DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
19.02.2021 15:56
0
Też nie za bardzo widzę podium dla Haasa, ale trochę będę bronił Schumachera. Wszyscy chyba się skupili na tytule artykułu, a on wprowadza w błąd (taki clickbait). Młody powiedział: "Świetnie, jeśli zdobylibyśmy punkty. A może w przypadku jakiegoś szalonego wyścigu, moglibyśmy wywalczyć podium. Oczywiście to tylko marzenie, ale przecież każdy może sobie tego życzyć. Niemniej jednak musimy być realistami." Tak więc on nie liczy, że będzie mu dana taka okazja. Wyraźnie nazywa ją marzeniem i wskazuje na realną formę zespołu.
Przejdź do wpisu Schumacher liczy, że "szalony wyścig" pozwoli zdobyć mu podium w F1
08.10.2020 16:49
0
Ciekaw jestem ile wyników z tych 50 tyś. zostało zmienionych.
Przejdź do wpisu Mercedes potwierdził przypadek koronawirusa w swoim zespole
22.07.2020 10:17
0
Po wynikach wszystkich zespołów wyposażonych w silniki Ferrari widać gdzie leży problem. Wróciliśmy do początku ery hybrydowej. Zespoły z środka stawki z silnikami Mercedesa nie są wcale takie mocne. Przewagę daje im silnik.
Przejdź do wpisu Binotto: zwalnianie pracowników nie przyspieszy bolidu
06.07.2020 06:26
0
@5 Mat5 Z tym postępem to jeszcze bym się wstrzymał. Bardziej prawdopodobny jest spadek formy Alfy spowodowany słabszym silnikiem Ferrari. Czyli raczej Afla obniżyła poziom do Williamsa niż Williams zaliczył progres.
Przejdź do wpisu Latifi: jestem sfrustrowany, bo byłem blisko punktu
07.06.2020 19:49
0
@12 Właśnie w ten sposób producenci piszą w instrukcji: silnik może zażywać 1L oleju / 1000km. Oczywiście nie oznacza to, że tak będzie. To jest tylko zabezpieczenie.
Przejdź do wpisu FIA łata kolejne luki w regulaminie silnikowym
05.06.2020 19:09
0
@3 Właśnie zastanawiałem się, jak dobrze napisać to zdanie. Możliwość pewnie ma, bardziej mi chodziło, czy ich jeszcze na to stać.
Przejdź do wpisu Mercedes zorganizuje testy w następnym tygodniu
05.06.2020 14:40
0
Współpracować w tej kwestii powinni wszyscy producenci. Tajna ugoda + współpraca zawsze daje pole do spekulacji.
Przejdź do wpisu FIA łata kolejne luki w regulaminie silnikowym
05.06.2020 09:46
0
Hamilton i Bottas będą jeździli bolidami F1, Norris i Albon wybrali bolidy F3, a Russell wyraził chęć prowadzenia JAKIEGOKOLWIEK samochodu jednoosobowego. Z jednej strony trochę śmieszne z drugiej tragiczne, że zespół F1 i to taki zasłużony, nie ma możliwości zorganizowania takiego przejazdu. PS. Czy w komentarzach można używać HTML? Np. do pogrubienie tekstu?
Przejdź do wpisu Mercedes zorganizuje testy w następnym tygodniu
05.06.2020 09:38
0
Od samego początku śmieszyło mnie stwierdzenie typu "Zespół Ferrari zobowiązał się do współpracy z FIA nad systemami kontroli legalności jednostek napędowych". Nie żebym od razu oskarżał o oszustwo czy węszył spisek, ale współpracując z FIA w tym zakresie Ferrari będzie wiedziało, na co FIA zwraca uwagę. Oczywiście w zależności od tego, jak ta współpraca miałaby wyglądać.
Przejdź do wpisu FIA łata kolejne luki w regulaminie silnikowym
02.06.2020 15:47
0
@5. devious Czytam ze zrozumieniem i wiem, że na ten sezon nikt nie wprowadzi takiej formy na torach ulicznych, a artykuł dotyczy przetestowania takiej opcji. Odniosłem się do samego pomysłu zmiany w formacie weekendu wyścigowego. Kiedy jakiś czas temu pojawił się ten pomysł, zakładał on zmianę ogólną, czyli na wszystkich torach (jeśli coś źle pamiętam, to proszę mnie popraw). Co do uczciwej rywalizacji to w wielu punktach masz rację. Bogaci mogą więcej i to od wielu lat jest biznes. Jednak nie możemy zapominać, że to oni przez wiele lat trzymają sport, który jest Królową Motorsportu. Powinni być tam najlepsi. Moim zdaniem najwięcej różnic w osiągach powodują ograniczenia techniczne. Małe zespoły nie mają szans na dogonienie czołówki, jeśli nie mają możliwości stworzenia jakiejś innowacji. Limity budżetowe pewnie coś pomogą, ale nie wierzę w to, że najbogatsi nie znajdą sposobu na ich ominięcie np. przerzucenie kosztów do innego działu.
Przejdź do wpisu Horner: nie będzie lepszej okazji do sprawdzenia odwróconej kolejności
02.06.2020 13:54
0
@2 Każdy ma takie same szanse na start z czoła stawki. Po to są kwalifikacje, które wyłaniają najszybszego. Oczywiście odrębną kwestią jest forma teamu. Tylko, że to też jest część rywalizacji. Teamy ciężko pracują nad swoimi bolidami. Jak niby miałoby to wyglądać na torach, na których nie da się wyprzedzać? Sprint w Monako zostałby zdominowany przez kierowców w najsłabszych samochodach. To niby ma być uczciwa rywalizacja? Monako podałem jako ekstremalny przykład, ale torów, na których ciężko wyprzedzać jest wiele.
Przejdź do wpisu Horner: nie będzie lepszej okazji do sprawdzenia odwróconej kolejności
24.03.2020 10:58
0
Niech Marko zorganizuje Maxowi koronaparty
Przejdź do wpisu Marko: Verstappen nie powinien obawiać się infekcji koronawirusa
11.03.2020 08:26
0
@1 święta prawda...
Przejdź do wpisu Red Bull złoży drugi protest przeciwko Mercedesowi?
20.02.2020 15:01
0
@1 Normalne hamulce to raczej wiedział, że są w F1. Przyciął tylko małą szyderę z Williamsa XD
Przejdź do wpisu Kubica: zrozumiałem, że w F1 można mieć normalne hamulce
23.07.2016 21:29
0
Z tego co kojarzę, to żółta flaga obowiązywała w CAŁYM drugim sektorze, a nie tylko w zakręcie nr 8.
Przejdź do wpisu Rosberg uniknął kary po kwalifikacjach