DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1

Ostatnia aktywność
16.12.2021 13:15
0
Witam jest to mój pierwszy post na forum i w związku z tym co się podziało w ostatnim wyścigu i chciałbym zwrócić na jedną rzecz uwagę. Chodzi mi dokładnie o kierowców, którzy mogli się odubulować i powrócić na swoje pozycje na przedostatnim dla nich okrążeniu i tak naprawdę mogli rozpocząć ściganie dopiero na ostatnim okrążeniu. Przy czym na tym samym okrążeniu podjęto decyzje o rozpoczęciu ścigania i wg. mnie może dojść do sytuacji gdy leader wyścigu, który jedzie na warunkach tzw. "zielonej flagi" dojedzie do samochodów, które wracają na swoje pozycje i jadą jeszcze na warunkach "SC". Jakie regulacje wtedy obowiązują tych kierowców ? prośba o pomoc czy jest to gdzieś zapisane lub wyjaśnione. Bo wydaje mi się że FIA wyjaśni to w sposób dla siebie wygodny i dopuści taki rodzaj zakończenia SC, ale chyba bez zmiany przepisów nie da się tego zrobić.
Przejdź do wpisu FIA zapowiada szczegółową analizę wydarzeń z końcówki GP Abu Zabi