DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1

Ostatnia aktywność
04.09.2017 19:35
0
Same silniki sie nie psują tak często. To osprzęt. To im daje w kość. I głupie przepisy zabraniające testów, wymian, modyfikacji itd.
Przejdź do wpisu Honda obawia się, że nie zdoła przekonać McLarena
04.09.2017 18:25
0
Honda z powodzeniem startuje w IndyCar. Formule 1 zabijają głupie regulaminy nie pozwalające na modernizacje silników i ich wymianę. To kwadratura koła bo można sie poruszać tylko w pewnym przedziale dopuszczalnych zmian. Gdyby nie to to Honda już dawno pokonała by problemy. Tak samo jak inne firmy. Rozumiem, ze wprowadzono te ograniczenia aby uniknąć stosowania tkz silników granatów stosowanych tylko na eliminacje ale cofanie zawodników po 35 miejsc to głęboka przesada.
Przejdź do wpisu Szefowie F1 walczą o utrzymanie Hondy w sporcie
04.09.2017 18:19
0
Żeby to wszystko zrozumieć co dzieje sie z Honda trzeba by znać szczegóły umowy między McLarenem a Honda a nie jest ona taka prosta jak nam sie wydaje. Belgijski kolega, który jest w zarządzie toru SPA twierdzi ze problemy Hondy wynikają z uporu McLarena, który narzucił konkretne wymiary, bo miał już gotowa koncepcje nadwozia. Honda musiała dostosować silnik do istniejącego nadwozia i tu zaczęły sie problemy ze zintegrowana turbina. McLaren nadal obstaje przy swoim a Honda nie może rozwiązać problemu. Lepiej dla Hondy byłoby zbudowanie własnego nadwozia. To aż niemożliwe ze ten słynący z niezawodności producent silników przez dwa lata nie potrafi znaleźć rozwiązania. Inny problem to skrzynia biegów -nie jest od Hondy i agregaty odzyskiwania energii. Lepiej będzie jak Honda nawiąże współpracę z Toro bo będzie mogła sama dyktować warunki a nie być pod pręgierzem McLarena. Może to jest rozwiązanie
Przejdź do wpisu Szefowie F1 walczą o utrzymanie Hondy w sporcie