grenszuc
Ostatnia aktywność
avatar
grenszuc

07.12.2025 16:28

0

@Tiger 1

  Gdybał thanos nie ja geniuszu płci

avatar
grenszuc

06.12.2025 18:53

11

@Thanos  tytuły dostaje się nie a zasługi dla motorsportu tylko za punkty, któe zdobył przez oszustwo, Belgia i Abuzabi.gdyby anulować Belgie (wyścig się nie odbył) to już tak fajnie by nie było co?

avatar
grenszuc

06.12.2025 09:05

0

@EnderWiggin  bo w rbr zawsze wiadomo od początku sezonu i nie tylko kto to kierowce nr 1 i kierowca nr 2, ZAWSZE i dlatego jest mniej skamlenia. Jak riccardo się nie dawał, maksio dostawał becki ale miał potężne parcie na szkło to co, riccardo się stamtąd zawinął, wolał zaryzykować reszte kariey, niż być dwójką przy ver.

avatar
grenszuc

30.11.2025 20:12

2

@Andrzej369  nie zapominaj o doktorze, musiałby mieć go ze soba w McLarenie, żeby zamęczał psychicznie Wifona, jak po baku znęcał się nad Perezem

avatar
grenszuc

30.11.2025 19:58

3

@trex11  serio przegapiłeś moment jak ANT wypadł na moment z toru i Wifon to wykorzystał? Przystnałes na powtórce?

avatar
grenszuc

30.11.2025 11:14

3

@devious  na przyszły wyscig niech dzwonią po massiego

avatar
grenszuc

30.11.2025 11:09

2

@Thanos

 Leclerc "wiele podiów"? na 22 wyścigi 7, to nawet nie 1/3, pomijając fakt że jeździ w tym niedorobionym zespole od 7 lat, zna ten zespół na wylot, auto, zarządzanie, mentalność, wszystko. A ham miał wcześniej zespól niemiecki, działający jak niemiecka maszyna, jak szwajcarski zegarek i do tego był przyzwyczajony. Dobrze ktoś powiedział, o Alonso, jak mclaren jeździł z silnikiem hondy, alonso był wtedy w dupie i gówno widział, do tego stopnia że wolał się nie babrać tylko odejść na ameryture, a jeździ teraz jak jeździ, co najwyżej przeciętnie, na poziomie powiedzmy Hulkenberga, który w przeciwieństwie do niego jeździ jakimś tam mazakiem saubera i ma 1 podium, a alonso w tym sezonie ledwie sTrolla wyprzedził

avatar
grenszuc

21.11.2025 14:45

0

Teraz to otworzy drogę, że za kilka lat jak ham bedzie na emce to z nudów też wytoczy proces za 2021 rok, później znajdzie się jakis inny i sobie FIA strzeli w kolano. Nochyba że mają za dużo kasy to beda rozdawać

avatar
grenszuc

21.11.2025 14:42

0

Nie lubie grubasa, ale dobrze mówi. Ani nie zabiega o ver ani o ham więc jest w miarę obiektywny.

avatar
grenszuc

10.11.2025 20:07

0

@Frytek  ale o tym testowaniu dla ham przez bottasa to kto ci powiedział? Bottas, ham czy może sam toto? Pisałeś:"ale dostał nie nowy silnik a podrasowaną przez Bottasa rakietę " Bottas nic nie zrobił.Coś tam wcześniej wykpiwałes innych że długo, niedługo ogladają? Jak tak śledzisz pod dobrym kątem wyścigi i spogladasz prostopadle do ekranu telewizora to zapewne wychwyciłes że od sezonu 2021 było regulaminowo zakazane mapowanie silnika i zmian map podczas wyścigu, zakazano również tzw "trybu kwalifikacyjnego" to gdzie ten tuning bottasa?Przypomne tylko że jeżeli bottas był takim niby testerem hamiltona to pozwoliliby mu wygrać w 2021 roku gdzie najbardziej najrealniej od 2018 roku gdzie mu wtedy zagrazał vetttel w ferrari, a teraz verstappen, wyścig w 16 GP w Turcji, gdzie zdobył wszystko pp, p1 i najszybsze okrazenie, gdzie każdy punkt był   na wagę złota?Pozwoliliby mu do konca sezonu realnie walczyć o PP i P1?Miał 3 DNF, we włoszech 2 wyścig wjebał się w nigo Jurek, W monaco był 3 ham dopiero 7 i co, testował co najwyżej nakrętkę, która dopiero w anglii odkręcili i 3 DNf gp kataru, gdzie złapał kapcia, tak oto testował te silniki 🤣😂Wiesz ile razy bottas startował z aleji serwisowej w 2021 roku?Ani raz, dosłownie 0 nic nura, 0Komfabulujesz tu cały czas ile wlezie

avatar
grenszuc

10.11.2025 13:57

4

@Frytek  szkoda że ie ma ikonek pekających ze śiechu, tylko kciuk w góre i dół

 

"Czy tylko Max dostał nowy silnik i komponenty? Mało razy inni kierowcy też dostawali wszystko nowe i jakoś nie przebijali się z końca stawki na sam początek. Bardzo mało I bardzo rzadko ktokolwiek tego doświadcza, owszem Lewis też się tak kiedyś przebijał, ale dostał nie nowy silnik a podrasowaną przez Bottasa rakietę" A któzy to z top 5 dostali na koniec sezonu w tym wyscigu nowy silnik i jego komponenty?hamiltonowi bottas robił jakis chiptuning? On jest jakimś testerem, oblatywaczem inżynierem?

"Fanem Maxa nie jestem, taa, napewno  😂 ale potrafię dostrzec że Max to obecnie najlepszy kierowca w stawce, z byle taczki potrafi dowieźć wynik a gdy ma odpowiedni sprzęt to robi z niego rakietę."Jakiej byle taczki bo nie widziałem go w tym sezonie w Alpinie czy innym Sauberze żeby taczka jeździł i robił z niej rakiete? Też ma jak Bottas jakies nadprzyrodzone zdolnosci?

" Po prostu oglądam talenty najlepszych kierowców I potrafię zauważyć największy talent a nie tylko wady."Może zostań jakimś łowca talentów?

avatar
grenszuc

10.11.2025 13:43

0

@Litwak  tyczki stoja więc się je omija, a bolidy jadą, więc się je wyprzedza.

avatar
grenszuc

08.11.2025 08:29

0

@ojciec3d  chyba ty się ośmieszyłeś patrząc na ilośc łapek i chyba nie do końca zrozumiałeś co pisałem. Zdarza się

avatar
grenszuc

27.10.2025 10:25

0

Uratował im życie

avatar
grenszuc

27.10.2025 10:22

5

Co za logika fia🤣Ver wypchnął w 1 ham, nawet na tym filmiku widac, że spóźnił hamowanie i nawet nie starał się skręcać kierownicą w prawo, jak się okazało pomimo tego, że nie jest przed ham to co, zyskuje się pozycje poprzez przejazd po trawie. Ham w podobny sposób próbuje odzyskać pozycję nie udaje mu się, ale nie doprowadza do kontaktu, zyskuje pozycje po trawie i co i jeb 10 sek kary 🙈

avatar
grenszuc

27.10.2025 10:15

2

Najwięcej na tym zyskał norris, bo gdyby nie VSC to Piastri wyprzedziłby ANGLIKA i tym samy w dalszym ciągu byłby liderem klasyfikacji kierowców, a rykoszetem może zyskałby też VER który może wyprzedziłby Leclerca i zbliżyłby się tym samym do ANGLIKA Vifona, którego słusznie publiczność na końcu wybuczała.

avatar
grenszuc

23.09.2025 08:22

4

Max wrócił? Skąd? On tam cały czas był, jest i będzie. Bedzie precyzyjnie i bezlitosnie  wykorzystywał każdy błąd Mc'Donaldsów. Jak oni regularnie nie doworzą, albo się rozbijają to holender to wykorzystuje, przecież to normalne w tym sporcie, a że nikt inny nie ma w stawce na tyle dobregosprzętu to tylko on im na razie matematycznie zagraża, ale jak papaya się nie ogarnie tylko się dalej po dupach bedą całować (dziwne team ordears), to może okazać się że pod koniec sezonu te szanse nie beda już tylko matematyczne.

avatar
grenszuc

21.09.2025 18:42

0

@tytus83  dlatego napisałem z pytajnikiem, przeciez to żart. Ja wiem że przeloty, hotele, jedzenie, pewnie i ubrania maja za darmo, a pensja to tak naprawdę kieszonkowe, ale no sorry, dziwki na jachcie sporo kosztują to te 25 tys to żenada.

avatar
grenszuc

20.09.2025 22:54

2

@Supersonic  Może to nie bolid, tylko zwyczajnie Max już nie jest taki dobry? A może ma bolid nie o 30 sek szybszy na okrążeniu i lipa, nie boliduje? Patrz na hamiltona, zwykłe ferrari vs w13 i szału nie ma co?

avatar
grenszuc

20.09.2025 22:51

2

@giovanni paolo  Oj dzieci w 2007 roku walczyli o tytuł 4 kierowcy Raikonnen, Masa, Hamilton i Alonso bez mała do ostatniego wyścigu, ale nie pamiętacie tego. Nikt się nie wzniecał wtedy że Alonso w taczkach gonił raikonnena czy hamilton rookie objeżdżał mase. A tu spekulacje kto ma jaki sraki bolid, taczki czy inne bzdury, kto co z czego potrafi lub nie wyciągnąć. Masakra

avatar
grenszuc

10.09.2025 20:44

0

Około 25000 zł miesięcznie? 

avatar
grenszuc

07.09.2025 19:47

6

@Danielson92  akurat tempo miał takie samo jak norris, dokładnie takie samo. Oskar walczył z Lecklerciem, a norri z verstapenem, jechali identycznym tempem, ani do niego nie tracił, ani nie zyskiwał.

avatar
grenszuc

07.09.2025 19:34

7

@kodzix  o jakim ty podcięciu bredzisz? Gdyby  sciągneli najpierw Norrisa i zrobili mu 8 sek pit stop, a później Piastriego i zrobili mu 2 sek pit stop i wyjechałby przed Lando to byłoby podcięcie?

avatar
grenszuc

31.08.2025 20:41

5

@tytus83  Zak Brown jest amerykaninem więc leje na toczy mistrzem będzie Piastri czy Norris

avatar
grenszuc

03.08.2025 20:19

1

@belzebub  ww jakiej jest formie Alonso, że jeździ? To jest forma, że w połowie sezonu wyrównał punktowo do Najsłabszego i najgorszego kierowcy w stawce w "takim samym" bolidzie?

W jakich różnych konstrukcjach? Pisałem jak ham przesiadął się z v8 na 1.6 to się nie przystosował? Był młodszy i krócej to trwało, a ver ledwie zaczął z v8 przesiadł się w 1.6, zobaczymy za pare lat jak znowu coś zmienią a ver bedzie przy 40, z tym że ver juz się skończył więc gdzie tam do 40 tki.

avatar
grenszuc

03.08.2025 20:08

0

@kiwiknick  w zeszłym roku było identycznie na tym torze, z tym że Sainz sam im układał swoją strategie

avatar
grenszuc

03.08.2025 08:35

0

@belzebub  sam sobie przeczysz że wiek nie jest problemem i że ver jest wszechstronny. Gówno prawda, właśnie ver jest młodszy i dlatego szybciej zaadoptował się do bolidów nowszej gen. to samo było z ham, tytuł zdobył w bolidzie gen V8 wolnossacym i o kolejne 2 się otarł, przesiadł się do bolidów nowszej generacji V6 turbo i też zdobywał tytuły. Masz rację z tym, że bolid miał skrojony pod siebie, byc może w przyszłym roku, zrobią bardziej pod niego i będzie lepiej.

avatar
grenszuc

02.08.2025 21:15

2

@MateuszJ  w zeszłym tygodniu też płakaliście jaki jest cienki, a tu z P18 na P7 i wszystkim pi.dy skleiło.

avatar
grenszuc

28.07.2025 11:19

1

Żorż płaczku, nikt Ci nie karze jechać z Eau Rouge 320 km/h, jak nie trzymasz cisnienia to jedź 250 km/h. Proste.

avatar
grenszuc

27.07.2025 19:20

0

@Dominik 123  i jak tam kibicujesz? Dobrze Ci idzie? Z P8 na P7.

avatar
grenszuc

27.07.2025 09:57

1

@Dawid-_F1  dokładnie masz racje, dlatego regularnie Schumacher lał baricello, vettel Webera, ham rossberga, później botasa, ver z 3 (utalentowanych) później pereza itd. Tamci okazuje sie że byli cieniasami chociaż rossberg wymęczył 1 tytuł stchórzył i uciekł. Więc jak dajesz szanse temu co ma jak pisałeś 0 tytułów w topowym zespole, to jednak tak kolorowo nie jest, bo sie okazuje że partner to gigant. Więc teorie Hulkenberga możesz między baśnie andersena wsadzić, bo rossberg by go pewnie rozjeżdżał jak pomidora ciężarówka.

avatar
grenszuc

27.07.2025 09:51

0

@Supersonic  zapomniałes do tego składu dodać Alonso, jaki to jest dramat, jak szuruje po dnie tabeli

avatar
grenszuc

27.07.2025 09:48

2

@Dawid-_F1  idac Twoim tokiem myślenia: Wiesz dlaczego Hamilton odpadł w Q1, wiesz? To powiem Ci bo sedziowie skreślili mu czas za limity i była duża szansa gdyby nie to że ukończyłby w top 5.

avatar
grenszuc

06.07.2025 22:11

1

@MateuszJ  jakbyś nie zauważył, a pewnie nie , bo masz 15 lat i od zeszłego sezonu na netflixie F1 ogladsz, to po kazdym zderzeniu gdzie przeciążenie przekrasza 20 g z obligu jada na badania. Jakby sie tam wtedy nie pchał to może na bandzie by nie zakończył, kilka okrążeń później jakoś Leclerk na bandzie nie skończył w tym samym zakręcie

avatar
grenszuc

06.07.2025 22:02

0

@MateuszJ  to tylko twoja nic nie znacząca subiektywna opinia. Dobrze że nie ogladasz od 40 lat

avatar
grenszuc

06.07.2025 10:34

2

@DanRicc  nie wymagaj cudów od 15 latka, który F1 zaczał ogladać od netflixa w zeszłym roku.

avatar
grenszuc

06.07.2025 10:33

1

@AntyFanMclaren  ty weź może na spokojnie prześledź kariere VER zanim prestał popełniać błedy, jeśli w ogóle, a potem zarzucaj cos "kangurowi" który 3 sezon jedzie w F1 i już walczy o mistrza. Ile sezonów VER kończył na bandzie zanim realnie zaczął walczyć o mistrza? 15,16,17,18,19,20 i przy zielonym stoliku dopiero w 21

avatar
grenszuc

05.07.2025 23:30

0

@Danielson92

  Przecież Vr powiedział ż ebolid ustawiony jest pod wyscig i on sam nie wie jak to się stało że w kwali tak pojechał. na prostych jest najszybszy, ale traci w szybkich zakrętach.

avatar
grenszuc

01.07.2025 18:15

0

Chu.a wytrzymał presję, jakby nie zespół to zjadłby go na obiad.

avatar
grenszuc

22.06.2025 08:51

2

BTW, a ta co lata miedzy kierowcami jakby jej sie sikać chciało jak zakończą wyścig i mówi im że maja się zważyć, albo udzielić wywiadu później nosi za nimi kaski to kto?

avatar
grenszuc

22.06.2025 08:42

1

Verstapenna napewno nie było, on jest zbyt wielki na takie małe rzeczy

avatar
grenszuc

25.05.2025 14:37

0

@Lulu  a co takiego klasowali?

avatar
grenszuc

02.05.2025 18:20

0

super pomysł, może wiecej zacznie się dziać w pit lane niż na torze. 

avatar
grenszuc

18.04.2025 07:40

3

@Jim Clark  odważne hipotezy Waść szerzysz. Moze to jest inaczej, własnie odwrotnie. Może z tym verstapenem to jest tak jak z wydmuszką Vettela? Skończył się znacznie, ale to znacznie przeważający bolid i lipa, po 4 tytułach koniec? Nagle co najmniej przeciętny Tsunoda zupełnie blisko "boskiego" maksia. Te statystyki jakości bolidów to oparłeś na jakich doświadczeniach? Ten drugi ten czwarty w stawce? Niewątpliwie McLaren ma najlepszy bolid, ale nie tak znacznie odstający jak RBR czy na początku ery hybrydowej Mercedes, ale czy aby Mercedes ma drugi bolid a RB czwarty? MOże RB ma 2 ferrari 3 a Mercedes dopiero 4?

avatar
grenszuc

06.04.2025 22:35

0

@giovanni paolo  ten twój marko powiedział po pierwszym wyścigu że Hajar jest żałosny

avatar
grenszuc

06.04.2025 13:28

0

Madrytczyk. Co to jest? Jakaś enklawa w Hiszpanii, nie można po ludzku napisać Hiszpan spóxnił się?

avatar
grenszuc

02.04.2025 21:07

0

@Rextrex  no widzisz jaki szybki byłem, komentarz zamieściłem 5 minut po ogłoszeniu, normalnie cały czas dreptałem nóżkami żeby to przeczytać i pobiegłem szybko, żeby to napisać.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.