pawel667
Ostatnia aktywność
avatar
pawel667

12.02.2024 11:40

0

Ciekawie te boczne sekcje wyglądają

avatar
pawel667

26.01.2024 07:55

0

Kto może wygrać jeden z pierwszych 5 wyścigów poza redbullem? Stawiałbym na Ferrari Kto będzie po 5 wyścigach najmniej tracił do redbulla w generalce? Tu widzę Mercedesa Czas pokażę, oby nie było nudno.

avatar
pawel667

14.05.2020 12:50

0

Będzie bardzo ciekawie. Sainz jest oczywistym wyborem dla Ferrari, tak jak Riccardo na jego miejsce w McLarenie. Choć prędzej postawiłbym na RIC w McLarenie (+silnik Merc) niż SAI w Ferrari. Wydaje mi się że duże szanse w Renault ma Hulkenberg. Największą stratą byłoby jeśli któraś ekipa upadnie w wyniku obecnego kryzysu.

avatar
pawel667

12.04.2019 13:29

0

@5 wróżę z orzechów i rodzynek A tak na serio to nie wiem ale życzę im tego jako kibic F1 i Roberta Kubicy

avatar
pawel667

12.04.2019 12:16

0

Poza tym Williams się jeszcze podniesie w tym sezonie. Życzę tego wszystkim żeby powalczyli o punkty.

avatar
pawel667

12.04.2019 12:12

0

@1 Dadzą radę. Nawet jak nie będą mieli tępa w Q1 to mogą dostać taki przezent jak inny zespół będzie chciał przyoszczędzić opony. Do tego jeszcze pogoda lub przerwana sesja. Stawiam orzechy na rodzyny że się uda!

avatar
pawel667

06.11.2018 10:36

0

@1 jesteś mistrzem

avatar
pawel667

11.10.2018 12:29

0

Dodatkowy 1pkt dla każdego zawodnika sklasyfikowanego w dwóch kolejnych wyścigach.

avatar
pawel667

19.02.2018 19:06

0

Właśnie bardzo (...przynajmniej mi...) pasuje połączenie nazw i logotypów Red Bull'a i Astona Martina. Trochę tylko kuriozum, że sponsorem tytularnym jest producent sportowych/wyścigowych samochodów, a za dostawcę silników może być omyłkowo brany producent zegarków.

avatar
pawel667

23.05.2015 03:27

0

Bernie chyba patrzy na ten sport mało przyszłościowo. Takie rozwiązanie mogłoby doprowadzić do umożliwienia dobrego startu młodym kierowcom ale tylko w pierwszym sezonie obowiązywania customer cars. Później byłaby to formula1.5 dla reszty i wszystkie CC startowałyby do wyścigu jak HRT, Lotus i Virgin w sezonie 2010-2011. Biznes F1 powinien prowadzić były kierowca a nie były właściciel zespołu.

avatar
pawel667

08.05.2015 20:53

0

Jakiś żart z tą trwałością jednostek renault. Jak tak dalej będzie to nawet 10 silników na sezon nie wystarczy. Chyba projektowali ten silnik na bazie 1.5dci. Jaka jest kara za nadliczbową wymianę samego spalinowego, a jaka za cały zestaw (lub poszczególne elementy)??

avatar
pawel667

26.04.2015 22:56

0

107% może być problemem jeśli konstruktorzy z czołówki dojdą do wniosku iż wygodniej mieć mniej niż 20 bolidów w stawce podczas wyścigu ze względów strategicznych. Oczywiście jest to mało realne ale pewna dowolność doboru opon ułatwia taką strategie podczas Q1. Wg mnie byłoby to niesportowe i ze względów formalnych nieuczciwe. Jak na razie można gdybać, a są tęższe głowy w FIA i samych zespołach żeby rozsądzić czy taka modyfikacja zawodów ma sens. Jeszcze pozostaje kwestia weta 1-2 zespołów, która podważa ustalenia większości (chyba było tak w przeszłości...). Z mojej strony wyczerpałem temat.

avatar
pawel667

26.04.2015 21:26

0

Ten pomysł ma swoje plusy i minusy. Jak dla mnie jest więcej plusów gdyż każdy bolid mógłby jechać na najoptymalniejszej strategii i osiągać lepsze tempo wyścigowe, a bolidy z pierwszych rzędów by ryzykowały PP na oponach SuperSoft. Troszkę więcej adrenaliny niż obecnie, choć ograniczeniem jest zniesienie 107% co w obliczu 20 bolidów na wyścig nie powinno być problemem.

avatar
pawel667

26.04.2015 14:01

0

Dobry pomysł, chociaż może to doprowadzić iż sporo zespołów/bolidów przez dobór za twardej mieszanki może nie zmieścić się w kwalifikacjach w 107%.

avatar
pawel667

09.04.2015 16:17

0

Silnik wcale nie musi kręcić się szybciej, wystarczy że turbo dopompuje odpowiednią dawkę powietrza.

avatar
pawel667

09.04.2015 16:10

0

@5 Wszystkie bolidy w stawce mają do dyspozycji taką samą maksymalną ilość paliwa, a cały trik polega na tym że między czujnikiem FIA a wtryskiwaczami znajduje się bufor paliwa. Dzięki temu przez czujnik może przepływać 100kg/h paliwa, a same wtryskiwacze korzystając z owego bufora podają więcej niż przepisowe 100kg/h. Bufor jest uzupełniany w trakcie hamowania lub jazdy w zakrętach.

