Appelsin
Ostatnia aktywność
avatar
Appelsin

26.03.2024 00:07

0

Dowód na nieistotny wpływ dominacji Red Bulla i wpływu na to jak wyścig jest ciekawy.

avatar
Appelsin

11.03.2024 20:43

0

@10. Pay driverzy byli zawsze. Formuła 1 była i jest sportem dla bogatych lub ew. wyższej klasy średniej. Kierowcy mieli i mają własnych sponsorów bo inaczej się nie da debiutować. Ja powiedziałbym, że teraz próg wejścia jest teoretycznie niższy, dzięki szkółkom i programom juniorskim dla młodych talentów.

avatar
Appelsin

08.02.2024 13:42

0

Potrzebny jest zapis w regulaminie nt. min. wagi lakieru. Alpine grubo poleciało. Niebieska Alpina jak klasyczna. Nie kłamię.

avatar
Appelsin

04.02.2024 12:39

0

To Ci niespodzianka.

avatar
Appelsin

03.02.2024 03:34

0

Lewis poszedł tam na swoje ostatnie sezony, aby odhaczyć "bycie kierowcą Ferrari". Wątpie, że nastawia się na walkę o mistrza, bądź ma takie szanse.

avatar
Appelsin

03.02.2024 03:23

0

@1 Uważam dokładnie tak samo. Jak Albon pojedzie znowu dobry sezon to do Merca. I jeśli Perez znów pojedzie przeciętnie to Sainz do Red Bulla.

avatar
Appelsin

20.11.2023 05:50

0

@42 masz rację.

avatar
Appelsin

19.11.2023 17:38

0

@33 skąd ta informacja, że miał utrzymywać 2 sek? Horner poprostu powiedział mu, żeby zwolnił. Ja jako widz spodziewałem się, że spuści lekko z gazu do DrS-u i chyba takie było zamierzenie bo to "tow" na 2 sek jest słaby.

avatar
Appelsin

19.11.2023 10:56

0

@20 nawet jaby jakimś cudem Leclerc objechał oby to oj tma, oj tam. VER wygrał wszystko co miał... Trochę się śmieje oczywiście, ale w tym wyścigu trzymałem kciuki za LEC. Chociaż to jedno w sezonie.

avatar
Appelsin

19.11.2023 10:21

0

@16 to był Sainz w Singapurze. Poza tym - racja.

avatar
Appelsin

19.11.2023 10:02

0

Tak jak lubię oglądać Verstappena, bo to świetny kierowca i jego cieszą mnie jego kolejne tytuły, tak chłopak nie potrafi grać drużynowo. Nic by nie stracił, a pomógłby koledze z zespołu utrzymać P2, wystarczyło dać mu DRS. Jako fan Maxa uważam, że taka postawa to takie g**no na przedniej szybie Ferrari jakim jest jego talent.

avatar
Appelsin

19.11.2023 08:59

0

Banger.

avatar
Appelsin

28.04.2022 06:11

0

Zasłużenie. Gratulacje.

avatar
Appelsin

24.04.2022 18:45

0

@5 XYZ1 "Rycz mały rycz, płacz malutki płacz, Lewis nie wygra już nic" Au! Au! :D

avatar
Appelsin

24.04.2022 18:28

0

A no i przede wszystkim postęp McLarena od Bahrajnu to poezja.

avatar
Appelsin

24.04.2022 18:26

0

Red Bull się odkuł trochę, bardzo fajnie. Aczkolwiek, gdzieś tam pełzała obawa o awarię :D Leclerc popełnił dość duży błąd, ale cóż walka o mistrzostwa się trochę wyrównała. Leclerc ma nie jeden wyścig przed sobą i to świetny kierowca z którym sympatyzuje jak z Maxem. ASTON Martin. Wreszcie punkty i to 5! A już Vettela wysyłąno na emeryturę... widać, że musiał ogarnąć bolid. Tak jak pisałem po pierwszym wyścigu, bądź przedsezonowych treningach - nie pamiętam. Jeśli Merc to nadal będą taczki, to Russel odnajdzie się tam lepiej niż Hamilton. Co pokazują wyniki - Russel zaraz za podium, Hamilton daleko do punktów. To jeżdżenie za tyłem Gaslyego musiałobyć frustrujące. Magnussen znów wyjaśnia Micka. Widać to było po poprzednim sezonie, że chłopak ma kłopoty z F1 i nie jest lepszy niż Mazepin, z tym, że jego ratowało nazwisko przed robieniem sobie z niego jaj. Nawet fajny wyścig, Imola 2022.

avatar
Appelsin

10.04.2022 23:39

0

@84 tez racja. Byki sobie na to pozawalają bo zauważyłem, że aż tak nie podskakują, jak np Ferrari teraz skakało.

avatar
Appelsin

10.04.2022 22:20

0

@82 Ja tego nie neguje, RBR ma ewidentny problem z silnikiem i nie jest to wina Mercedesa, nie wiem czemu tak zrozumiałeś ten komentarz. Fakty są takie, że Ferrari jest najszybsze i nie miało awarii, RBR jest konkurencyjny ale awaryjny. I to oni dominują. Mercedes jest kilkanaście sekund w plecy i może liczyć tylko na DNFy. To fakty.

avatar
Appelsin

10.04.2022 19:55

0

edit do @79 bo przegiąłęm z oceną Merca. Poprawili się, ale siedzą daleko za czołówką i nadal, na podium mogą stać tylko, gdy komuś z przodu coś się przytrafi. Teraz był to Verstappen i Sainz. Brawa dla Russela, Hamilton kolejny raz 'sore loser' i ma zarzuty do zespołu jak nie dostarczają mu najszybszego samochodu. Nie ma co się dziwić bo chłopina się przyzwyczaił do innej ligii w osiągach.

avatar
Appelsin

10.04.2022 19:25

0

@69 bardzo dobry komentarz. Zgadzam się w 100% ze stwierdzeniem, że F1 to walka konstruktorów. Przede wszystkim. Dlatego kłócenie się który jest najlepszy nie ma sensu, nie byłoby go tam bez bolidu. Pół stawki mogłoby być goatem, gdyby mieli bezawaryjny bolid pozwalający na dominowanie stawki o sekundę na okrążeniu. Są oczywiście Ci bardzo dobrzy i CI dobrzy jak i ze dwóch, którzy zajmują miejsca na gridzie. Ale min. 80% sukcesu to bolid.

avatar
Appelsin

10.04.2022 19:00

0

Do Leclerca w aktualnym Ferrari nikt nie ma podejścia na dłuższą metę. Szkoda Maxa. Tracić punkty w walce o tytuł (który prawdopodobnie i tak zgarnąłby Charles), w taki sposób, przez awarię to najgorzej. Bałem się, że Pereza spotka coś podobnego, ale dobrze, że chociaż on dowiózł podium. Mercedes się widocznie poprawił, niedługo będzie więcej podium z udziałem ich kierowców. Russel zdobył swoje pierwsze normalne podium. :D

avatar
Appelsin

20.03.2022 18:04

0

Co za końcówka dla RB... Fajnie, że chociaż Ferrari 1 i 2.

avatar
Appelsin

19.03.2022 15:20

0

@7 mnie covid rozłożył w ubiegłą niedziele, wieczór. Dwa pierwsze dni to była masakra, nie mogłem wstać z łóżka. Grypy tak nie odchorowywałem nigdy. Mój kolega z pracy zachorował w tym samym czasie i jedynie stracił węch na te kilka dni. Dlatego kierowcy powinni mieć możliwość ścigać się z covidem, skoro czują się dobrze. Z tym, że jeśli ma być, to musi to zostać wprowadzone teraz.

avatar
Appelsin

19.03.2022 00:31

0

Nawet nie muszę czytać tych komentarzy, bo znam je na pamięć. Telenowela, dobrze, że wyścig tuż, tuż. Polecam zainspirować się zdjęciem do artykułu.

avatar
Appelsin

18.03.2022 23:43

0

Mercedes będzie walczył co najwyżej o 3 lub 4 miejsce, jeśli szybko nie ogarną podskakiwania tyłu. Nie żeby mi to przeszkadzało. Tak czy inaczej wygląda na to, że Russel może zdominować Lewisa. Jak są problemy z samochodem itd. to Hamilton mięknie. Dla Georga i tak jest pięknie po Williamsie.

avatar
Appelsin

18.03.2022 23:33

0

@3 nie tylko latająca głowa, co słychać jak ten samochód wali co chwila w asfalt. Jak ten klasyk: "Cały czas tłukło i tłukło"

avatar
Appelsin

18.03.2022 23:23

0

@20 Najpierw będą musieli do niego dojechać i tak twardo się ścigać. O nr 1 się nie boję, on daje zawsze 100%. Martwiłem się bolidem, ale wszystko wydaje się być w porządku.

avatar
Appelsin

18.03.2022 23:18

0

Russel 5 pozycji wyżej od Hamiltona. Bottas wyżej w Alfie. uła. Czekam na kwalifikacje.

avatar
Appelsin

24.02.2022 05:45

0

@16 hola, hola. Bolid stał się nieregulaminowy dopiero po zmianach wprowadzonych przez protesty Merca. A co powiesz na dużo szybszy bolid Hamiltona od GP Brazylii? Przyjrzano się temu? Nie było czasu, a i po co? - Lewis musiał wyrównać się punktami z Maxem do Abu Dhabi a.k.a WWE Final Showdown przecież. @23 Kiedyś chyba zmarnuję sporo czasu mimo bycia zawalonym pracą i spróbuje zrobić podsumowanie co komu i o ile darowano w 2021... Natomiast wracając na szybko do wspomnień z sezonu, (o ile o czymś nie zapomniałem) porównując to z podobnymi zdarzeniami, Maxowi za jego incydenty (jak Brazylia np.) należały się jedynie ''drobne'' kary czasowe 5-10sec. Ew. razem z stop n go. Ja wiem, że z Twojego punktu widzenia zasługuje na pluton egzekucyjny, ale cóż. :) Za to Hamilton, oprócz kar czasowych uniknął oddania pozycji czy przesunięć na polu startowym. Więc kto tu więcej ugrał? Gdyby nie decyzje sędziów Verstappen miałby tytuł w garści.

avatar
Appelsin

24.02.2022 05:19

0

@7 zgadzam się w 100%, miałem właśnie napisać podobny komentarz już zmęczony tym określeniem. Nie jestem natomiast pewien czy przebiłby się przez dublowanych. Być może - to zależałoby od zachowania zdublowanych kierowców na blue flagach. "Papierowy mistrz" - gość, który dawał z siebie wszystko przez CAŁY sezon i kompletnie zdominował resztę stawki. Max nie zrobił nic złego. Wykorzystał szanse. Poprostu się ścigał, gdy pojawiły się zielone. Każdy z kierowców zrobiłby to samo - chodziło o tytuł. Miał jechać za Lewisem?

avatar
Appelsin

24.02.2022 04:55

0

Jak to mawiają: "Be carefull what you wish for".

avatar
Appelsin

24.02.2022 04:44

0

Wolffowi humor wrócił. Sypie żartami jak z rękawa.

avatar
Appelsin

16.02.2022 12:56

0

Fajna sprawa, poskładałbym :) Szkoda, że nie jest to RC. Na stronie LEGO cena to 1400DKR, więc pewnie 799PLN - 899PLN w dystrybucji w Polsce. Sporo.

avatar
Appelsin

08.01.2022 18:15

0

@2 haha. No nie? Pierwsze co przyszło mi na myśl, gdy przeczytałem wzmianke o tym filmie w artykule, to ta ciągła zmiana biegów :D

avatar
Appelsin

30.12.2021 15:05

0

Przecież nie wymienia Sainza na GIO. Zresztą, powinni szukać jakiś nowych twarzy, a nie próbować gdzieś wcisnąć przeciętnego Antonio.

avatar
Appelsin

29.12.2021 04:15

0

@13 z tego co wiem mistrzem świata 2021 jest Max :) Rozumiem - wyparcie to pewien etap żałoby. Dobrze, że Hamilton nie jeczy tyle co jego fani. Verstappen natomiast mógłby oszczędzić sobie takich komentarzy. Niczemu nie służą i robi z siebie trochę głupka. Fan Maxa, Leclerca i kilku innych z stawki.

avatar
Appelsin

29.12.2021 03:37

0

Może być niebezpieczny. A może nie być, gdybanie. Nie wie tego ani Ocon ani nikt w Alpine bo nie wiedzą co tworzy reszta teamów i vice versa.

avatar
Appelsin

28.12.2021 00:01

0

@1 To artykuł o Astonie. I tak - masz rację... Sezon był ustawiony/kontrolowany - pod widowisko. Stąd niespójne decyzje sędziów i faworyzowanie raz jednych, raz drugich. Przynajmniej mieliśmy najlepszy sezon od lat, bądź w ogóle. Jeśli kogoś bardziej rajcowało, gdy Hamilton odbierał tytuł na kilka GP przed końcem sezonu to już jego fetysz... @2 Nikt lepszy im w Astonie niepotrzebny. Niech najpierw orgarną bolid, aby był szybszy to i może szybsi kierowcy się znajdą. Vettel jeździ napewno równiej niż w Ferrari, więc ten sezon jest dla niego lepszy niż agonia w poprzednich latach. Nie jest to Vettel z RB czy jakiś inny as, ale Strolla prowadzi i dowozi więcej punktów, podium w Baku, podium (dsq z powodu usterki) na Hungaroringu. Nie jest tak źle.

avatar
Appelsin

12.12.2021 15:57

0

Max Max Max super Max Max super super! Mamy nowego mistrza! + Hamilton nadal równo z Schumacherem, co mnie bardzo cieszy.

avatar
Appelsin

06.12.2021 02:10

0

Apropos wyhamowania przez Maxa. Kazali mu oddac pozycje to oddał. Miejsca było dużo. Siedmiokrotny miszcz swiata nie dal rady go wyminac i wjechał mu w tylnie ogumienie? No niestety Lewis - guma nie pękła.

avatar
Appelsin

06.12.2021 02:08

0

GDZIE KARA DLA HAMILTONA? Wychodzi na to, że mistrzostwa są drukowane. Czasem na korzyść Maxa, czasem Lewisa. FiA stwierdziło, że chce, aby walka o tytuł rozegrała się w Abu Dhabi i dopieli swego.

avatar
Appelsin

04.12.2021 16:47

0

Hamilton mocno nieobecny na torze, gdzieś daleko myślami po nieudanej próbie podbicia czasu. Dwa niebezpieczne incydenty, nawet udało mu się "zmazepinować" Mazepina.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu