DO
GP Azerbejdżanu
19.09 - 21.09
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Włoch
-
Verstappen zdominował GP Włoch. McLaren musiał zastosować polecenia zespołowe
-
Verstappen przejechał najszybszy wyścig w historii F1
-
McLaren z podwójnym podium i kuriozalnym poleceniem zespołowym
-
Leclerc: zmaksymalizowaliśmy wynik
-
Albon znowu najlepszy w środku stawki
-
Bortoleto zdobył kolejne punkty, Hulkenberg nawet nie wystartował
-
Hadjar nie przestaje zaskakiwać
-
Antonelli z punktami w domowym wyścigu, lecz nie obyło się bez incydentów
-
Kierowcy Haasa zamieszali się w incydenty wyścigowe
-
Trudny wyścig dla Alpine
-
Awaria zawieszenia pozbawiła Alonso szans na punkty
Ostatnia aktywność
11.04.2009 22:01
0
Denerwuje mnie zamieszczanie artykułów po dwóch dniach kiedy się ukazały na innych hm portalach (ultra F1) to świadczy o braku zdrowego podejścia do tematu. Zapewne zaraz znajdą się obrońcy - a ja wam powiem info. to siła w F1 szczególnie. I o dupę otłuc te wasze komentarze na powyższy temat (super) gówno sie znacie na F1 jak takie macie podejście.
Przejdź do wpisu USF1 z silnikami Coswortha?
28.03.2009 14:57
0
Na wagę bolidu składa się kilka czyników np. silnik, skorupa koła, kers, balast i paliwo. Gdy wagę kers 'u zastępujesz balastem (Kubica) to nie musi to być w proporcji 1 do 1. Czyli kers waży ok. 40 kg i masz balast 40 kg, może wystarczy 30 kg balastu a może mniej. Dlatego ilości paliwa w bolidzie z kers nie moża wpełni porównac z bolidem bez kers.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach