giorg
Ostatnia aktywność
avatar
giorg

15.11.2016 09:44

0

A wszyscy niedostrzegaja starego Alonso w teoretycznie slabszym bolidzie z bardziej zuzytymi oponami przebijajacego sie przez stawke po spinie.

avatar
giorg

20.11.2014 17:58

0

@7 A pamiętasz jak Vettel kupił Ferrari dla ojca na początku roku? Spekulowano wtedy, że przejdzie do Ferrari. Pamiętasz jego wypowiedzi? Jaką to oni w Red Bull tworzą rodzinę, że im zawdzięcza te 4 tytuły. I jak na razie nie widzi przejścia do innego zespołu. A po Suzuce wyszło wszystko na jaw, że już od początku roku prowadzili rozmowy. To jest żenada, niestety taka obłuda jest czymś normalnym w F1. I większość wypowiedzi kierowców jak i zespołów nie ma co brać na poważnie. Bo tak naprawdę nic nie znaczą.

avatar
giorg

07.10.2014 08:58

0

Jakeś fatum? Po wypadku Kubicy też mówiono, że chcieli go w ferrari.

avatar
giorg

11.09.2014 20:14

0

Nowy silnik jest od tego roku. A co z poprzednimi latami gdy przegrywali z red bullem. Też mieli problem z v8? Trochę lipne tlumaczenie. Ale każda wymówka jest dobra w niepowodzeniach.

avatar
giorg

27.06.2014 08:59

0

A mieli zostac fabrycznym zespołem renualt. Śmieszni ludzie tworzą ten zespłół.

avatar
giorg

21.06.2014 20:13

0

Co to za mistrz jak nie potrafi się do nowego bolidu dopasować. Jak by nie red bull i dmuchany dyfuzor który mu przypasował to nie było by 4 tytułów. Nawet jego rodacy to wiedzą i kibicują Niko a nie jemu.

avatar
giorg

21.06.2014 19:49

0

2 linia dla Alonso, licze na start w jego stylu. A Kimi nie siedzi w symulatorze i to sa tego wyniki.

avatar
giorg

20.06.2014 16:42

0

Lotus mial walczyć z ferrari.

avatar
giorg

25.05.2014 09:57

0

Ktoś z Lotusa wspominał niedawno o pokonaniu Ferrari.

avatar
giorg

24.05.2014 16:59

0

Może być kraksa jak żaden nie odpuści, tak jak było to w redbullu, Bo w Monaco tor jest ciasny i nie wybacza błedów.

avatar
giorg

15.05.2014 18:57

0

Po problemach Red Bulla uważali, że bedą fabrycznym zespołem Renualt, teraz po jednym dobrym wyscigu i problemach Ferrari myśla ze ich pokonają. Dziwne wypowiedzi jak dla mnie.

Przejdź do wpisu Lotus chce pokonać Ferrari

avatar
giorg

12.05.2014 16:20

0

Jak ograniczą koszty dojdzie do tego, że bolidy będą jednakowe. Zacznie się wtedy walka o najlepszych kierowców. Zespoły zaczną konbinować z kasą żeby zaoferować jak najwięcej. Więc czy ma to sens?

avatar
giorg

21.04.2014 11:15

0

Nie zapominajmy, że kierowcy rywalizują między sobą o miejsca w punktacji kierowców. I decydowanie przez zespół kto ma zdobyć więcej punktów a kto mniej nie jest ok. Powinno być tak jak w mercedesie.

avatar
giorg

18.04.2014 08:09

0

Parząc od tyłu na jadące koło to jak sie kręci? Od dołu do gury chyba. I co się stanie gdy przysuniwsz wolniej kręcące sie koł. Jak zadziałają prawa fizyki. Guma o gume. Zostanie wyrzucone do gury chyba te koło z tyłu.

avatar
giorg

17.04.2014 21:12

0

Wyraźnie było widać, że bolid Gutierreza podszkoczył po tym jak jego tylne koło najechało na przednie Maldonado. A nos bolidu Pastora nawet nie dotkną tego bolidu. Wystarczy sie przyjrzeć. Ale i tak nalepsze komentarze borowczyka, czasem ich sie słuchać nie da, takie brednie gadają. Czy im nie jest głupio?

avatar
giorg

04.04.2014 22:06

0

Massa miał rację, że Alonso szybciej ogarnie temat niż Rajkkonen.

avatar
giorg

16.03.2014 14:45

0

@ zobacz na rajdówki jakie silniki FIA wporowadziła. a motogp to motocykle.

avatar
giorg

16.03.2014 14:37

0

Czytając te wszystkie komentarze typu: co za dziwięk itp., ludzi którzy nigdy nie byli na wyścigu. To mnie szlak trafia. Jacy wszyscy są tu znawcami. Chociaż prawie żaden z nich nie jest mechanikiem, konstruktorem, kierowcą wyścigowym. Prawie żaden nie widział bolidu na żywo. Nie jest w FIA. I nie ma doczynienia z różnego rodzaju organizacjami typu zieloni itp. Ciężko ruszyć główką i pomyśleć, że nie tylko te przepisy są ustalane pod kątem kibiców. Musi być jakiś kompromis. Ale łatwiej jest decydować i komentować stojąc z boku gdy cały problem was nie dotyczy. Pozdrowienia dla wszystkich!

avatar
giorg

14.03.2014 05:29

0

Super. Alonso oby tak dalej. Majster dla alonso.

avatar
giorg

12.03.2014 20:46

0

Stawiam na alonso. Majster jego w tym sezonie. I majster konstruktorów dla ferrari.

avatar
giorg

12.03.2014 11:55

0

Ale od zespołów zależy czy zbuduja własny silnik czy kupią od kogoś i od kogo.

avatar
giorg

12.03.2014 08:58

0

Zgadzam się.

avatar
giorg

11.03.2014 11:58

0

Seba w wywiadzie dla niemieckich mediów mówil, ze cudem będzie dojechanie do mety. A zdobycie punktów to tylko jak połowa zespołòw nie dojedzie. Więc sa w ciemnj d....

avatar
giorg

05.03.2014 17:36

0

Z tego co było napisane w poprzednich artykółach to mercedes już wymieniał silnik. Wiec nie wiem czy ta niezawodność jest taka wspaniał w porównaniu z innymi.

avatar
giorg

27.02.2014 19:08

0

Ale będą jaja jak w Australi na starcie nie będzie bolidów z silnikami renualt.

avatar
giorg

22.02.2014 20:43

0

No nie wiem, czy dużo przejechanych kilometrow i zbieranie jak naj wiecej danych jest gorsze od ciągłej walki z silnikiem, po to by te km robic i zbierac dane.

avatar
giorg

22.02.2014 17:21

0

To sie Renualt przechwali w reklamach tymi tytułami mistrzowskimi. Pycha kosztuje.

avatar
giorg

19.02.2014 20:06

0

Jak będą mieli problemy na początku a z czasem je rozwiązywać. I będą doganiac lidera. Zobaczycie jak Newey zmieni zdanie na temat podwójnych punktów w ostatnim wyścigu. A u Vettela na początku wszyszcy będą wypatrywać jego wielkiego talentu w słabym bolidzie. Ciekawe czy to dźwignie obecny mistrz?

avatar
giorg

05.02.2014 20:19

0

Mysle, ze w mercedesie bedzie wieksza jazda niz w ferrari. Przy dobrym bolidzie ani hamilton ani rozberg nie popusci drugiemu. Jak to juz bylo wczesniej. I tak mistrzostwo moze ich ominac.

avatar
giorg

31.01.2014 11:55

0

Wiadomo o co jest grane. BERNIE jest za red bullem. A jak oni maja klopoty to wtedy on robi wielkie halo.

avatar
giorg

30.01.2014 11:53

0

Ciekawe czy i w tym roku ci z red bulla tez beda mowic ze ferrari i mercedes mialy szczescie . Bo zrobily dobre bolidy a im sie nie udalo do konca i ze chca powrotu do zeszlorocznych bolidow. Tak jak to bylo z oponami.

avatar
giorg

17.11.2013 16:25

0

Ciekawa walka na starcie się zapowiada. Alonso-Hamilton i Massa-Rosberg. Mam nadzieję, że Alonso powtórzy start z ubiegłego roku.

Przejdź do wpisu Ustawienie na starcie GP USA

avatar
giorg

11.11.2013 09:54

0

Wszyscy prawie tu truja o masie ze biedny kierowca nr 2. Ale to dorosly czlowiek i ma swoj rozum jak by mu to nie pasowalo to by odeszedl z zespolu a nie czekal na ich decyzje tak ja zrobil to webber. Tak sie nikt nie zastanowil na ta sprawa.

Przejdź do wpisu Ferrari dziękuje Massie

avatar
giorg

06.11.2013 08:55

0

Jaki typ z niego. Zbudowali bolidy pod opony jakie byly na ten rok, czego im sie nie udalo a on bezczelnie twierdzi ze to bylo szczescie. Raczej on a szczescie ze powrucili do opon z 2012.

avatar
giorg

02.11.2013 11:52

0

Glupota, niedlugo to sie NASCAR zrobi z F1.

avatar
giorg

01.11.2013 20:45

0

Brawo MarTum. Dobrze piszesz. Zgadzam sie.

avatar
giorg

26.10.2013 08:58

0

Brawo Alonso.

avatar
giorg

17.10.2013 18:03

0

Bledy 2 a piszac na telefonie bez polskich znakow nie da sie inaczej. I dziekuje za lekcje polskiego panie profesorze. Pozdrawiam.

avatar
giorg

17.10.2013 12:00

0

To Allonso bedzie mial swietna szanse udowodnic swoje zdanie na temat Vetela i najlepszego bolidu. A szykuje sie mistrzowski zespul na sezon 2015 wraz z Allonso jak przejdzie do M

avatar
giorg

13.10.2013 20:13

0

Jakos vettel blokowal kola na dochamowaniach a nie webber i dziwnym trafem to webbrowi opony szybciej sie skonczyly. Na pierwszych okrazeniach. Tak sie trzeba zastanowi.

avatar
giorg

21.09.2013 21:26

0

glupie gadanie, wiadomo ze ferrari musi walczyc o 2 pozycje alonzo jak i swoja w kfalifikacji konstruktorow a masa o dobry wizerunek kierowcy f1 aby zapunktowac u potencjalnych pracodawcow, wiec wszystko bedzie po staremu. a alonzo zawsze mial dobre tempo wyscigowe wiec pozycja na podium w zasiegu tak jak w ostatnim wyscigu.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu