paszendal
Ostatnia aktywność
avatar
paszendal

23.10.2024 18:59

0

Nie Sainz dostał tradycyjny puchar tylko Leclerc

avatar
paszendal

29.07.2024 01:12

0

Nie błąd mercedesa tylko wada strategii na jeden pit stop. W GP Belgii nie ma okrążenia zjazdowego tylko zawraca się do aleji serwisowej. Przez to nie mógł zebrać gumy co jest powszechną praktyką żeby się zabezpieczyć przed niedowagą.

avatar
paszendal

02.03.2023 23:24

0

@10 naprawdę Borowczyk? Przecież jego komentaże wyglądały jak by inny wyścig oglądał.

avatar
paszendal

04.07.2022 02:57

0

@6. Nie oddaje się prowadzenia gdy SC zjedzie 2-3 okrążenia przed metą. Jak sobie wyobrażasz utrzymanie się na starych twardych oponach przez 10 kółek. Gdyby jeszcze tylko Ham w mercu był za nimi ale na 4 miejscu był w 100% sprawny Red Bull. Spokojnie mogli ściągnąć Leclerca na następnym okrążeniu bo Sainz mógł utrzymać odstęp to umożliwiający. To są patałachy po prostu i Leclerc powinien jak najszybciej się od nich zmywać. Z tym kierownictwem glaskajacym wszystkich w mediach nigdy nic nie osiągną.

avatar
paszendal

03.07.2022 20:16

0

@Hubertus mylisz się. Spokojnie na drugim okrążeniu SC mogli ściągnąć Leclerca. Sainz nie musiał gonić na wyjazdowym za liderem tylko zostawić Charlsowi miejsce. Nawet gdyby Leclerc po zmianie wyjechał za Hamiltonem miałby większe szanse na podium na miękkich niż na zużytych twardych. Tylko dla tego że to był Leclerc to ferrari zdobyło 4 miejsce bo Alonso i Norris by Sainza wciągnęli nosem.

avatar
paszendal

03.07.2022 19:42

0

Aż wstyd kibicować tym czerwonym patałachom. Małpa by trafniejsze decyzje podejmowała. Kolejny raz na własne życzenie tracą punkty. Kolejny raz przez fatalne decyzje Leclerc poza podium. Żadnych wniosków nie wyciągnęli z Monako. Z taką postawą nigdy nie zdobędą mistrzostwa.

avatar
paszendal

24.03.2022 14:53

0

@7,8,9,10 poziom oleju nie dość że jest dość niski to i tak kontrolowana i ograniczona jest różnica między startem i zakończeniem wyścigu. Na wyścig można zużyć około litr (jeden) oleju.

avatar
paszendal

17.03.2022 21:55

0

@6,20 Nawet na takim portalu musi się znaleźć internetowy znawca medycyny - czytaj idiota. Dwie kreski to są w testach antygenowych, a jak będę chciał testem PCR szukać boreliozy to będę szukał. Niestety facebook to nie uniwersytet głąbie.

avatar
paszendal

24.02.2022 13:57

0

@3 a dla czego mają nas przepraszać za Wołyń? Czy my ich przeprosiliśmy za 300 lat ucisku z czasów I Rzeczpospolitej. Czy my przepraszaliśmy Niemców za powstawanie Warszawskie. To było zbrojne powstanie przeciwko okupantowi ich ziemi. Jeremi Wiśniowiecki jest moim idolem swoich czasów, ale wycinał Ukraińców na potęgę. Spójrz prawdzie w oczy, prawie nigdy nie byliśmy świętym narodem tak jak byśmy chcieli to widzieć.

avatar
paszendal

21.05.2021 15:57

0

GP confidential było że Ferrari moc z MGU-H w większym stopniu wykorzystuje w wolnych zakrętach kosztem prędkości maksymalnej. Może to jest klucz dobrych czasów w Monako. Lepsze jedno zwycięstwo w Monako jak i tak nie mieli szans w walce z RB czy Mercedesem.

avatar
paszendal

21.05.2021 02:34

0

Jak mercedes wprowadzał DAS, czy żebrowane felgi to jakoś FIA nie zmieniała zasad w trakcie sezonu.

avatar
paszendal

21.04.2021 00:58

0

13 Jacko nie masz racji. Dzięki temu że przejechał najszybsze okrążenie zabrał je i ten właśnie jeden punkt Maxowi i dzięki temu utrzymał prowadzenie.

avatar
paszendal

02.08.2020 22:51

0

@59 na silverstone są dwie aleje serwisowe i dwie proste startowe wykorzystywane w różnych seriach wyścigowych. Do tych co twierdzą że Botas gorzej zarządzał oponami to zwróćcie uwagę że cały wyścig jechał około 2 sekund za innym bolidem, więc dobrze że padła tak późno.

avatar
paszendal

25.05.2019 15:36

0

Rzygać się chce jak się patrzy co wyprawia ferrari. Taki zespół, z potencjałem technicznym ale szefostwo i stratedzy powinni podać się do dymisji.

avatar
paszendal

27.05.2018 17:50

0

Brawo dla Daniela, ale Seb po prostu wolał dowieźć 18 pkt niż ryzykować. Przykre.

avatar
paszendal

08.03.2018 16:46

0

@6 Mea culpa, mea maxima culpa.

avatar
paszendal

08.03.2018 11:35

0

@2 O czym ty piszesz. Pierwszy raz masz do czynienia z F1. Jaką masz przewagę za SF. Z minuty robi się kilka metrów. Tylko wirtualny SF pozwala zachować wywalczony dystans.

avatar
paszendal

14.09.2017 11:23

0

"Innymi słowy, silnik produkuje już więcej energii niż jej marnuje" Raczej każdy silnik produkuje więcej niż marnuje inaczej nic by nie napędził. Chyba zużywa więcej niż marnuje.

avatar
paszendal

07.07.2017 14:36

0

Do Fanvettel - dokładni skoro na tak krótkim torze Palmer jedzie prawie sekundę szybciej od Sirotkina to te 0,5 sekundy Kubicy nie robi już żadnego wrażenia. Przykro trochę się zrobiło.

avatar
paszendal

29.06.2017 00:00

0

Udowodnijcie że Vet zrobił to celowo. Żadna telemetria nie jest w stanie udowodnić czyjegoś celowego działania, a ta opublikowana pokazuje że uderzenie w bok było w momencie kiedy Seb trzymał kierownicę jedną ręką patrzył się w stronę Ham'a i znacznie przyhamował żeby się z nim zrównać. Więc po prostu w emocjach nie opanował bolidu i tyle bez przyznania się Niemca można uzyskać.

avatar
paszendal

14.04.2017 00:07

0

Nie ma co odbierać młodemu talentu, ale obawiam się że po pierwszym poważnym dzwonie trochę sfolguje z szukaniem granic przyczepności. Większość kierowców na początku kariery przesuwa granice. Z wiekiem i doświadczeniem przychodzi rozsądek i chłodna kalkulacja że lepiej na 90% przywieźć 4 czy 5 miejsce niż na 10% drugie.

avatar
paszendal

06.10.2016 21:43

0

Prawdziwi fani F1 to nie tenis czy golf dla snobów. To mają być twardzi faceci balansujący na granicy a nie piz..y w rurkach bez jaj. Ta poprawność polityczna zabija ten sport w kwestii widowiskowości. Najlepiej niech zaczną wlepiać kary za takie zachowanie i sprawdzać czy w domu nie popija czegoś mocniejszego, na pewno będzie ciekawiej.

avatar
paszendal

13.09.2016 23:57

0

@ 19 Wyluzuj bo ci żyłka pęknie. Masz swoje zdanie na temat F1, dużą wiedzę na ten temat i często fajnie poczytać Twoje komentarze ale niepotrzebnie się nadymałeś. Moto GP nie oglądam oglądam F1 ale trzeba uczciwie przyznać że ostatnimi laty jest nudno jak flaki z olejem. Kilka ekscytujących momentów w paru wyścigach a reszta to nuda jak w polskim filmie. Tworzenie durnych przepisów a potem ich nie przestrzeganie - kiedy kogoś ostatnio wykluczyli za nieuzyskanie 107 procent najlepszego czasu. A z drugiej restrykcyjne karanie kierowców za najdrobniejsze przewinienia - hyba że jest się kierowcą z Holandii. Oczywiście F1 to wyścigi konstruktorów ale bez widzów a ci od F1 uciekają na potęgę nie ma żadnego sportu.

avatar
paszendal

14.05.2016 19:10

0

Ale plusem jest że małe szanse żeby Bulle tym razem staranowały Seba.

avatar
paszendal

14.05.2016 15:40

0

Słaba postawa Ferrari - czyżby. W ostatnich dwóch wyścigach Vettel był taranowany przez RedBule więc w końcu jest szansa przetrwać pierwsze okrążenie bez uszkodzeń.

avatar
paszendal

01.05.2016 23:03

0

Te awarie Hamiltona są zastanawiające. O ile w dwóch pierwszych wyścigach sam sobie zaszkodził to dwa następne? I te tłumaczenia mercedesa - oba bolidy były na granicy ale tylko Ham musiał zwolnić.

avatar
paszendal

01.05.2016 22:40

0

Jak 2 tygodnie temu krytykowali Kwiata to większość go broniła że to wyścigi a nie zabawa. A to jest po prostu baran a nie kierowca wyścigowy. Typowy tępy Rusek - nic na siłę wszystko młotkiem. Wczoraj w trzecim treningu też opóźnił hamowanie zblokował koła że Hamilton uciekał na pobocze. Zamiast 10 sek powinni dać mu 10 punktów karnych.

avatar
paszendal

17.11.2015 05:02

0

Skoro są tacy konsekwentni to powiedzcie mi dlaczego w Monako na ostatnich okrążeniach przy SC Hamiltona ściągnięto na wymianę opon a Rosberga nie.

avatar
paszendal

03.08.2015 01:57

0

Rozumiem że nie lubicie Rosberga sam go nie lubie i dawno się tak nie cieszyłem jak na 64 kółku ale gdzie wy widzicie linie wyścigową u Ricardo. Ewidentnie przestrzelił hamowanie i o mało nie wyjechał poza tor. Oboje mogli ustąpić oboje mogli nie odpuszczać. Wybrali drugą opcje i za to im chwała.

avatar
paszendal

13.06.2015 23:11

0

"Przedstawiciele słynnego toru w Monako spotkali się z szefem FOM," Jeśli chciałeś napisać że przedstawiciele Monzy spotkali się w Monako z szefem FOM to powinno brzmieć - Przedstawiciele słynnego toru spotkali się w Monako z szefem FOM. W twojej wersji wyszło że piszesz o torze w Monako.

avatar
paszendal

07.10.2014 22:44

0

Trzeba to powiedzieć otwarcie że winny jest sam kierowca. Była żółta flaga powinien zwolnić a nie szarżować.

avatar
paszendal

08.07.2013 10:26

0

Fernando ostrożny jak nigdy ale co się dzieje z tym ferrari. Kiedyś największa prędkość maksymalna a teraz z otwartym skrzydłem nie może dojść renówki o mercedesie nie wspomnę. Jeśli dobrze pamiętam to na torze Alonso nikogo wczoraj nie wyprzedził.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu