DO
GP Kanady
13.06 - 15.06
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Hiszpanii
-
Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
-
Racing Bulls wyprzedziło Haasa w klasyfikacji generalnej
-
Neutralizacja zepsuła wyścig Red Bullowi
-
Gasly zapunktował, ale Alpine spadło na ostatnie miejsce w mistrzostwach
-
Piastri w Hiszpanii sięgnał po piąte zwycięstwo w sezonie
-
Leclerc na podium, Hamilton gra zespołowo
-
Hulkenebrg zdobył 10 punktów, a Sauber przeskoczył w klasyfikacji Astona
-
Williams z najgorszym wynikiem w tym roku
-
Russell ukończył wyścig tuż za podium, ale po drodze zaliczył starcie z Verstappenem
-
Alonso przed własną publicznością sięgnął po pierwsze punkty w tym roku
-
Kara przekreśliła szanse Bearmana na punkty
Ostatnia aktywność
16.12.2021 13:15
0
Witam jest to mój pierwszy post na forum i w związku z tym co się podziało w ostatnim wyścigu i chciałbym zwrócić na jedną rzecz uwagę. Chodzi mi dokładnie o kierowców, którzy mogli się odubulować i powrócić na swoje pozycje na przedostatnim dla nich okrążeniu i tak naprawdę mogli rozpocząć ściganie dopiero na ostatnim okrążeniu. Przy czym na tym samym okrążeniu podjęto decyzje o rozpoczęciu ścigania i wg. mnie może dojść do sytuacji gdy leader wyścigu, który jedzie na warunkach tzw. "zielonej flagi" dojedzie do samochodów, które wracają na swoje pozycje i jadą jeszcze na warunkach "SC". Jakie regulacje wtedy obowiązują tych kierowców ? prośba o pomoc czy jest to gdzieś zapisane lub wyjaśnione. Bo wydaje mi się że FIA wyjaśni to w sposób dla siebie wygodny i dopuści taki rodzaj zakończenia SC, ale chyba bez zmiany przepisów nie da się tego zrobić.
Przejdź do wpisu FIA zapowiada szczegółową analizę wydarzeń z końcówki GP Abu Zabi