DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
14.08.2021 02:54
0
@ belzebub Jak byś miał wiedzę o motorsporcie to byś dobrze wiedział że F1 dzisiaj a ta w pierwszej dekadzie XXI wieku to dwa inne światy. Dzisiejsze bolidy są mniej wymagające w prowadzeniu, tu paliwo, tu opony wszystkiego pilnujesz. Lata 2008-2009 to wyścigu każdy kierowcy praktycznie cały dystans jechali na maxa. Może Ferrari w sezonie 2002 i 2004 trochę odpuszczali, chociaż ich dominacja to jest nic przy przewadze jaką miał do tej pory Mercedes w erze hybryd. Gdyby w tamtych latach do F1 wpadł 17 latek jak Max szybko by przepadł. Wyprzedzanie trzeba było się sporo namęczyć, zaryzykować aby manewr się udała a nie jak dzisiaj DRS. Poza tym poziom kierowców niebo a ziemia, dziś pół stawki to głownie za kase siedzi w bolidzie. W tamtych bolidach 40latek nie miał co szukać, jeszcze może bolidy 2010-2013 były wymagające, co pokazał powrót Schumachera, ale i tak wymagały dużo mniej. A Kimi nie jest wybitnym kierowcą? Proszę cię jak by McLaren i silniki Mercedesa nie były tak awaryjne to gość miały dziś 3 tytuły. Gość może nie trzymał już takiej formy po powrocie do Ferrari ale i tak zjadał pół stawki.
Przejdź do wpisu Alonso: jedną ręką pokonałbym 23-letnią wersję siebie
31.03.2018 10:21
0
Prędzej Raikkonen zdobędzie drugi tytuł niż Bottas mnie czymś zaskoczy. Dla mnie to drugi Kovalainen. To nie ta liga co Hakkinen i Raikkonen.
Przejdź do wpisu Hakkinen: nawet mnie zdumiało tempo Hamiltona w kwalifikacjach
12.03.2018 12:04
0
Mnie nie dziwi że Ferrari i Mercedes nie chcą żadnych zmian w silnikach w 2021. Zainwestowali sporo kasy w jednostki V6 turbo to chcą korzystać z nich jak najdłużej. Tak samo lamenty nad ograniczeniem silników do 3 na sezon, zainwestowali kasę dużo wcześniej w jednostkę. A Red Bull pod koniec sezonu zaczyna płacz że to jest głupie i bee i bez sensu. Dla Mercedesa czy Ferrari to nie jest złe, rozwijali silniki po to aby te ograniczenia spełnić czy to sie uda dowiemy sie w przeciągu najbliższego sezonu. Jeśli chodzi o zmiany w jednostkach w 2021 roku, to dogadywać powinni sie producenci silników, a taki Red Bull i inne zespoły klienckie nie powinny mieć w tej sprawie głosu, gdyż oni nie ponoszą kosztów z cała produkcją jednostki napędowej od podstaw.
Przejdź do wpisu Horner: Ferrari wstrzymuje zmiany F1 dla "okupu"
17.07.2015 11:42
0
Cóż jeżeli to prawda to w świecie w F1 zrobi się pewnie mała pustka. Raikkonen był specyficzna osobą i kierowcą, ale wnosił w ten sport trochę kolorytu. Poziom już nie ten sam co parę lat temu, każdy to widzi. Kończy karierę z 1 tytułem MŚ w 100% zasłużonym, chociaż uważam że powinien mieć minimun 2 tytuły( w 2005 lub 2003). Według mnie był jedynym kierowcą oprócz Hakkinena który zagroził realnie Schumacherowi w latach jego dominacji (głownie sezon 2003). Pecha też miał co niemiara głównie w McLarenie. Wyścigi które z nim zapamiętam to chyba wszystkie jego wygrane w Spa a także Suzuke 2005.
Przejdź do wpisu Bottas nieoficjalnie podpisał kontrakt z Ferrari
23.06.2015 23:14
0
Jak już coś robic to na wzór MotoGP tam Suzuki po powrocie w tym roku potrafi się przebić do czołówki. W F1 jest teraz większe gów** nie za dominacji Ferrari w latach 2000-2004 tam przynajmniej McLaren lub Renault potrafił w niektórych wyścigach im zagrozić. Teraz błędy Mercedesa pozwalają nawiązać walkę. A przepisów nie zmienią bo Mercedes się obrazi i odejdzie niczym BMW. A co do DTM to póki co i Mercedes i BMW zbierają tam lanie od Audi.. które podobno tylko na prostej jedzie :D
Przejdź do wpisu Kaltenborn: Formuła 1 powinna wyrównać stawkę...
04.06.2015 23:51
0
Już wolę aby taki Raikkonen z początków kariery gdzie głośno było o jego imprezach był ambasadorem F1, niż sportowiec-celebryta który patrzy gdzie by się pokazać aby było on nim głośno. Ambasadorem F1 póki co jest i będzie przez parę najbliższych lat Schumacher, kogo bym nie zapytał to F1 kojarzy im się właśnie z nim.
Przejdź do wpisu Vettel nie przejmuje się krytyką ze strony Ecclestone'a
29.02.2012 18:57
0
Berni brak kasy , trzeba pozbyć się kolejnego gp i zrobić miejsce dla Arabów którzy budują najnudniejsze tory . Może zaraz pozbędziesz się Monka ? Ostatnie ciekawe tory na których wyścigi nie wiały nudą to Singapur i Valencja . Najlepsze GP to : wszystkie w europie z małym znakiem zapytania Barcelona i Węgry , Brazylia , Australia , Japonia , Kanada , i USA które ma wrócić w tym sezonie .
Przejdź do wpisu Ecclestone znowu grozi wyrzuceniem GP Australii