axelmatt
Ostatnia aktywność
avatar
axelmatt

27.01.2025 23:13

0

Axelmatt zauważa, że Hamilton pokonywał Verstappena nawet w gorszym bolidzie.

avatar
axelmatt

25.01.2025 15:43

0

Powinni wprowadzić karę np. 100 euro za każde przekleństwo. Pod koniec sezonu bylby ranking najlepszych bluzgatorów, może jakiś medal nawet a cała zebrana suma przekazana na cele charytatywne. Przekleństwa są częscia mowy, a tam, gdzie jest stres, nie da sie ich uniknąc.

avatar
axelmatt

25.01.2025 15:30

0

Zawsze będzie potrzebny ktoś czy grupa ktosiów, żeby kontrolował "niższą instancję". Pomysł dosyć ciekawy ciekawy ale obawiam się, że może się nie udać i bedzie trzeba powołać jakąs "grupę specjalną"... Prawda jest taka i każdy zdaje sobie z tego sprawę, że _sędziowanie_ i _kontrowersyjne decyzje_ idą ze sobą w parze. Jak to wszystko wyjdzie? Pożyjemy, zobaczymy.

avatar
axelmatt

25.01.2025 15:16

0

@8. Vendeur Tego się własnie obawiałem kolego, dzięki za mentalny ratunek :)

avatar
axelmatt

24.01.2025 20:18

0

"Nagle wiatr moim oknem skrzypnął, ja sie obudziłem (...)" Kaliber 44 - Konfrontacje

avatar
axelmatt

24.01.2025 18:11

0

Świetna wiadomość! Lubie Gordona i uwielbiam F1 dlatego staram sie co roku być na najciekawszych wyścigach. Oczywiście kupuje wejsciowki VIP, bo jestem milionerem a teraz jeszcze bedzie okazja zjescie podczas weekendu u mojego ulubionego szefa... Życie jest takie piekne i tak mnie rozpieszcza! Nagle wiatr moim oknem skrzypnął...

avatar
axelmatt

22.06.2019 02:59

0

Grosjean : "Teraz nawet karting jest bardziej wymagający niż F1" Długo się nie zastanawiając, postaniwił opuscic Formule 1. Duma, honor, czy chęć walki z tymi najlepszymi, zadecydowały o tym, że te jakieś egzorcyzmy nie mają dla mnie sensu... Materiału nie przeczytałem, bo "klikliwy" nagłówek zagotował moją zmrożoną krew i tyle, jeśli chodzi o mistrza herbu zielonego groszka mamma mia forza! ;D

avatar
axelmatt

12.03.2019 12:37

0

1:20.897

avatar
axelmatt

02.03.2018 18:00

0

14. Heniek007 Twoja wypowiedz zabrzmiała tak, jakby te silniki byly skladane z Lego Technic... a cała konstrukcja kosztowala 350zl... wiesz przecież doskonale, że silnik to skomplikowana konstrukcja budowana przez najlepszych speców, którzy starają sie przescignąć nawzajem w zbudowaniu najlepszej jednostki

avatar
axelmatt

02.03.2018 17:41

0

@devious :) a wracając do tematu... Martwi mnie trochę tempo Saubera a dokładniej mówiąc, Leclerca... Będę chłopakowi kibicował, bo to co pokazał w F2 było co najmniej bardzo dobre. Domyślam sie, ze inaczej się jeździ bolidem klasy F1, no ale naprawdę? Jestem przekonany, że gdyby Leclerc miał szanse przejechac 50 okrążeń toru bolidem np. McLarena to by wykręcił czas w granicach minuta dwadzieścia... Słabo Sauber, słabo...

avatar
axelmatt

18.02.2018 14:04

0

na poczatku: dzieki wielkie dexter za artykuł. @7 @9 proponuje, zebyście sami sie umowili tylko nie na randke, tylko od razu na ostre ru*hanie bo zamiast napisac cos sensownego to sie "popieracie" nawzajem (i to nie tylko w tym topiku) i przy tym niejednokrotnie takie głupoty piepr*ycie, ze chyba lepiej bedzie, jak zajmiecie sie chejtowaniem swoich cienkich krzywych penisów

avatar
axelmatt

11.02.2018 23:35

0

bo gdyby było wiecej wyścigów w kalendarzu F1, to by nie mógł startowac we wszystkich wyścigach w innej serii?

