qbav1
Ostatnia aktywność
avatar
qbav1

25.08.2023 20:36

0

Skończy się zapewne na tym, że dadzą mu z 10/20 mln jako odszkodowanie i Felipe zapomni o sprawie

avatar
qbav1

19.03.2023 20:02

0

W sumie dziwne, że w RB nie pozwolili im się ścigać (tak, Ver też dostał komunikat o trzymaniu czasu 1.33) skoro patrząc na to ze Ver potrafił zdobyć FL na ostatnim okrążeniu na starych hardach to znaczy że tempo było. Pewnie w obawie o niezawodność

avatar
qbav1

05.03.2023 19:03

0

Ciekawi mnie jak w tym sezonie poradzi sobie Checo względem Maxa. Dziś tempo mieli porównywalne, ale jednak wiadomo, że Max nie miał powodu by podkręcić tempo, tym bardziej, że miał jakieś problemy z tylną osią, a Checo jednak musiał jechać mocnym tempem ze względu na walke z o P2. Mimo wszystko tempo jakie pokazuje Perez wygląda znacznie lepiej niż rok temu, chociaż wtedy początek sezonu też miał świetny, potem było gorzej.

avatar
qbav1

16.11.2022 19:09

0

@2 Też się nad tym zastanawiałem, teoretycznie malowanie bolidu też powinno się wliczać w limit budżetowy. Raczej nie są to duże koszty, ale patrząc na to jak większość szefów zespołów narzekało, że nie zmieszczą sie w limicie budżetowym, to takie zmiany malowania wydają się niepotrzebna stratą pieniędzy.

avatar
qbav1

14.11.2022 10:35

0

Ciekawi mnie, czy faktycznie był jakiś poważny powód, dla którego Max go nie puścił, w sumie od dawna było widać, że atmosfera się pogorszyła w RB między kierowcami. No ale teraz niech Max zrobi to, co Checo zrobił dla niego rok temu, to przynajmniej trochę poprawi swoją sytuację i może uda się odbudować dobra atmosferę w zespole.

avatar
qbav1

13.11.2022 21:15

0

Strasznie ciekawe co się dzieje w RB wewnątrz zespołu. Od dawna widać, że relacje Maxa i Checo się pogorszyły (mniej więcej od połowy sezonu). Ciekawe czy jest to spowodowane kwestiami sportowymi, czy poprostu prywatnie Verstappen i Perez się nie dogadują. Do tego jeszcze któryś z z komentatorów brytyjskich (nie pamiętam który) powiedział, że ta sytuacja może to być spowodowana GP Monako, w którym Perez miałby się specjalnie rozbić by utrzymać pozycje startową, ale to akurat bardzo naciągana teoria, w którą sam nie wierzę. No i oczywiście wielkie brawa dla George, bardzo dobry weekend wyścigowy w jego wykonaniu i pierwszy raz od dawna nie miał gorszego tempa wyścigowego niż Lewis, który też pojechał bardzo dobry wyscig, ale według mnie w kolizji jest sporo jego winy. Wielkie brawa jeszcze dla Fernando, świetny powrót z końca stawki.

avatar
qbav1

12.11.2022 21:33

0

@4 Tylko nie bardzo była możliwość by Verstappen przepuścił Pereza, bo Leclerc był tylko ok. 1.3s za nim. Jakby mu Max oddał pozycję, to Charles raczej by się złapał w DRS a patrząc na jego tempo z tym uszkodzony skrzydłem to RB stracił by prawdopodobnie P5 na korzyść Ferrari i jutro startowaliby P4 i P6.

avatar
qbav1

09.10.2022 10:29

0

Podobno Max został mistrzem bo ograniczone punkty przyznaje się przy nie wznowieniu wyścigu. Ten został wznowiony.

avatar
qbav1

08.10.2022 10:49

0

Nie mogło być inaczej, skoro za identyczny incydent w Brazylii w 2018r. w Q2 Lewis nie dostal kary.

avatar
qbav1

08.10.2022 10:08

0

W 2018 podczas GP Brazylii byla identyczna sytuacja, wtedy to Mercedes zablokował Williamsa i kary nie było. Dziś też bym się nie spodziewał, że Max zostanie ukarany.

avatar
qbav1

07.10.2022 18:08

0

@21 Wydaje mi się, że stwierdzenie, że Mercedes zaczynał na poziomie Haasa jest lekką przesadą, ale prawda, zdecydowanie najbardziej przyspieszyli w trakcie sezonu i w tym aspekcie wykonali najlepszą robotę. Też liczę na to, że Mercedes się zbliży, mimo że nie darze ich sympatią, ale oni jako jedyni są w stanie nam dać realną walkę z RedBullem w przyszłym sezonie.

avatar
qbav1

07.10.2022 13:07

0

@11 Co według Ciebie tu jest przekrętem? Poprostu mają ciekawe rozwiązanie w zawieszeniu, przecież jakby to było aktywne zawieszenie to FIA by odkryła tak oczywistą rzecz.

avatar
qbav1

05.10.2022 19:40

0

Ciekawe jest to, że dziś brytyjskie media podały, że RB podobno przekroczył budżet tylko o 100 tys dolarów i czekała by ich niewielka kara, a Aston podobno o 4mln i mieliby utracić kilkadziesiąt punktów.

avatar
qbav1

05.10.2022 19:16

0

Nawet mnie to nie dziwi, FIA przekładała wszystkie terminy kilkukrotnie w tym roku. Tak samo było z potwierdzeniem regulaminu silnikowego. Teraz pytanie czy tu nie chodzi właśnie o konflikt F1 z FIA, o którym się mówi od początku roku od przyjścia Bin Sulayema.

avatar
qbav1

03.10.2022 21:17

0

Kara finansowa dla jakiegokolwiek zespołu z wielkiej trójki, które mają praktycznie nieograniczony budżet wydaje się śmieszna, ale ograniczenie testów w tunelach aerodynamicznych może się okazać o wiele surowsze karą, niż się wydaje, bo nie dość że będą mieli mniej czasu na przygotowanie bolidu do przyszłego sezonu to jeszcze nie będą mogli tak częstych i skutecznych poprawek wprowadzać, przez co w tym przypadku Ferrari i Mercedes mogą się mocno zbliżyć w sezonie 2023. Ale narazie to trzeba czekać do środy bo dalej nie wiemy, czy to w ogóle jest prawda, że przekroczyli ten budżet.

avatar
qbav1

02.10.2022 17:45

0

@18 Poprostu nie chciałem rozpocząć gównoburzy, dlatego napisałem o obu stronach.

avatar
qbav1

02.10.2022 17:39

0

Przynamniej nie będzie wojny verstappeniarzy i hamiltoniarzy po tym wyścigu, bo żadna ze stron nie będzie miała argumentów, bo oboje pojechali tragiczny wyscig.

avatar
qbav1

02.10.2022 17:28

0

@5 Akurat ta przewaga Pereza była w dużym stopniu spowodowana błędami Leclerca, bo kilka razy popełnił błąd na wyjściach z zakrętów i kilka razy zbyt późno zahamował.

avatar
qbav1

30.09.2022 21:07

0

@11 Obstawiam, że ograniczą im liczbę testów, lub zmniejszą limit budżetowy na sezon 2023, wątpię by odjęli im punkty z klasyfikacji z poprzedniego sezonu. Teoretycznie mogli by też dostać zawieszenia na jeden weekend wyścigowy, bo regulamin zezwala na taką karę, tym bardziej że dzięki temu Ferrari by mogło się zbliżyć i wydłużyło by to sezon, ale nie sądzę, że FIA by się na to zdecydowało.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu