qinto
Ostatnia aktywność
avatar
qinto

05.03.2021 16:00

0

Zanosi się w tym roku na ostrą walkę pomiędzy Williamsem i Haasem o ostatnie miejsce w stawce. Miejmy nadzieję, że obie ekipy szykują coś na kolejny sezon..

Przejdź do wpisu Williams zaprezentował FW43B

avatar
qinto

01.07.2020 10:20

0

@Artur fan: ofertę 30 dniową ma player.pl, w którym F1 jest dostępna w trybie VOD, przez kilka dni po wyścigu. kosztuje troche drożej, ale możesz obejrzeć F1 o dowolnej porze :)

Przejdź do wpisu Słoneczna niedziela

avatar
qinto

29.06.2019 14:15

0

KUB 1:07,325

avatar
qinto

01.04.2019 14:10

0

A mi się wydaje, że Ricciardo po tym sezonie wróci do RedBulla. RB nie ma innego dobrego kierowcy, a w stawce nie ma innego dobrego zespołu z wakatem (dla DR).

avatar
qinto

25.03.2019 13:58

0

@4 To prawda. Ale współpraca z Hondą pozostawiała dużo do życzenia (trochę jak RedBull - Renault). Przez to byli zmuszeniu rozwiązać współpracę z Hondą w sytuacji, kiedy ta wraca do gry. Z drugiej strony widać, że Renault nie bardzo sobie radzi w F1 i nie widać, żeby było lepiej. Jeśli Renault i McLaren nie nawiążą jakieś strategicznej współpracy, to pozostaną na lodzie, wobec gigantów takich jak Ferrari (i spółka), RedBull i ToroRoso, etc. I moim zdaniem, wbrew pozorom, ograniczenia budżetowa nie poprawią sytuacji, a nawet ją pogorszą, bo w modelu zespołów satelickich dużo łatwiej jest rozłożyć środki.

avatar
qinto

25.03.2019 13:19

0

Jak ich lubię i kibicuję im od czasów Jansona Buttona, to od paru lat naprawdę odwalają straszną chałę... Gdyby zestawić ich budżety z Williamsem, to nawet nie wiem czy nie wypadają gorzej od nich. Również obstawiam, że na poziomie zarządczym dzieje się tam niedobrze.. Życzę im jak najlepiej, ale nie bardzo wierzę, żeby nagle coś się tam zmieniło...

avatar
qinto

20.03.2019 13:50

0

Hm.. ciekawi mnie czy zdecydują się na drugi sezon, choć nie bardzo rozumiem dlaczego dopiero się nad tym zastanawiają jak sezon już rozpoczęty, a kamery Netflixa na pewno krążą po padoku.

avatar
qinto

15.03.2019 23:06

0

1:22.451

avatar
qinto

10.10.2018 15:13

0

No cóż, Bottas nie ma teraz żadnej motywacji do walki: kontrakt na przyszły rok ma zapewniony, a gdyby czasem był szybszy od Lewisa to i tak każą mu go przepuścić. Nie dziwię się chłopu, że chce po prostu dojechać przyzwoicie do mety. Kluczowa będzie jego forma na początku przyszłego sezonu - jeśli Bottas nie będzie konkurencyjny to prawdopobnie za dwa lata pożegna się z zespołem (za Ocona albo Russela).

avatar
qinto

03.09.2018 20:53

0

Usunięty

avatar
qinto

31.08.2018 20:38

0

To co pokazuje McLaren po przerwie to jednak żenada. Teorie o słabym silniku z zeszłych lat brzmią trochę niewiarygodnie. Jedyna nadzieja to to, ze skupiają się już na przyszłym sezonie...

avatar
qinto

25.08.2018 22:39

0

Claire jako szef zespołu oczywiście ponosi odpowiedzialność za bieżącą sytuację, ale gdyby popatrzeć na jej wybory to nie są one takie złe (pozyskanie kasy od Strolla - wtedy jeszcze nie wiedziała, że odejdzie do FI; zatrudnienie Sirotkina, który daje trochę pieniędzy a źle nie jeździ, zatrudnienie doświadczonego konstruktura...). W całej tej dyskusji brakuje mi przede wszystkim wskazania na Paddy'ego Lowe'a. Z punktu widzenia szefostwa Williamsa zatrudnienie takiej osoby było sensowne (świetne CV, doświadczenie w Mercedesie, który święci tryumfy). Z mojego punktu widzenie to jednak właśnie on zawiódł: to on zaprojektował bolid, który nie jeździ, mając jednocześnie wiedzę na temat najlepszego samochodu w stawce. Paddy sam przyznał, że popełnił błędy, jednak nie jest dla mnie zrozumiałe, dlaczego nadal nie potrafi zrozumieć dlaczego ten bolid nie jeździ (a to jest główny problem). Pamiętacie jak w ostatnim wyścigu przed wakacjami bolid z niewyjaśnionych przyczyn tracił przyczepność w zakrętach? A to przecież przez słabe osiągu odchodzi Stroll i nie widać nowych sponsorów. Dla mnie jedyną sensowną opcją dla zespołu jest nawiązanie współpracy z Mercedesem. Chyba, że znajdzie się sensowny sponsor, ale takiego nie widać na horyzoncie.

avatar
qinto

09.06.2018 16:15

0

Są gdzieś dostępne ujęcia z takiej kamery?

avatar
qinto

29.04.2018 23:35

0

Jak dla mnie to ostatni sezon Riccardo w RB - po takich komentarzach zespołu nie sądzę, żeby chciał tam dłużej zostać..

avatar
qinto

02.12.2017 15:59

0

Czy Sauber otrzyma w przyszłym sezonie nowe silniki Ferrari, czy będzie jeździł na tegorocznej specyfikacji? Może w przyszłym sezonie będą w stanie powalczyć z toro rosso i haasem - byłoby niezłe. Malowanie zdecydowanie lepsze niż dotychczasowe niebieskie.

avatar
qinto

01.11.2017 20:31

0

Ciekawi mnie jak w kontekście powyższych zmian, zachowa się Honda. Ma jeszcze przed sobą 3 lata "tradycyjnych" jednostek z MGU-H, z którymi jak widać nadal średnio sobie radzi. Inwestowanie masy pieniędzy i pracy na tym etapie chyba nie ma sensu (pewnie Mercedes i Ferrari zaczną pracę nad nowymi konstrukcjami zaraz po zatwierdzeniu nowych przepisów). Z kolei pytanie na ile Japończycy mogą pozwolić sobie na kolejne 3 lata jazdy z tyłu stawki i wystawiania się na pośmiewisko..

avatar
qinto

20.03.2016 11:29

0

@53 na player. pl kilka godzin po wyścigu można obejrzeć wszystko raz jeszcze - oczywiscie pod warunkiem wykupienia dostępu...

avatar
qinto

21.02.2016 11:37

0

Oby zapowiedzi lepszej formy się potwierdziły, bo żal patrzeć jak ścigają się z Manorem... Malowanie raczej bez rewelacji, dogrzeje ich tylko w tych czarnych barwach ;)

avatar
qinto

21.09.2015 20:43

0

Szkoda by było, choć w sumie oglądanie Buttona na tyłach też do przyjemnych nie należy...

avatar
qinto

11.09.2015 14:24

0

Pewnie w przyszłym sezonie objądą McLarena.

avatar
qinto

07.09.2015 08:23

0

Do dyspozycji mają jeszcze Hondę :D

avatar
qinto

20.07.2015 14:27

0

Jenson w Williamsie +1. Do McLarena mógły wrócić Kevin M. - wygląda na to, że przez najbliższy sezon nie bedzie miało wiekszego znaczenia kto tam będzie prowadził - McL i tak będzie rozwiązyał problemy z bolidem...

avatar
qinto

20.06.2015 14:49

0

Może Honda po prostu szykuje się do seryjnej produkcji silników tej klasy ;-)

avatar
qinto

16.06.2015 20:21

0

Te wypowiedzi pokazują różnicę klas pomiędzy Buttonem i Alonso...

avatar
qinto

08.05.2015 21:12

0

A jednak nowe kolory jeżdżą szybciej ;) Tak trzymać! Dobrze byloby zobaczyć McLarena w punktach.

avatar
qinto

17.03.2015 19:29

0

jeśli im się uda to wyrosną na głównego konkurenta McLarena ☺

avatar
qinto

15.03.2015 18:21

0

Żal patrzeć jak McL cieszy się z przejechanego wyścigu - nawet na ostatnim miejscu. Ale niewątpliwe jest to dla nich sukces - przejechanie tylu okrążeń za jednym zamachem. No coż, pozostaje trzymać kciuki, żeby co wyścig było lepiej.

avatar
qinto

14.03.2015 14:32

0

Strasznie słabo to wygląda. Żal patrzeć na McLarena na poziomie zeszłorocznego Caterhama czy Marussie... Jeśli jutro będą miec takie strany na okrążeniu jak w dzisiaj to na mecie będą pewnie 5-6 kółek za resztą... Ma ktoś porównanie czasów z zeszłorocznych kwalifikacji? Ciekawe jak silnik hondy wypada na tle innych jednoroczniakow w melbourne...

avatar
qinto

13.03.2015 10:51

0

Ciekawe jak zespół McLarena przyjał dotychczasowe "osiągi" w Melbourne :P

avatar
qinto

03.03.2015 14:07

0

Jedno jest raczej pewne, decyzja ta nie wpłynie na liczbę punktów Alonso po pierwszym wyścigu :P

avatar
qinto

02.02.2015 14:02

0

jak widać dzisiaj wiele lepiej nie jest. oj, kiepsko to wróży, kiepsko.

avatar
qinto

03.01.2015 10:39

0

uuu, wygląda na to, że McLaren kolejny sezon zaliczy do straconych.... a funkcjonowania FIA przypomina nasze urzedy skarbowe, przepisy przepisamy a interpretacja i tak zalezy od nastroju...

avatar
qinto

11.12.2014 10:32

0

Good choice! Ciekawie będzie oglądać rywalizację Buttona i Alonso. Nawet jesli bolid będzie kiepski warto będzie obejrzeć, który z panów lepiej sobie poradzi... (oczywiście wierzę, że Button :D)

avatar
qinto

23.11.2014 19:30

0

@devious nic dodać nic ujać! może tylko, że to Alonso powinien jeździć u boku Buttona ;-)

avatar
qinto

14.11.2014 13:03

0

Tudno się niezgodzić z "uszczypliwym" tonem Berniego, ale jego podejscie jest spojne (i otwarcie o tym mowi): targetuje F1 w ludzi mających kasę, którzy mogą sobie pozwolić na Rolexa, Ferrari, bankowość premium. Trudno się wiec dziwić takiej opinii - po co mu szeroka oglądalnośc wsrod ludzi, ktorzy nie są "atrakcyjni" dla sponsorów... Inna sprawa, że jest to myslenie krotkoterminowe, bo czesc z dzisiejszych nastolatków za parę(nascie) lat będzie tworzyć jego grupę docelową, ale wtedy, jak juz wspomnieliscie, raczej Berrnie nie bedzie już zarządzał F1.

avatar
qinto

30.05.2014 10:18

0

@glodny Niestety masz rację - problem leży w aerodynamice, z która McLaren nie może sobie poradzić od dłuższego czasu. Zmiana silnika raczej im przeszkodzi (przynajmniej na poczatku) - dotarcie nowej jednostki pewnie zajmie im klika pierwszych wyścigów w 2015. A szkoda...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu