DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
11.04.2009 22:01
0
Denerwuje mnie zamieszczanie artykułów po dwóch dniach kiedy się ukazały na innych hm portalach (ultra F1) to świadczy o braku zdrowego podejścia do tematu. Zapewne zaraz znajdą się obrońcy - a ja wam powiem info. to siła w F1 szczególnie. I o dupę otłuc te wasze komentarze na powyższy temat (super) gówno sie znacie na F1 jak takie macie podejście.
Przejdź do wpisu USF1 z silnikami Coswortha?
28.03.2009 14:57
0
Na wagę bolidu składa się kilka czyników np. silnik, skorupa koła, kers, balast i paliwo. Gdy wagę kers 'u zastępujesz balastem (Kubica) to nie musi to być w proporcji 1 do 1. Czyli kers waży ok. 40 kg i masz balast 40 kg, może wystarczy 30 kg balastu a może mniej. Dlatego ilości paliwa w bolidzie z kers nie moża wpełni porównac z bolidem bez kers.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach