DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
27.09.2010 12:56
0
A to mnie zaskoczył, gdybyś miał gdzieś link do tej wypowiedzi, to bardzo poproszę, bo chętnie przeczytam. Może on już wypowiadał się o jakiejś wartości maksymalnej, na granicy efektu "balona", to jestem w stanie w to uwierzyć. Inna sprawa, że czasami bzdury gadają "szefowie" ;))
Przejdź do wpisu Renault: Sześć pozycji w czasie dziewięciu kółek
27.09.2010 11:35
0
14. Zgred Zen - no właśnie muszę Ciebie zaskoczyć, bo wraz ze wzrostem ciśnienia rośnie przyczepność, ale też drastycznie wzrasta zużycie opony, dlatego też sztuką jest między innymi znaleźć balans pomiędzy tymi parametrami. Oczywiście zależności jest więcej....
Przejdź do wpisu Renault: Sześć pozycji w czasie dziewięciu kółek