KR-tech
Ostatnia aktywność
avatar
KR-tech

03.09.2023 18:41

0

Sainz ponownie pokazuje jak bardzo niezespołowym jest kierowcą. Wystarczyło do końca wyścigu zostawiać Lecklerkowi DRS i mogli śmiało w ten sposób próbować dowieźć P2 i P3 bez żadnego ryzyka dla jego pozycji.

avatar
KR-tech

18.08.2023 16:34

0

@18 no nie do końca, bo gdyby unieważnić wyniki Abu Zabi z 2021 to mistrzem dalej jest Verstappen.

avatar
KR-tech

30.07.2023 20:25

0

@8 spróbuj wyłączyć w ustawieniach tryb auto, w wyborze jakości obrazu. Możliwe, że przycina ze względu na zmianę rozdzielczości. Miałem ten sam problem i u mnie to pomogło.

avatar
KR-tech

03.07.2023 18:04

0

@1 i tak i nie, jednak na części toru bez DRS Sainz odstawał od Leclerka, podejrzewam że po zamianie miejscami była by identyczna sytuacja i Leclerc siedziałby ciągle za plecami Sainza i nie byłby w stanie zbudować jakiejkolwiek przewagi. Sainz po pitstopie już w czystym powietrzu też nie zbliżał się do Leclerca. Ferrari miało przestrzeń za sobą, na walkę z Verstappenem nie było szans. Realnie nie było powodów do TO.

avatar
KR-tech

09.05.2023 08:16

0

"To zapewne jedyny sport, w którym jesteśmy tak blisko kibiców." Russel ogladał kiedyś wyścigi kolarskie? Sama prezentacja to błazenada, ale z tym tekestem to jednak trochę przesadził.

avatar
KR-tech

09.05.2023 08:12

0

Fajny ten CEO, taki rodem z lat '90 polskiego rynku pracy.

avatar
KR-tech

08.05.2023 13:45

0

Patrząc na minę i mowę ciała Pereza po wyścigu, to on już sobie wybił z głowy walkę o tytuł. Nie to, żebym miał coś do Meksykanina, ale wczoraj po wyjściu z bolidu wyglądał na zdemolowanego psychicznie.

avatar
KR-tech

05.05.2023 09:51

0

@2, 3 Coś w tym jest. Zagraniczni komentatorzy też dostają lekkiego pier***ca. Poprostu takie jest całe USA, musi być z przepychem i pompą. Jedyną przewagą dla niektórych może być to że z okazji GP Miami i Las Vegas bardzo dużo dzieje się poza torem, koncerty, imprezy itp. Ale budowanie sztucznej mariny żeby stały statki to już trochę głupota.

avatar
KR-tech

05.05.2023 09:48

0

@1 ubrania Pumy będą nosić oficjele F1, sędziowie itp. To co mają na sobie zespoły to już inna sprawa.

avatar
KR-tech

02.05.2023 20:23

0

Aktualnie nie ma lepszego kierowcy od Leclerka na okrążeniu kwalifikacyjnym, pokazywał to wielokrotnie. W wyścigu niestety bywa różnie, ale kiedy bolid mu podchodzi to jest bardzo skutecznym zawodnikiem.

avatar
KR-tech

30.04.2023 18:06

0

@22 - dlatego napisałem też, że FIA zaorała się sama tworząc dla F1 takie przepisy, a nie inne. Co ciekawe, potrafili stworzyć rozsądne liberalne zasady dla WEC. Tam tylko kwestią czasu jest osiągnięcie przez inne zespoły fabryczne poziomu Toyoty, a samo ściganie wydaje się być coraz ciekawsze. @25 - pokłosie wysokiej masy to zbyt skomplikowany układ hybrydowy z ciężkim akumulatorem na czele. Nie mówię o kompletnej rezygnacji bo w dzisiejszym świecie to mrzonka, ale możnaby go uprościć. Zwłaszcza, że np. MGU-H raczej nigdy nie znajdzie zastosowania w drogowej motoryzacji - technologia ciekawa, ale to sztuka dla sztuki. Pod kątem bezpieczeństwa niczego nie powinno się tykać.

avatar
KR-tech

30.04.2023 17:13

0

@14 w F1 nigdy nie było dużo wyprzedzania i to jest fakt. Mimo wszystko wolę oglądać rzadziej walki bez DRS jak np. Kubica vs Massa (Japonia 2007), Alonso vs Schumacher (Imola 2005), Schumacher vs Raikkonen vs Montoya (Francja 2002) i jeszcze wiele innych gdzie rządził pure racing, a nie wyprzedzanie na prostej... DRS jest rakiem i wynaturzeniem tego sportu - nie zmienię zdania. FIA sama dobiła czyste ściganie przepisami, a DRS jest tylko ratowaniem tej katastrofy. Jak długo bolidy mają taki gabaryt i masę można pomarzyć o porządnym ściganiu...

avatar
KR-tech

30.04.2023 07:18

0

DRS rakiem tego sportu, nie wiem jaka wartość widowiskową ma takie wyprzedzanie.

avatar
KR-tech

10.04.2023 17:31

0

@1, @2 Ferrari ma jeszcze jeden problem, chcą robić tak jak wymarzył sobie to Mauro Forghieri - twierdził, że zespół musi być prawdziwie włoski, to ich mocno ogranicza w sprowadzaniu czołowych inżynierów. Choć zdarzają się wyjątki jak Fredric Vasseur... Z resztą tam to faktycznie jest widoczne, 3 lata temu na testach w Barcelonie podczas pitwalk z ciekawości podpytywałem pracowników jak dostać pracę w F1. Pierwsze o co zapytał mnie pracownik Ferrari to o moje pochodzenie...

avatar
KR-tech

10.04.2023 17:24

0

Oby faktycznie do tego doszło, będąc na Hungaroringu i Circuit de Barcelona-Catalunya to jakość infrastrukty na tych obiektach to istna przepaść...

avatar
KR-tech

08.04.2023 21:09

0

Bottas po bardzo dobrze rokującej jeździe w Williamsie, na własne życzenie spaprał sobie karierę podpisując umowę z Mercedesem. Ten krok z automatu uczynił go kierowcą numer dwa przy Hamiltonie i uniemożliwił szanse na rozwój jako lider zespołu który mógłby walczyć o coś więcej. Tym samym zmarnował swoje najlepsze lata jako wingman... Z drugiej strony nie miał w owym czasie zbyt wielu ciekawych alternatyw.

avatar
KR-tech

06.04.2023 20:33

0

Akurat patrząc na Steinera przez całokształt jego działalności w F1, to wydaje mi się że jak się nie pie**oli, tak by się nie pier**olił nawet przy Michaelu. Taki styl bycia, za co w sumie bardzo go szanuję - brakuje takich postaci w "wyprasowanej" F1.

avatar
KR-tech

05.04.2023 13:21

0

@5, @7 - w teorii brzmi spoko, od strony praktycznej pojawia się problem że każdy kolejny kierowca jest w lepszej sytuacji przez nagumowanie nawierzchni. Trochę jak w WRC, gdzie pierwsze startujące załogi oczyszczają pozostałym nawierzchnię.

avatar
KR-tech

05.04.2023 08:55

0

Kombinują jak konie pod górę... To jeszcze 3 wyścig w piątek poproszę, żeby nudno nie było. Cała F1 w ostatnich latach w pigułce... Nudny wyścig? Dajmy tytanową płytkę w podłodze - przynajmniej będą fajerwerki! Nudny wyścig? Zróbmy DRS - to taka super forma wyprzedzania na prostej! Nudny wyścig? Uatrakcyjnimy go sztucznie czerwonymi flagami na dwa okrążenia przed metą, NIECH SIĘ DZIEJE! Bez grama żartu, ostatnimi czasy WEC wyrasta na ciekawszą rywalizację, przyciąga fabrycznych producentów bo regulamin techniczny jest sensowny. Zostało poczekać aż zespoły dojdą do poziomu Toyoty.

avatar
KR-tech

30.03.2023 19:25

0

Słowo klucz, wierzy że ma równe szanse, a nie wie... Dwa różne pojęcia ;)

avatar
KR-tech

18.03.2023 19:23

0

Biorąc czas VER z treningu, byłby 3 w kwalifikacjach... gdyby nie awaria, prawdopodobnie zszedłby poniżej 1:28. Przerażające jak dużą przewagę ma RedBull. Jutro VER może być 3-4 po raptem kilku okrążeniach.

avatar
KR-tech

09.03.2023 11:45

0

@23 został zwolniony za łagodnie rzecz ujmując kiepskie wyniki sportowe. Co ma do tego wiedza dot. budowy samochodu?

avatar
KR-tech

23.02.2023 14:48

0

Jak dla mnie tylko F1TV, roczna subskrypcja na poziomie 190zł brzmi rozsądnie. Transmisje mają świetny komentarz + cała masa dodatkowych analiz. BTW. szkoda że testy nie są w Barcelonie, na żywo obserwowało się je znacznie lepiej niż w TV.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu