DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
20.11.2022 10:08
0
Dziwię się tylko, że Russel nie płakał przez radio o przekroczonych limitach toru przez Verstappena. Przez ostatni zakręt pierwszego przejazdu sędziowie mogliby z czystym sumieniem skasować mu czas. Mam wrażenie, że Holender sam miał tego świadomość bo przy drugim przejeździe pokonał ten zakręt bardziej ostrożnie.
Przejdź do wpisu Red Bull z pierwszym kwalifikacyjnym dubletem od 2018 roku
17.08.2022 14:58
0
Jak długo jeszcze będą wałkowane te dwa błędy Leclerca? Przecież Max też popełnił w tym roku dwa wyraźne błędy (Barcelona i Węgry) i jakoś nikt tego nie pamięta. Może dlatego, że tylko szczęście zadecydowało o tym, że nic go one nie kosztowały.
Przejdź do wpisu Ferrari nie chce nic zmieniać w podejściu Leclerca do ścigania
14.04.2022 17:04
0
Niech zamienią na Valkyrie i wszyscy będą zadowoleni
Przejdź do wpisu FIA odpowiedziała na krytykę samochodu bezpieczeństwa Astona Martina
29.03.2021 15:28
0
Coś czuję, że takimi wypowiedziami Valtteri może przypieczętować rozstanie z Mercedesem pod koniec tego roku. Zakładając, że Russel wskoczy za Hamiltona to kto może zagrać drugie skrzypce? Verstappen raczej odpada. Naturalnym wyborem jest Ocon ale nie wydaje mi się aby pasował do topowego teamu. Najbardziej mi tu pasuje Pierre Gasly.
Przejdź do wpisu Wolff broni strategii Valtteriego Bottasa
09.12.2020 21:19
0
Nie zdziwił bym się gdyby Red Bull im go teraz sprzątnął.
Przejdź do wpisu Wolff: Mercedes nie może dać się ponieść występowi Russella
30.10.2020 08:43
0
Zgadzam się z Carlosem. Sztuczne wyznaczanie granicy to ślepa uliczka. Najbardziej intuicyjne jest unikanie naturalnych limitów takich jak tarka, wysoki krawęźnik na którym można uszkodzić zawieszenie lub pułapka żwirowa która kończy zabawę.
Przejdź do wpisu Sainz: problemy z limitami toru pokazują, że idą one w złym kierunku