avatar
pawel667

09.04.2015 13:21

0

Jeśli chodzi o sam przepis limitu przepływu paliwa, to jest on także wg mnie przesadą i nie powinien mieć miejsca w F1. Ale skoro ten limit obowiązuje to powinien wywierać takie skutki na wszystkich silnikach/bolidach w stawce. Zdjęcie limitu na pewno doprowadzi do zwiększenia przewagi merca lub/i ferrari; te silniki po prostu są skonstruowane tak by wytrzymać większe obciążenie przy którym inne konstrukcje mogą się rozlecieć.

avatar
pawel667

22.03.2015 22:53

0

Czy Bottas też będzie musiał taką kontrole przejść?

avatar
pawel667

07.03.2015 12:16

0

Właśnie też szukałem, ani grupa polsatu, ani eurosport - lipa zostaje sky sports f1

avatar
pawel667

28.02.2015 12:38

0

3 Magnussen McLaren 1:25.225 32 Medium - WOW

avatar
pawel667

28.02.2015 12:01

0

Times at 1135 1. Lewis Hamilton - Mercedes - 1:25.471 - 36 laps 2. Daniel Ricciardo - Red Bull - 1:25.879 - 33 laps 3. Nico Hulkenberg - Force India - 1:26.137 - 50 laps 4. Felipe Massa - Williams - 1:26.160 - 29 laps 5. Kimi Raikkonen - Ferrari - 1:26.532 - 22 laps 6. Marcus Ericsson - Sauber - 1:28.710 - 35 laps 7. Carlos Sainz - Toro Rosso - 1:27.800 - 27 laps 8. Romain Grosjean - Lotus - 1:27.950 - 28 laps 9. Kevin Magnussen - McLaren - 1:28.689 - 20 laps

avatar
pawel667

28.02.2015 12:01

0

toro rosso także eksperymentuje z mocowaniem kamery: http:/ /cdn.images. autosport.com/editorial/ 1425120459.jpg

avatar
pawel667

28.02.2015 10:49

0

Times at 1045 1. Lewis Hamilton - Mercedes - 1:26.110 - 26 laps 2. Daniel Ricciardo - Red Bull - 1:26.314 - 22 laps 3. Kimi Raikkonen - Ferrari - 1:26.532 - 22 laps 4. Felipe Massa - Williams - 1:26.546 - 22 laps 5. Marcus Ericsson - Sauber - 1:28.719 - 19 laps 6. Romain Grosjean - Lotus - 1:29.191 - 22 laps 7. Nico Hulkenberg - Force India - 1:29.277 - 36 laps 8. Carlos Sainz - Toro Rosso - No time - 18 laps 9. Kevin Magnussen - McLaren - No time - 7 laps

avatar
pawel667

28.02.2015 10:08

0

Times at 09:55 1. Lewis Hamilton - Mercedes - 1:26.110 - 20 laps 2. Felipe Massa - Williams - 1:27.271 - 8 laps 3. Kimi Raikkonen - Ferrari - 1:27.840 - 17 laps 4. Daniel Ricciardo - Red Bull - 1:27.911 - 10 laps 5. Nico Hulkenberg - Force India - 1:29.449 - 16 laps 6. Romain Grosjean - Lotus - No time - 10 laps 7. Carlos Sainz - Toro Rosso - No time - 8 laps 8. Marcus Ericsson - Sauber - No time - 4 laps 9. Kevin Magnussen - McLaren - No time - 2 laps

avatar
pawel667

01.02.2015 00:02

0

Porównując wygląd to dużo się zmieniło i to nie tylko areo ale też zawieszenie. Testy będą dla Ferrari bardzo ważne. Spodziewam się że jeśli nawet ten bolid jest zdolny wygrywać to przez pierwsze 4 wyścigi będzie za Mercem i Williamsem

avatar
pawel667

20.01.2015 23:24

0

Generalnie to części które powymieniałem poza nosem w czasie testów i samego sezonu są tymi chyba najczęściej ulepszanymi więc na pewno do australii dużo sie zmieni. Ciekawi mnie czy konstruktorzy kupujący od Merola silniki mają jakieś wytyczne co do innych wymiarów "generatora" anno domini 2015. Sam merc już pewnie wie co i jak wiele się zmieni, ale czy dzieli się z tym z klijentami? ciekawe...

avatar
pawel667

20.01.2015 22:36

0

wygląda na ewolucje zeszłorocznej, udanej konstrukcji. Inny nos wymusił inne skrzydło, a także zapewne przemodelowane części podłogi i wlotów powietrza i owiewek. Rozwiązanie zachowawcze i tańsze - może obawiali się blamażu jak McLaren w 2013(?). Sam nos bardzo mi przypomina rozwiązanie merca z 2014, ale nie zaskoczy mnie jak force india lub lotus jeszcze bardziej się zbliżą do oryginału.

avatar
pawel667

23.08.2014 12:22

0

http ://livelooker. com/pl/ , masz kilka streamów i zawsze coś sie znajdzie

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu