DO
GP Azerbejdżanu
19.09 - 21.09
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Włoch
-
Verstappen zdominował GP Włoch. McLaren musiał zastosować polecenia zespołowe
-
Verstappen przejechał najszybszy wyścig w historii F1
-
McLaren z podwójnym podium i kuriozalnym poleceniem zespołowym
-
Leclerc: zmaksymalizowaliśmy wynik
-
Albon znowu najlepszy w środku stawki
-
Bortoleto zdobył kolejne punkty, Hulkenberg nawet nie wystartował
-
Hadjar nie przestaje zaskakiwać
-
Antonelli z punktami w domowym wyścigu, lecz nie obyło się bez incydentów
-
Kierowcy Haasa zamieszali się w incydenty wyścigowe
-
Trudny wyścig dla Alpine
-
Awaria zawieszenia pozbawiła Alonso szans na punkty
Ostatnia aktywność
16.12.2021 13:15
0
Witam jest to mój pierwszy post na forum i w związku z tym co się podziało w ostatnim wyścigu i chciałbym zwrócić na jedną rzecz uwagę. Chodzi mi dokładnie o kierowców, którzy mogli się odubulować i powrócić na swoje pozycje na przedostatnim dla nich okrążeniu i tak naprawdę mogli rozpocząć ściganie dopiero na ostatnim okrążeniu. Przy czym na tym samym okrążeniu podjęto decyzje o rozpoczęciu ścigania i wg. mnie może dojść do sytuacji gdy leader wyścigu, który jedzie na warunkach tzw. "zielonej flagi" dojedzie do samochodów, które wracają na swoje pozycje i jadą jeszcze na warunkach "SC". Jakie regulacje wtedy obowiązują tych kierowców ? prośba o pomoc czy jest to gdzieś zapisane lub wyjaśnione. Bo wydaje mi się że FIA wyjaśni to w sposób dla siebie wygodny i dopuści taki rodzaj zakończenia SC, ale chyba bez zmiany przepisów nie da się tego zrobić.
Przejdź do wpisu FIA zapowiada szczegółową analizę wydarzeń z końcówki GP Abu Zabi