DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata
-
Obaj kierowcy Haasa skorzystają na karze Sainza
-
Alpine znów na szarym końcu
-
Hadjar: naprawdę chcę powalczyć o powrót do punktów
-
Albon znów wolniejszy od Sainza

Ostatnia aktywność
06.05.2014 15:04
0
Wygląda to dobrze, te zmiany bo obecnie to F1 wygląda komicznie... nałożona z góry ilość silników / skrzyń / limity paliwa ( z mega skomplikowanymi układami mierzącymi przepływ , stwarzającymi problem) tylko po to by F1 była EKO , bo już w histori F1 silniki V6 / R6 Turbo występowały i generowały moc 1000-1500koni , i zapewne lepiej brzmiały bo kręciły wyższe obroty, no tylko nie miały chorych norm spalania. Te wszystkie uproszczenia układu hamulcowego, założę się , że są dużo tańsze i lepsze rozwiązania, tylko z góry nałożone ograniczania to blokują. Wolał bym, żeby nie było takich chorych ograniczeń, a pozwolono inżynierom dać popis , i żeby wyścig zależał od umiejętności kierowcy a nie bolidu.
Przejdź do wpisu Znamy trzyletni plan ograniczania kosztów w F1