DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
14.07.2020 19:00
0
@Kruk Zgodzą się problem Ferrari to nie tylko kierowcy. Bolid się cofnął w rozwoju zamiast rozwinąć. Uważam że z bolidem walczącym o mistrzostwo Lec byłby mistrzem, martwię się tylko że w obecnej sytuacji nie ogarnie pomocy przy rozwoje i nie jest wstanie być takim liderem jak Schumi. Po prostu brakuje mu doświadczenia w tych kwestiach i pewnego rodzaju cwaniactwa- które znowu na swoją stronę może przechylić Carlos jeśli przy dobrych warunkach wykorzysta okazje.
Przejdź do wpisu Sainz może być pierwszym kierowcą, który pożałuje kontraktu z Ferrari
14.07.2020 18:42
0
@12 może wielkich nadziei w nim nie pokładam, uważam poprószy że Carlos może mieć spora szanse dla siebie jeśli Lec niepodoła. Wydaje mi się że Carlos jest lepszy we wszelakie gierki i twardszy niż Lec. Siedzi w F1 dłużej i więcej widział tego pozakulisowej życia. Choć wcale nie jest szybszy od Lec.
Przejdź do wpisu Sainz może być pierwszym kierowcą, który pożałuje kontraktu z Ferrari
14.07.2020 18:38
0
@12 doradza synowi, zna wielu ludzi w motorsporcie, wie na czym to wszystko polega. Zna rywalizację w zespołach, jak postępować co robić jak się bawić w różne gierki itp, itd
Przejdź do wpisu Sainz może być pierwszym kierowcą, który pożałuje kontraktu z Ferrari
14.07.2020 16:50
0
@6 zgadza się po Monzy był uwielbiany, ale czytając włoska prasę teraz po drugiej Austrii to pojechali po nim jak po juniorze. Zreszta Włosi dzis Cię kochają a jutro nienawidzą. Dlatego właśnie uważam że jest to wielka szansa dla Carlosa-Pytania są dwa: czy Lec sobie poradzi jako lider (na ta chwile i przy takich problemach z autem uważam ze nie) i czy Carlos wykorzysta taka szanse jeśli ja dostanie- myśle że tak bo wywodzi się z rodziny rajderow i właśnie ma duży atut w postaci Carlosa seniora który wiem co i jak robić.
Przejdź do wpisu Sainz może być pierwszym kierowcą, który pożałuje kontraktu z Ferrari
14.07.2020 13:10
0
Jak dla mnie to Sainz ma ogromna szanse w tym momencie. Uważam że Lec nie jest gotowy na to aby być liderem zespołu- jeszcze rok temu sam przyznał że boi się powiedzieć inżynierom czego chce od auta a teraz w sobie tak wielkiego kryzysu ma być liderem odpowiedzialnym również za rozwój i przygotowanie auta na 2022???? Tutaj wiedzę szanse dla Carlosa. Lec jest szybkim i bardzo dobrym kierowca, ale Ferrari potrzebuje lidera z jajami jak Schumi. Lec taki nie jest a sytuacja może go przerosnąć. Jeśli przyjdzie do zespołu który ma najlepszy samochód to owszem będzie mistrzem, ale w Ferrari tak nie jest tam są zbyt duże problemy.
Przejdź do wpisu Sainz może być pierwszym kierowcą, który pożałuje kontraktu z Ferrari
27.11.2019 10:20
0
To jest twardy sport dla ludzi odpornych na wszelaka presję i Helmut to wie. Oczywiście szokiem jest dla wielu młodych kierowców takie podejście, ale to jest już pewien etap selekcji.
Przejdź do wpisu Vergne wspomina trudny okres współpracy z Helmutem Marko
13.08.2019 16:42
0
Cały VER- albo się kiedyś przejedzie na tej pewności siebie albo zostanie mistrzem. Myśle że prędzej to drugie gdyż zarówno w sporcie, biznesie czy życiu jeśli nie jesteś pewien swojej wartości i nie darzysz do celu (często po trupach) to masz bardzo duże szanse na niedotrwanie do końca podróży.
Przejdź do wpisu Verstappen: niezbyt obchodzi mnie, kto jest moim kolegą w zespole
13.08.2019 16:37
0
Najtrudniejsze przed nim uważam. Nikt od niego nie oczekuje aby był szybszy niż Max, ale musi być szybszy niż GAS- i to musi pokazać. Jednocześnie musi przywozić punktu których RB potrzebuje bo zwietrzyli okazja ba pokonanie Ferrari. Najtrudniejsze dla niego będzie to jak poradzi sobie z presja. Po GAS było widać że sobie z nią nieradzi już wtedy gdy wybuchł na dziennikarzy którzy ciagle go pytali o przyszłość może chciał być jak VER gdy sugerowano mu zmianę stylu jazdy, ale zapomniał ze on nie jest VER. Max jest bardzo mocny psychicznie i zna swoją wartość nawet jak mu coś nie wychodzi. ALB teraz tak naprawdę pokaże jakim jest kierowca jeśli wytrzyma to psychicznie i pokaże wyniki to będzie z niego dobry kierowca. RB jest bezlitosne i niema u nich miejsca na kiepskich kierowców zarówno w wynikach jak i psychice.
Przejdź do wpisu Albon nazwał przejście do Red Bulla "głęboką wodą"
07.08.2019 12:54
0
Gasly niestety niewytrzymujące ciśnienia w RB. A ono staje się coraz większe dla niego. Miejmy nadzieje że chłopak pokaże jeszcze na co go stać. Zobaczymy jak będzie wyglądał pierwszy wyścig po wakacjach- może wróci odmieniony i zacznie walczyć bliżej Maxa.
Przejdź do wpisu McLaren chce, aby Sainz powalczył o szóste miejsce z Gaslym
22.07.2019 17:06
0
Dobra ściema to połowa sukcesu, To raz a dwa Hass jest amerykańskim zespołem wiec może chcieli mieć taka firmę w swoim zespole. A teraz niestety problemy.
Przejdź do wpisu Haas zmieni malowanie przed GP Niemiec?
15.07.2019 17:51
0
#4 taka zamiana o której piszesz jest dość prawdopodobna tym bardziej ze Merc szuka miejsca dla Ocona i wszyscy wiemy ze współpracuje z RP nie jestem tylko pewien czy Hass chce akurat Pereza. Jak dla mnie MAG powinien zostać. Pytanie tylko kto drugi. Za niedługo przerwa wakacyjna to się zaczną plotki ploteczki ????
Przejdź do wpisu Steiner: kolizja naszych kierowców jest nie do zaakceptowania
15.07.2019 16:18
0
Jeszcze góra dwie takie akcje o któryś z kierowców lub obaj stracą posady na przyszły sezon. Ja już przed tym sezonem uważałem że powinni zmienić skład tylko w kim tu wybrać tak naprawdę. Myśle że pierwszy poleci GRO bo na przestrzeni kilku sezonów wypada moim zdaniem gorzej od MAG
Przejdź do wpisu Steiner: kolizja naszych kierowców jest nie do zaakceptowania
13.07.2019 16:35
0
#4 ja nie uważam że VB jest lepszym kierowca od HAM wręcz przeciwnie- to że przegrywa z HAM w taki samym samochodzie rozróżnia właśnie kto jest lepszym. Nie zrozumiałeś o co mi chodziło w tym co napisałem.
Przejdź do wpisu Bottas wie gdzie Hamilton ma nad nim przewagę
13.07.2019 11:26
0
Sam przyznał ze wie gdzie jest gorszy, ale najtrudniejsze jest to aby zrobić ta poprawę w trakcie prowadzę bolidu i tutaj właśnie to jest ta różnica między HAM a reszta. Wykorzystanie boli zachowania w zakrętach sposób hamowania itp itd. Dlatego głupie jest czasem gadanie ze nawet słaby kierowca byłby mistrzem w takim samochodzie, oczywiście byłby szybki i walczył o podia ale wtedy już wchodzą w grę różnice między kierowcami i to jakim kto jest kierowca.
Przejdź do wpisu Bottas wie gdzie Hamilton ma nad nim przewagę
10.07.2019 22:31
0
Czy ja już tego gdzieś nie słyszałem?????? Chyba jakiś rok temu z tamtym samochodem też była mowa o tym, że mamy dobry fundament pod przyszłoroczny bolid????? Skutki wszyscy oglądamy tych dobrych fundamentów. Oby tylko tym razem okazało się to prawdą bo jak bolid na 2020 będzie wolniejszy od tego z 2017 to będzie koniec Williamsa.
Przejdź do wpisu Williams sądzi, że FW42 stanowi dobrą podstawę na przyszły sezon
10.07.2019 22:24
0
Mercedes raczej do wszystkiego podchodzi dość chłodno, wszystko mocno analizuje i moim skromnym zdaniem OC nie pokazał się na tyle dobrze, żeby go zamienić za VB. Oczywiście jeśli VB do końca sezonu będzie miał spadek formy to jest to możliwe, ale na obecną chwilę raczej bym się ku temu nie skłaniał. Dla mnie dużo większym talentem i rokującym na przyszłość kierowcą niż OC jest GR- choć on również musi się udowadniać cały czas, że się rozwija. Prędzej widzę to, że OC może znaleźć miejsce w innym zespole, zresztą nie tak dawno była informacje, że może rozwiązać kontrakt z Mercedesem, aby móc szukać miejsca w innym zespole, a teraz nagle na 100% będzie jeździł w srebrnych strzałach. W związku z tym ja również stawiam tezę: KUBICA NA 100% WYGRA WYŚCIG!!!!!- pytanie kiedy i w jakiej serii.
Przejdź do wpisu Ocon mógł jeździć w Mercedesie już w 2019 roku?
30.06.2019 17:59
0
Od pewnego momentu wyścigu skupiałem się tylko na trzech kierowcach RUS/MAG/KUB. To co zauważyłem trochę mnie przeraża (niestety) RUS otrzymuje przewagę nad MAG cały czas w granicy 2.5/3.0 sekundy mało tego nie traci zbyt wiele na okrążeniu do KVY. Natomiast KUB na każdym okrążeniu traci do MAG 1.5 sekundy. nie wspominając już o tym ze RUS startował z alei serwisowej a MAG był 3 razy w boksie...... sam już niewiem.....
Przejdź do wpisu Kubica: odpowiedzcie sobie sami, próbuję wszystkiego
28.06.2019 18:50
0
Dość pozytywna wypowiedz BOT mam nadzieje, że będzie to dla niego mobilizujące
Przejdź do wpisu Bottas i tak woli tory niewybaczające błędów
28.06.2019 01:25
0
RUS 1:05,599
Przejdź do wpisu Konkurs: gra F1 2019 na każdą platformę
15.05.2019 19:18
0
Męczące jest już to gadanie o Robercie tak naprawdę nikt niema pojęcia jakie są oba te bolidy RK i GR nikt niema pojęcia co się dzieje wewnątrz zespołu bo nikt nic nie mówi prawdy się raczej nie dowiemy prędko a Williams jest zmienny jak chorągiewka na wietrze wiec może się wydarzyć dosłownie wszystko. Prawda jest tak że patrząc tylko na wyniki to Robert jest znacznie słabszy od GR ale to patrząc na wyniki.
Przejdź do wpisu Mazepin najszybszy drugiego dnia testów, mimo wypadnięcia z toru
06.05.2019 12:47
0
Takie są niestety przepisy ja uważam że kara była za surowa, ale jak wiemy tak jest w przepisach i sędziowie choćby chcieli to innej dać nie mogli. Przynajmniej Pierre miał trochę zabawy podczas wyścigu- do czasu....
Przejdź do wpisu Horner sugeruje zmiany w karach po piątkowych treningach
06.05.2019 12:39
0
@Perez mimo iż płaci za fotel w jakimś stopniu to osiąga wyniki jest dość regularnym kierowca od kilku lat. Szkoda Ocona, ale Stroll fotela nie straci napewno chyba że jakaś kontuzja go dopadnie. Bottas jak utrzyma formę to przedłuży kontrakt.
Przejdź do wpisu Bottas liczy na przedłużenie kontraktu z Mercedesem
02.05.2019 22:14
0
Zgadzam się z opiniami ze Robert musi zacząć pokonywać kolegę z zespołu bo to jego jedyny rywal, ale obawiam się że jemu na tym niezależny aby pokonać Russela i uważa że to jest niepotrzebne. Niestety ktoś kiedyś może to wyciągnąć do wierzchu.
Przejdź do wpisu Kubica: moje tempo i styl jazdy są lepsze niż wyniki
23.04.2019 18:52
0
@1 coraz częściej myśle że masz racje. Patrząc na to ze cala spółka aukcyjna wszystkie jej podmioty pod koniec ostatnich lat wychodzą z zyskiem na koniec roku to niestety wychodzi na to że osiągnięcia sportowe nie maja zbyt wielkiego znaczenia. Można również podciągnąć to okrężne gadanie Pani Szefowej a nawet to co mówił Low że nie można obwiniać jednej osoby za takie działanie całego zespołu. Pieniądze najwyraźniej nie są inwestowane w rozwój o którym ciężko mówić bo tutaj należy się skupić na rozwiązaniu problemów a potem można mówić o jakimś rozwoju. Mam tylko nadzieje że się mylę w tej kwestii bo ten zespół nigdy nie miał takiego podejścia a bycie w F1 tylko po to aby dodać kolejny plusowy bilans ba koniec roku spółek raczej jest bezsensie, ale biznes jest bezlitosny i słupki na koniec maja być na plus.
Przejdź do wpisu Russell: czasami szybciej jedzie się nie cisnąc na 100 procent
17.04.2019 20:37
0
Dostępne informacje o kondycji finansowej firm Williamsa w tym również zespołu F1 pokazują, że zarówno zespół jak pozostałe inne firmy generują zyski. Zespół F1 pewnie dlatego ze nie robi zbyt wielkich kosztów bo przychody są głównie od sponsorów. Niema za bardzo argumentów aby przejąć zespół, chyba ze tylko po to aby się go pozbyć w co niezbyt chce mi się wierzyć. Obecny sezon jest raczej stracony warto by było się skupić na następnym, aby przygotować jakieś odpowiedni bolid. Niestety w zeszłym sezonie również szybko się połapali ze bolid jest zły i ze będą się skupiać nad bolidem na ten sezon z jakim skutkiem wszyscy widza. Potrzebne moim zdaniem są zmiany, ale to gruntowne w ekipie. Uważam ze Cler boi się podjąć konkretne decyzje brakuje jej twardej ręki jaka miał F. Williams. Mam nadzieje ze tak utytułowany zespół kiedyś się podniesie jeśli nie teraz to oby w 2021, ale do tej pory musza wykonać dużo zima a czasu niema za dużo.
Przejdź do wpisu Mazepin myśli o przejęciu Williamsa
11.10.2018 09:35
0
Ogólnie dla mnie Vet się ośmiesza gadaniem że chce prywatnej rozmowy z Ver. Zachowuje się jak za czasów jazdy w RBR z Webb gdzie płakał o to ze Mark jest szybszy o leciał do Marko się poskarżyć. Max jeździ jak jeździ a Vet- nie pamięta wół jak cielęciem był czyli jego jazda w RBR z Webb. Podejrzewam ze Ver inaczej by jeździł gdyby walczył o tytuł ale Vet zaczyna się zachowywać jak gwiazda która może na torze walczyć tylko z Ham a reszta ma mu zjechać z drogi. I na koniec sędziowie uznali to za incydent wyścigowy wiec w czym problem. Po części zgadzam się z opiniami kolegów wyżej ze Vet traci nerwy za dużo punktów stracił właśnie przez takie sytuacje jak z Ver czyli z Bott Ham w każdej sytuacji najwiecej tracił on tak samo teraz
Przejdź do wpisu Raikkonen łagodnie podchodzi do poczynań Verstappena
11.09.2018 12:41
0
Czy Seb powinienem się obawiać ????? Czy dostanie baty jak od Ric w RB ???? Czy wytrzyma presję????? Chyba ze Lec dostanie jasny sygnał ze Ty jesteś NR2!!!!! Ciekaw jestem tego jak to będzie ????
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdziło angaż Leclerca od sezonu 2019
31.07.2018 22:07
0
1:20,015
Przejdź do wpisu KONKURS: Typujemy czas Roberta Kubicy - (wyniki i jest bingo!)
15.05.2018 14:11
0
Rozumiem, że zespół broni zawodnika (przeważnie tak jest- przynajmniej do czasu), ale nie mogę się zgodzić z tym: ".....ale uważam, że decyzja sędziów stanowiła policzek w jego twarz." Uważam że kare otrzymał zasłużenie. Myślę, że gdyby nie nacisnął gazy i nie zaczął wyprawiać piruetów na środku toru robiąc przy okazji zaporę dymną to by żadnej kary nie dostał były spore szanse na to by nikogo nie uszkodził. Zgadzam się z szefem zespołu, że miał ułamki sekund na podjęcie decyzji, ale może gdyby to chociaż zrobił delikatniej. Myślę, że zaczyna go przerastać sytuacja tzn: mają dobry bolid i kolega z zespołu punktuje a on doświadczony nie i za wszelką cenę stara się to zmienić niestety efekt jest odwrotny. Wiem, że w Hiszpanii ciężko się wyprzedza i może dlatego podjął taką próbę by stracić jak najmniej pozycji, ale jednak zrobił to zbyt agresywnie i kompletnie bez pomysłu kara słuszna według mnie.
Przejdź do wpisu Steiner twardo broni Grosjeana po kolejnej kolizji z jego udziałem
30.04.2018 11:27
0
Ciekaw jestem ich występu w Barcelonie a później komentarzy Fernando. On to by chyba mógł już jeździć za darmo byleby mu ktoś dał bolid w którym będzie mógł się ścigać
Przejdź do wpisu McLaren studzi oczekiwania co do specyfikacji B swojego bolidu
30.04.2018 08:35
0
@3 W pewnym sensie masz racje gdyż był z przodu, ale jak sam napisałeś ?rola atakującego jest bezpieczne wykonanie manewru? ogólnie sytuacja podchodząca pod incydent wyścigowy zakręt był ciasny ja odnoszę wrażenie ze gdyby pojechał ciut szerzej to byłby przed Kimim na wyjściu z zakrętu i nie skończyłby wyścigu na bandzie tylko tyle wystarczyło zrobić dlatego uważam ze to jego wina.
Przejdź do wpisu Perez po raz drugi stanął na podium w Baku
29.04.2018 20:32
0
Mam wrażenie ze Hamilton strasznie narzeka ostatnimi czasy wręcz na wszystko. Wielka szkoda Bottasa miał prawie perfekcyjny wyścig
Przejdź do wpisu Bottas: za dwa tygodnie ponownie spróbuję
29.04.2018 20:29
0
Prawdę mówiąc niezgodne się z Oconem bo uważam ze gdyby pojechał trochę szerzej to niedoszlo by do kolizji z Komim który znowu nie mial miejsca. Gratulacje dla Pereza zasłużone 3 miejsce
Przejdź do wpisu Perez po raz drugi stanął na podium w Baku
29.04.2018 10:13
0
Odnoszę czasem wrażenie, że kierowcy Williamsa niewiedza właśnie o czym mówią. Wczoraj po kwalfikacjach zachwalali samochód poprawki ze ogromny progres itd a tutaj się okazuje że w większym stopniu pasuje im charakterystyka toru co tez ja osobiście przypuszczałem ze tak właśnie jest. Dziwne to jest bo w jednym zespole każdy mówi innym głosem tak to odebrałem. To tak jak w Australii mówili o q3 a potem wielki szok. Niestety to chyba pokazu jednak ogromny brak wiedzy kierowców o bolidzie którym jeżdżą. Ciężka praca zespołu gdy niema się nikogo kto przekaże konkretne informacje z auto.
Przejdź do wpisu Lowe przyznaje, że za poprawą auta stoi głównie charakterystyka toru
18.04.2018 00:18
0
#5 vendeur Rozumiem sytuacja i to dobrze. Pisząc sprytniejsi miałem na myśli Red Bulla który wykorzystał ta sytuacje. Po nowe opony tak samo mógł zjechać Hamilton czy Kimi czego nie zrobili wiec zapewne Vetella i Botasa też by nie sciagli choć to tylko gdybanie. Oni dwaj akurat mieli pecha. Wheiting wytłumaczył dlaczego w tym a nie innym momencie wypuścił SC. Tak jak pisałem innym razem może być sytuacja odwrotna i skorzysta Ferrari a np Red Bull straci.
Przejdź do wpisu Whiting dziwi się kontrowersjom wokół neutralizacji toru w Chinach
17.04.2018 11:39
0
# 1. SpookyF1 Nie zgodzę się z Tobą, SC tak jak mówi Whiting mamy od 20 lat oczywiste jest, że podczas tego typu zdarzeń jedni zyskują (sprytniejsi) inni tracą tak to wygląda od zawsze. Red Bull wykonał fantastyczna robotę w tym przypadku innym razem może być tak, że zyska na tym Ferrari czy Mercedes i domyślam się że ani jeden ani drugi kierowca z tych ekip nie będzie wnosił zażaleń do FIA. Każdy wie z czym się to wiąże i co wolno i kiedy a co nie podczas SC. Withing powiedział, że wypuścili SC wtedy kiedy było to możliwe i dla bezpieczeństwa, te części faktycznie leżały na całej szerokości zakrętu, a gdy wpuszczamy porządkowych na tor to musi być SC. Inna sprawą jest to, że dzięki tej sytuacji końcówka wyścigu była piekielnie pasjonująca i dała widzom ogromną korzyść w postaci wielkiej rozrywki patrząc na to co wyprawiał Riccardo w jaki sposób wyprzedzał rywali.
Przejdź do wpisu Whiting dziwi się kontrowersjom wokół neutralizacji toru w Chinach
16.04.2018 10:50
0
Nie mam nic przeciwko obniżeniu formy przez Hamiltona. Auto może i mają słabsze (a przynajmniej w Chinach) ale Ferrari też nie jest jakoś wiele szybsze. Zapowiada się ciekawy sezon uważam, że będzie się działo. Hamilton wczoraj już zaczął narzekać na strategie i opony. Jak się posiadało najmocniejszy samochód w stawce to wszystko było proste, a gdy już niema takiej przewagi HAM jakoś marudny się zrobił. Brawa dla Bottasa bo mimo przeszkód pojechał dobry wyścig i znalazł się na podium. Rewelacyjna jazda Ricardo i fantastyczna strategi Red Bull-a, szkoda Verstapena i jego braku cierpliwości, ale myślę że chłopak zacznie wyciągać wnioski i trochę mądrzej jeździć, wczoraj sam się ukarał tracąc podium.
Przejdź do wpisu Rosberg: Hamilton nie ma formy w sezonie 2018
27.03.2018 11:25
0
#12 multic było dokładnie tak jak mówisz ze piekielnie szybko odrobił stratę niemniej jednak niemamy pojęcia jakim tempem wtedy jechała Vettel. Gdyż Hamilton odrobił szybko stratę, a później znowu zaczął tracić. Myśle że maja jakiś system na kwalifikacje ale uważam że strata reszty do Merca nie jest aż tak duża jak wynikało to z ostatnich przejazdów w Q3 myśle ze jako jedyny złożył idealny przejazd. Kolejne wyścigi pokaza jak to jest. Osobiście nie chciałbym takiej przewagi Merca nad innymi.
Przejdź do wpisu Vettel uważa, że Mercedes ma mniejszą przewagę niż w zeszłym roku
26.03.2018 20:40
0
Sam Hamilton przyznał że przewaga nie jest zbyt wielka nad Ferrari. W kwalfikacjach udało mi się złożyć ostateczne okrążenie w czysty przejazd przypuszczalnie jako jedynemu. Mi nie chce się wierzyć żeby mieli przewagę aż 0.6.
Przejdź do wpisu Vettel uważa, że Mercedes ma mniejszą przewagę niż w zeszłym roku