DO
GP Miasta Meksyk
24.10 - 26.10
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP USA
-
Verstappen szybko wrócił do wygrywania - kierowcy McLarena pod presją
-
Racing Bulls bez tempa i punktów
-
Williams opuszcza Teksas bez punktów z niedzieli mimo dobrego tempa
-
Alpine po raz kolejny najwolniejsze
-
Verstappen zrównał się w liczbie podiów z Vettelem
-
Ferrari z pierwszym podium od GP Belgii
-
W McLarenie coraz większe powody do niepokoju
-
Hulkenberg zdobył punkty po sześciu wyścigach przerwy
-
Haas po raz czwarty w swojej historii punktował w GP USA
-
Alonso opuszcza Austin z jednym punktem
-
Mercedes bez szału, ale chce powalczyć o wicemistrzostwo

Ostatnia aktywność
03.02.2010 22:35
0
Widzę, że osiągnięcia Witalija bardzo rozbudziły wyobraźnię. Na pewno Petrov jest znakomitym kierowcą, ale jeden dzień na torze w bolidzie F1 przecież jeszcze nic nie znaczy. Założę się, że dużo osób pamięta co pokazał w zeszłym sezonie wieloletni znakomity tester Ferrari Luka Badoer. Z niecierpliwością czekam na pierwsze wyścigi i mam nadzieję że zabłyśnie jak Kobayshi.
Przejdź do wpisu Renault uważa pierwsze testy za udane
22.09.2009 21:09
0
Witam wszystkich serdecznie 14. pz0 Może nie byłem za dobry z fizyki, ale "wirujący kawał czegoś cięzkiego" wytwarza efekt żyroskopowy i usiłuje utrzymać swoją oś w niezmienionej orientacji względem przestrzeni (Prawo zachowania wektora momentu pędu). Próba zmiany orientacji osi wywoła taki sam efekt jak w bączku -zabawce. Czyli podsumowując jeżeli kers elektryczny uniemożliwiał prawidłowe zbalansowanie bolidu z powodu wyżej położonego srodka ciężkości, to kers mechaniczy dołoży do tego "wędrujący" środek cięzkosci w zalezności od kierunku,promienia i pr edkości pokonywania łuku. Aż jestem ciekaw jak to rozwiaże Wiliams.
Przejdź do wpisu Williams kontynuuje prace nad systemem KERS