

28.02.2008 12:32

0

admin czemu nie dodaliscie mojego komenta??:/

avatar
rammzes

28.02.2008 12:07

0

wow wstrzasnela mna ta wiadomosc szkoda ludzi no i ferrari tesh.....Maciek zientarski to jest ten koles prowadzacy studio przed wyscigami f1?? to jest ten starszy czy mlodszy prowadzacy??

avatar
rammzes

26.01.2008 15:12

0

*niebylo kierowcy z niemiec mialo byc;)

Przejdź do wpisu Asmer czeka na decyzję BMW

avatar
rammzes

26.01.2008 15:12

0

nie rozumiem Was dlaczego mowicie ze ten Estonczyk zastapi heidfelda?? Ludzie to jest niemiecki zespol!!!! oni sobie niepozwola na to zeby w niemieckim zespole kierowcy z Niemiec!! wiec jesli ten Estonczyk ma kogos zastapic to tylko kubice

Przejdź do wpisu Asmer czeka na decyzję BMW

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu