DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
27.02.2017 21:54
0
To prawda wycieki do prasy podawały ze Mercedes pracował nad taka konstrukcja już od 2007. Wiec temu tak strasznie naciskali FIA nad jej wprowadzeniem do F1. Wiedzieli że będą mieć najlepsza jednostkę na rynku. A wprowadzenie systemu tokenów tym bardzie im pomogło bo inni producenci silników nie mieli szans szybko nadrobić tych strat. Temu rządzą na torze od 2014. McLaren rozstał się z Mercedesem bo pod koniec bo dostawał od nich silnik w pudle bez żadnych specyfikacji jednostki. Mocy, spalania, wydajności... co najlepiej i przy jakich obrotach... ogółem kupę bardzo ważnych i potrzebnych informacji. To tak jak byś kupił zajebiscie wypasiony Telewizor bez instrukcji obslugi. Wiesz jak go podłączyć i włączyć ale to wszystkich innych funkcji musisz dochodzić sam metoda prób i błędów. I zajmie ci to trochę czasu zanim wszystko ogarniesz. Wiec Mercedes zawsze będzie trzy kroki z przodu od zespołów które maja jego silniki. Na szczęście ludzi już to tak znudziło ze w tym sezonie w końcu się ugięli i znieśli System Tokenów. Wiec reszta producentów powinna prężniej minimalizować straty. Pewnie jeszcze to potrwa trochę ale powinno być ciekawiej w tym sezonie.
Przejdź do wpisu McLaren i Red Bull unieruchomione w garażach
21.02.2017 20:49
0
Jest bardzo podobne do McLarena
Przejdź do wpisu Renault pokazało nowy bolid na sezon 2017
15.02.2017 05:48
0
Nie zwalać winę tylko tak było. W 2015 wypiścili chłam który nie jeździł w 2016 poprawili to na ile pozwoliły im tokeny. Pod koniec tego sezonu doszli do wniosku ze więcej nie wycisną z tak zaprojektowanej jednostki i musza skopiować niektóre rozwiązania z Mercedesa żeby być konkurencyjni. Teraz musza wszystko znowu testować od nowa przez kilka pierwszych wyścigów wiec może być różnie. Plusem jest to ze teraz nie ma tokenów wiec będą mogli szybko poprawiać wydajność . A Alonso budzi się w środku nocy ale chyba ze śmiechem że płacą mu 40 mil rocznie a on bierze krzesło i się opala na torze. Kolejny silnik wybuchł samochód stanął na środku przecież nie moja wina. Totalny luz żadnej presji. Każdy by za taką kasę chciał robić tak niewiele.
Przejdź do wpisu Honda dużo ryzykuje zmieniając koncepcję silnika V6
14.02.2017 23:19
0
Słuchajcie Panowie i Panie. Nie można niedoceniać Hondy. Żeby zrozumieć mentalność japońców Sushi, Sake i Shogunów musicie się cofnąć do artykułów z przed dwóch lat. Oni nie chcieli niczego kopiować od konkurencji i chcieli rozwijać swoją własną koncepcje silnika. Oni byli zbyt dumni i tyle. I nawet McLaren nie miał na to wpływu. Okazało się że ich koncepcja jest owiele gorsza on innych a nie mogli jej przerobić ze względu na DURNE tokeny!!!! W tym sezonie ich nie ma wiec maja jak udoskonalać nowa jednostkę. I jeśli nawet znowu nie będzie na początku dobra to moja kasę i możliwość żeby ja w pełni poprawiać.
Przejdź do wpisu Honda dużo ryzykuje zmieniając koncepcję silnika V6
18.01.2017 12:44
0
Nie będzie całe pomarańczowe ale tez będzie zaj..... Pozatym bardziej groźniejsze.
Przejdź do wpisu McLaren w końcu zmieni barwy?
10.11.2016 22:09
0
Widzę ze Pan Kevin znowu robi z siebie ofiarę i zwala wszystko na zespół. To samo robił z McLarenem gdy dowiedział się ze nie będzie z nim nowego kontraktu. Teraz to samo z Renault ze oni są winni a na początku tak ich chwalił ze lepsi od Mclarena itp. A teraz będzie Hass Najlepszy. Ciekawe czemu Renault podpisał kontrakt w Palmerem który moim zdaniem jeździł gozej od Mangusena. Po prostu jest jeszcze dzieciakiem ktory w wywiadach zawsze zwala winę na zespol zamiast motywować.
Przejdź do wpisu Magnussen: sam zrezygnowałem z pracy dla Renault
07.10.2016 06:20
0
@1. Może i by byli drugą siłą w stawce pytanie czy McLaren chce być zawsze tylko drugą siłą?? Temu właśnie przeszli do Hondy bo Mercedes dawał im silnik w pudle i nic więcej. Wszystkie inne tajemnice odnośnie silnika trzymał tylko sobie, dla swojej drużyny. Zespoły klienckie które kupują podzespoły od innych nigdy nie wygrają mistrzostw!!! Mogą być co najwyżej drudzy w stawce. I tyle. A odnośnie następnego sezonu to każdy zespół zaczyna od tego samego czyli białej kartki bo zmieniły sie przepisy i musza przeprojektować bolidy od nowa. Kto zrobi to lepiej ten będzie szybszy proste wiec szanse na poprawę ma dużo zespołów...
Przejdź do wpisu Alonso: tegoroczny postęp nie daje gwarancji na 2017
23.03.2016 22:29
0
Co po niektórzy to musicie zrozumieć jedna ważna prawdę. A mianowicie nie da sie wygrać mistrzostw jako klient!! Czy to silników czy podzespołów i kropka. I nie piszcie ze można bo w dzisiejszych czasach nie. Nawet jeśli sie ma wspaniałe aerodynamicznie podwozie i skrzynie biegów ale kupuje silnik od konkurencji to można byc co najwyżej drugim i tyle. RBL nie wygra mistrzostw czy to z silnikiem Renault Ferrari czy Mercedesa bo nikt im nie da najnowszej specyfikacji. Tu liczy sie ogromna kasa i każdy chce wygrywać. McLaren zrozumiał to dawno i temu rozstał sie z Mercedesem na rzecz Hondy żeby zostac zespołem fabrycznym bo silników tez sam nie produkuje. Czy dobrze zrobił bo Honda dała D... z silnikiem i teraz są w końcu stawki? Jasne ze dobrze potrzeba im więcej czasu ale Honda wczesniej czy pózniej sie ogarnie. Musieli poświecić sezon 2015 i moze bedą musieli 2016 trudno. Ale tylko tak sie wygrywa mistrzostwa.
Przejdź do wpisu Marko: Red Bull rozważał stworzenie własnego silnika