hisgrace78
Ostatnia aktywność
avatar
hisgrace78

12.09.2014 08:03

0

sorki za błędy,

avatar
hisgrace78

12.09.2014 08:01

0

22. Polak477 Czy Ty czytasz co devious napisał? Jak zakodować informację np. : niko w zakręcie nrx dojedź do szczytu wcześniej drugi bolid tak robi i jest szybszy w tym sektorze o 0,3s. O takie komunikaty chodzi, bo to jest dla mnie wypaczanie wyników, kierowca ma jechać sam, a nie dostawac info jak jedzie jego prartner z zespołu w danym miejscu (zakręcie) a jest tam szybszy. bo jak tak dalej by poszło to może kompyter pokazywałby kierowcy kiedy ma dochamować a kiedy wcisnąc gaz w podłogę.

avatar
hisgrace78

07.05.2014 23:47

0

Przecież tu wcale nie chodzi o zniszczenie Królowej sportów motorowych. Berni chce tylko obniżyć jej wartość, by jak najkorzystniej kupić akcje F1, po czym prawdopodobnie wiele abstrakcyjnych zmian zostanie cofnięta. Mam tylko nadzieje że konstrukcje będą dalej szły w jak najmniejsza kontrolę i wspomaganie jazdy elektronika, bo najważniejsze są umiejętności kierowcy.

avatar
hisgrace78

09.04.2014 14:20

0

No i masz babo placek.

avatar
hisgrace78

09.04.2014 14:15

0

Nie sypie a zmienia, i walczy z problemami, nie do końca z pełnym sukcesem, ale progres jaki zrobili miedzy 1 a 3 GP jasno to pokazuje. A fakt że Prodromou, przechodzi do McL, nic tutaj nie zmienia.

avatar
hisgrace78

09.04.2014 14:03

0

@22 Skoczek 130 Myślałem ogólnie o pracy Guardioli jako managera, bo jak przejmował Barce, to była w dołku, a nie u szczytu formy.

avatar
hisgrace78

09.04.2014 13:58

0

@21 6q47 Nie do końca sie zgadzam, od spraw technicznych jest główny mechanik, a szef zespołu ma wszystko spiąc do kupy, dobierajac sobie odpowiednich ludzi do przcy w odpowiednich obszarach. Ale tez uwazam że wzajemna komunikacja i umiejetnosc słuchania siebie nawzajem, a wszczególniości tego co płynie z dołu, jest nieodzowne.

avatar
hisgrace78

07.04.2014 23:25

0

@8 Co by zmienili? A co by zmienił Mourinho, czy Guardiola? Według mnie kwestia zarządzania jest kluczem do sukcesu, bez kapitana który poprowadzi ekipę, ludzie błądzą, i się rozleniwiają, gubią się.

avatar
hisgrace78

07.04.2014 14:39

0

@1 Fakt, w mercedesie przyłożyli się mocniej do roboty, to i szybciej jeżdżą, choć wolałbym zgoła odwrotną sytuację :) @2 dla mnie te, jeśli tak jest rzeczywiście, 15 kilo to przepaść, bo jeżeli budujemy silniki z konkretną specyfikacją, to nie powinny się aż tak bardzo różnić.

avatar
hisgrace78

07.04.2014 14:33

0

W Maranello powinni zatrudnić Flavio, On by ich nastawił na właściwe tory pociągnał do góry. Bo jak na razie to strasznie kiepsko.

avatar
hisgrace78

05.04.2014 10:13

0

A ja powiem tylko tyle. Złej baletnicy, przeszkadza rąbek u spódnicy. Niektórym jak nie idzie to zamiast szukać problemu (problemów) u siebie, to szukają dookoła. Nigdy nie słyszałem żeby Robert który jednak do niskich nie należy, narzekał na te limity. Robił swoje, dawał z siebie wszystko, tego samego wymagał od zespołu i starał się dojechać pierwszy. Narzekania Sutila to jakiś żart.

avatar
hisgrace78

05.04.2014 10:07

0

@4 To nie ma znaczenia, bo specyfikacja bolidów zmieniła się mocno, jak na razie to Fernando lepiej sobie radzi, i mam nadzieje ze będzie jeszcze lepiej w jego wykonaniu, ale nie ma co skreślać Kimiego, w końcu oboje mają na swoim koncie tytuł mistrzowski F1. Mam nadzieje że Fernando będzie miał więcej szczęścia przy startach bo jak na razie, żle wybiera tor dojazd do pierwszego zakrętu.

avatar
hisgrace78

03.04.2014 21:10

0

Myślę że Minardi ma dużo racji, tyle tylko że przepisy powinny być lepiej doprecyzowane, no i nie powinno sie karać kierowcy za błędy zespołu, bo to jest kuriozalne.

avatar
hisgrace78

03.04.2014 21:02

0

Złej baletnicy , przeszkadza rąbek u spódnicy.

avatar
hisgrace78

03.04.2014 20:57

0

@2 Kalor666 wystarczy ze klikniesz ignoruj , obok jego hosta i już nie zobaczysz żadnego wpisu tego buraka. Team orders nie powinny być wydawane w żadnej sytuacji, po to są to wyścigi, zawody żeby kierowcy się ścigali a nie przepuszczali, jak kolega z zespołu jedzie minimalnie szybciej.

avatar
hisgrace78

20.02.2014 14:13

0

@11 Powazny, dorosły i wyważony pan sie znalazł. Przeczytaj najpierw ze zrozumieniem wszaystko co ktoś napisał, a dopiero potem sie wypowiadaj, i nie obrazaj kogos jak go nie znasz. A jak żartu nie zauwazyłeś w mojej wypowiedzi, to zatanów sie, czyś sam nie dzieciak.

avatar
hisgrace78

19.02.2014 13:00

0

6@ "To co robił Alonso, ze swoim bolidem pokazuje, ze Vettel to jest nic przy Alonso." Zgadzam sie w 100% 7@ oczywiście, nawet wodnym

avatar
hisgrace78

19.02.2014 12:39

0

@3. MarTum Nie umniejszaj, bo choc tez go nielubie to szanuje za to co zrobił, i może miał lepszy bolid niż inni , ale jak pokazują efekty pracy Marka, to nie sam bolid wygrywa, bo choc Seb był napewno faworyzowany, to napewno nie miał lepszego bolidu, tylko sam był lepszy. Osobiście czekam na to co zrobi Fernando za kierownicą nowego F14 T,

avatar
hisgrace78

19.02.2014 12:32

0

Miejmy nadzieje że jedna z legend F1 powróci do dawnej formy, a sir Frank Wiliams, bedzie miał powody do usmiechu patrzac na swój zespół

avatar
hisgrace78

19.02.2014 12:03

0

A w takiej sytuacji bedzie mi brakowało komentarzy borowczyka, bo lubie jego styl opowiadania o F!.

Przejdź do wpisu Lotus oficjalnie pokazał E22

avatar
hisgrace78

19.02.2014 12:02

0

@6. zanpedro o ile obejrzymy go w polsce, bo coś mi sie wydaje że tylko w streamie.

Przejdź do wpisu Lotus oficjalnie pokazał E22

avatar
hisgrace78

19.02.2014 11:47

0

@5. Michael Schumi zgadzam sie powinni cofnac wiekszosc zmian które ograniczaja zespół w ulepszaniu auta, i przede wszystkim ograniczają rolę kierowcy i pomniejszaja jego role w prowadzeniu bolidu wywalic do kosza. Bo z wesołego kolorowego miasteczka F1 powoli i nieubłaganie robi się cyrk na kółkach w którym główna rolę graja berni i inżynierowie, a to przeciez mistrzostwa najlepszych kierowców torowych na swiacie, a nie komputerów.

avatar
hisgrace78

18.02.2014 14:40

0

Kaźdy z nich to świetny kierowca, przecietnych tam nie przyjmuja, ale żeby zostac mistrzem trzeba byc wybitnym i mieć dobry bolid. O scuderie sie obawiam,ale mam nadzieje ze odbija się od dna w tym roku.Poza tym miejmy nadzieje że nie bedzie jednego pretendenta do tytułu. Całe szczeście testy w Jerez napawaja optymizmem że nie bedzie powtórki z zeszłegop roku kiedy Seb odjeżdżał wszystkim.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu