DO
GP USA
17.10 - 19.10
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Singapuru
-
Russell zdominował GP Singapuru. McLaren przypieczętował tytuł mimo kolizji swoich kierowców!
-
McLaren świętuje 10. tytuł mistrzowski w F1
-
Verstappen ciągle bez zwycięstwa w Singapurze
-
Russell odkupił swoje winy za wpadkę sprzed dwóch lat
-
Awaria hamulców pozbawiła Hamiltona szans na walkę z Antonellim
-
Bearman w punktach, Ocona zatrzymał pociąg bolidów
-
Trafiona strategia zapewniła Williamsowi jeden punkt
-
Zmiany w samochodzie Gasly'ego przed wyścigiem miały na celu przetestowanie rozwiązań na przyszłość
-
Hadjar: problem z bolidem kosztował nas punkty
-
Alonso zadowolony mimo błędu zespołu
-
Sauber na szarym końcu: nie mieliśmy tempa w ten weekend
Ostatnia aktywność
28.03.2007 16:43
0
Tanis - w telewizji z kamery "on-board". Przypatrz się; na youtubie np. jest. Malisz, nie jestem ciemny, a skrzynia wali się od niedawna bo jest to inna skrzynia niż rok temu. Wiadomo jedno, że uszczelki nie wytrzymują przeciążeń w trakcie zmiany biegów. A u Heidfelda wytrzymują. Wiadomo gdyby skrzynia była super skonstruowana to nie ma problemu ale jak ma jakieś braki to dodatkowe obciążenia wynikające np. z gwałtownych zmian biegów mogą zwiększać ryzyko awarii.
Przejdź do wpisu Drugi dzień testów BMW również udany
28.03.2007 16:36
0
Tanis - w telewizji z kamery "on-board". Przypatrz się; na youtubie np. jest. Malisz, nie jestem ciemny, a skrzynia wali się od niedawna bo jest to inna skrzynia niż rok temu. Wiadomo jedno, że uszczelki nie wytrzymują przeciążeń w trakcie zmiany biegów. A u Heidfelda wytrzymują. Wiadomo gdyby skrzynia była super skonstruowana to nie ma problemu ale jak ma jakieś braki to dodatkowe obciążenia wynikające np. z gwałtownych zmian biegów mogą zwiększać ryzyko awarii.
Przejdź do wpisu Drugi dzień testów BMW również udany
28.03.2007 16:13
0
Zauważyliście że Kubica ma dziwną technikę zmiany biegów? On zmienia je uderzając palcami w manetki podczas gdy większość kierowców lekko je przyciska praktycznie nie odrywając palców. Może w tym tkwi przyczyna awaryjnosci skrzymi biegów, że za "twardo" jej używa? Oczywiście może nie mieć to znaczenia ale...
Przejdź do wpisu Drugi dzień testów BMW również udany
28.03.2007 10:50
0
Pamiętam jak kiedyś napis Good Year w F1 był żółty czy tam złoty i doskonale to było widać w czasie jazdy. Jakby zrobili biały i żółty napis wszystko byłoby jasne.
Przejdź do wpisu Bridgestone testuje nowy sposób znakowania opon