avatar
axelmatt

11.02.2018 23:32

0

a mnie dziwi, ze "zdrowym" ludziom jakakolwiek wzmianka o dzieciach w sporcie od razu kojarzy sie z pedofilią. Na meczach piłkarskich dzieci wychodzą na murawę trzymajac za ręce dorosłych facetów (czy nie trzymają? bo nie ogladam czesto pilki noznej...)

avatar
axelmatt

10.02.2018 22:43

0

Z tego co pamietam, pierwotnie wyscigi byly ustawione tak jak teraz. Dokonano zmian po czym wrócono do pierwotnego ukladu wyscigow - czyli tak jak jest teraz... yyy... brawo?

avatar
axelmatt

10.02.2018 12:08

0

W bolidzie jest troche elektroniki i calkiem możliwe, że dzieki Dell'owi bolid bedzie troche szybszy (czy nie?)

Przejdź do wpisu Dell dołączył do McLarena

avatar
axelmatt

09.02.2018 09:48

0

Formula E nie wyprze F1, chociaż takie głosy, prognozy i przewidywania słychac co jakiś czas już od dłuższego czasu. Lecz Carey mówiąc, że "postrzegam ją bardziej jako uliczną imprezę aniżeli wydarzenie sportowe." troche przesadził. Pamiętam jak o snowboardzie kiedyś tak mówiono, że to nie sport. Śmieszne

avatar
axelmatt

09.02.2018 09:43

0

F1 bez Ferrari czy Mercedesa? Juz widzę jak te zespoły rezygnują ze ścigania się w królowej sportów motorowych :lol: Byłoby szkoda, gdyby faktycznie odeszły ale plus byłby taki, że stawka by sie wyrównała a prawdę mówiąc, chciałbym obejrzeć taki wyrównany sezon. To by było coś!

avatar
axelmatt

08.02.2018 15:38

0

@40. maci aleś ty głupi. ale spokojnie, nie obrażaj się na mnie, bo to po prostu prawda. no bo jeśli uważasz, że geje to inaczej pedofile... a zresztą. nie przejmuj sie :) bedzie dobrze :)

avatar
axelmatt

07.02.2018 13:35

0

axelmatt: sezon 2018 nie będzie "najpiękniejszym w historii"

avatar
axelmatt

07.02.2018 13:32

0

33. weź ty lepiej nie pisz juz nic 28. grid girls trzeba bylo zaplacic a dzieciakom nie beda placic bo one nie bedą zatrudnione ale skad przecietny, z podkresleniem przecietny, czlowiek moze wiedziec takie rzeczy

avatar
axelmatt

06.02.2018 08:51

0

"To będzie wyjątkowa chwila dla tych młodych ludzi: wyobraźcie sobie, że stoją oni u boku swoich bohaterów (...)" - Ale mamo! Ja nie chce stać koło Sirotkina!! Nie lubie go!! Ja chce kolo Kimiego! - Musisz a teraz już nie gadaj tyle, tylko ściagaj tę koszulke ferrari... :) moim zdaniem lepiej by było już, gdyby nie było żadnych "grid personów"

avatar
axelmatt

05.02.2018 10:22

0

TomPo - to też składa sie na "ciekawość" sezonu

avatar
axelmatt

26.01.2018 17:18

0

Jeśli chodzi o malowanie, to mam nadzieję, że nadal będzie to jeden z najładniejszych bolidów...

avatar
axelmatt

21.01.2018 17:22

0

Czy tylko ja widzę Putina pod kaskiem na zdjęciu w tym newsie? :D

avatar
axelmatt

16.01.2018 00:06

0

"łudząco podobne" przepraszam

avatar
axelmatt

16.01.2018 00:05

0

@10 no juz bez jaj, że loga są podobne...

avatar
axelmatt

15.01.2018 19:18

0

no juz bez jaj, że loga są podobne. nowe jest fajne. podoba mi sie :)

avatar
axelmatt

11.01.2018 15:04

0

Połączmy wątki: Wielu sądzi, że Kubica w Williamsie jeździł nie będzie. Bo kasy ma za mało od sponsorów, bo to bo tamto. Ale Sirotkin|! Ten ma kasę... "Todt: w F1 nie chodzi tyko o pieniądze" Co jeśli Jean Claude van Todt wie, że Kubica podpisał umowę (bo się dowiedział ale to nie jego sprawa wiec nikomu nie przekazuje newsa) i chce być fajny teraz i mówi, że pieniądze to nie wszystko w F1 (bo zobaczcie - Kubica dawał mniej a jest w F1). Mógłby tak pomyśleć. Pomyślał za to na pewno ktoś od piaru. Bo gdyby nawet nie miał informacji o Kubicy, to przecież i tak dobrze jest wspomniec, ze nie tylko kasa sie liczy. Brawo. Cały świat fanów F1 czeka na decyzje, kto bedzie w 2018 roku pomykał za kierownicą bolidu Williamsa i... cały świat dostaje newsa, że kasa to nie talent (chociaż talent może być kasą) Od miesięcy fani F1 są sterowani newsami, ktore mają na celu zrobienie reklamy. Także Williamsowi. Tymczasem wróciłem do domu po dyżurze na SORze i zamiast trochę odpocząć, to czytam wnerwiające nagłówki i czekam na oficjalne info od Williamsa!!

avatar
axelmatt

08.01.2018 13:49

0

@1. Założę sie o ćwierćdolarówkę, że nie byłbyś w stanie przejechać poł kilometra prostej bez rozwalenia bolidu.

avatar
axelmatt

06.01.2018 04:36

0

5. potwierdz info linkiem

avatar
axelmatt

25.12.2017 02:08

0

Zdrowych, spokojnych świat! Sukcesów i wszystkiego co najlepsze w nowym roku :)

avatar
axelmatt

15.12.2017 21:52

0

3. TomPo Najnudniejsze GP

avatar
axelmatt

15.12.2017 14:23

0

Spokojnie spokojnie, Kubika ma takie same szanse jak Sirotkin a nawet wieksze. Czekajmy spokojnie na decyzję Williamsa. A domniemania, przypuszczenia, poglady i generalnie zdanie Massy, biore tak samo do siebie jak zdanie sąsiada.

avatar
axelmatt

11.12.2017 10:27

0

Zobaczymy co czas przyniesie. Jestem dobrej myśli. Nie byłem nigdy jakimś wielkim fanem Alonso ale mam nadzieję, że w 2018. pokaże klase. Bedzie dobrze :)

avatar
axelmatt

07.12.2017 22:43

0

W ramach ciekawostki i dla porównania: Statystyki Pirelli po sezonie 2016 (mam nadzieję, że nie łamię regulaminu) OPONY - Całkowita liczba opon dostarczonych w sezonie 2016: 42 792 - W tej liczbie zawiera się 38 112 opon na weekendy wyścigowe oraz 4680 opon na sesje testowe - W liczbie 42 792 opon zawiera się 28 188 opon slick i 14 604 opon na mokry tor - Całkowita liczba opon wykorzystanych podczas weekendów wyścigowych: 15 652, w tym 13 844 slicków oraz 1808 opon deszczowych i przejściowych - Całkowita liczba opon poddanych recyklingowi: wszystkie - Największa liczba kilometrów przejechana na każdej mieszance (bez testów): Twarda: 759 km (Daniel Ricciardo, Red Bull) Pośrednia: 3597 km (Valtteri Bottas, Williams) Miękka: 6566 km (Sergio Perez, Force India) Supermiękka: 4598 km (Valtteri Bottas, Williams) Ultramiękka: 2052 km (Nico Rosberg, Mercedes) Przejściowe: 444 km (Jenson Button, McLaren) Deszczowe: 523 km (Lewis Hamilton, Mercedes) PIT STOPY - Całkowita liczba pit stopów: 933 (w tym cztery kary przejazdu przez aleję serwisową i jedna kara 10 - sekundowego postoju na stanowisku) - Daje to średnią 44,4 pit stopu na wyścig oraz 2,01 na kierowcę na wyścig - Najwięcej pit stopów w wyścigu: 66 podczas Grand Prix Chin - Najmniej pit stopów w wyścigu: 26 podczas Grand Prix Rosji - Całkowita liczba manewrów wyprzedzania w sezonie: 866 (*) - średnio 41,2 na wyścig - Najwięcej manewrów wyprzedzania w suchym wyścigu: 128 w Grand Prix Chin (**) - Najwięcej manewrów wyprzedzania w mokrym wyścigu: 64 w Grand Prix Brazylii - Najmniej manewrów wyprzedzania w suchym wyścigu: 10 w Grand Prix Australii oraz Grand Prix Węgier - Kierowca z największą liczbą manewrów wyprzedzania w sezonie: Max Verstappen, 78 (**) - Kierowca z największą liczbą manewrów wyprzedzania w jednym wyścigu: Lewis Hamilton, 18 w Grand Prix Chin - Kierowca, który był najrzadziej wyprzedzany: Sebastian Vettel, jeden raz (przez Maksa Verstappena w Grand Prix Brazylii, 66. okrążenie, walka o 5. pozycję) - Kierowca, który zyskiwał najwięcej pozycji na pierwszym okrążeniu: Fernando Alonso, który przez cały sezon zyskał 41 pozycji na pierwszym okrążeniu - Zespół, którego kierowcy wykonali najwięcej manewrów wyprzedzania: Red Bull, 136 manewrów (**) - 61 Daniela Ricciardo, 60 Maksa Verstappena, 15 Daniiła Kwiata - Zespół, którego kierowcy byli najrzadziej wyprzedzani: Mercedes, łącznie siedem razy (Nico Rosberg cztery, Lewis Hamilton trzy razy) (*) Definicja manewru wyprzedzania: wyprzedzanie podczas lotnego okrążenia (czyli z wyłączeniem pierwszego okrążenia, rozpoczynanego ze startu zatrzymanego), a pozycje zostają utrzymane do końca tego okrążenia. Zamiany pozycji z powodu poważnego problemu technicznego albo dublowania/odzyskiwania straconego okrążenia nie są brane pod uwagę. (**) Największa wartość od sezonu 1983 (pierwszy rok zbierania danych). TORY I WYŚCIGI - Najdłuższy wyścig sezonu: Grand Prix Brazylii, trzy godziny, jedna minuta i 01,335 sekundy - Najkrótszy wyścig sezonu: Grand Prix Włoch, jedna godzina, siedemnaście minut i 28,089 sekundy - Największa średnia prędkość zwycięzcy: Grand Prix Włoch (Nico Rosberg), 237,558 km/h - Najwyższa prędkość uzyskana na oponach Pirelli P Zero podczas wyścigu Formuły 1: 372,5 km/h, Valtteri Bottas podczas Grand Prix Meksyku (*) - Najwięcej najszybszych okrążeń w wyścigach i kwalifikacjach: Lewis Hamilton, 15 (trzy w wyścigach i 12 w kwalifikacjach) - Najwięcej okrążeń na prowadzeniu: 566 (Lewis Hamilton) (*) Nowy rekord w oficjalnym sezonie F1 (poprzedni: 370,1 km/h, Kimi Raikkonen podczas Grand Prix Włoch 2005) - Liczba przetestowanych prototypów: 96 - Szerokość opon: +25% - Zespoły biorące udział w programie testowym Pirelli: 3 (Ferrari, Mercedes, Red Bull) - Kierowcy biorący udział w testach: 11, w tym czterech z Ferrari, czterech z Red Bulla i trzech z Mercedesa - Dni testowe: 24 - Liczba okrążeń: 2613 - Liczba kilometrów: 12 148 km - Tory: 5 (Abu Zabi, Barcelona, Fiorano, Mugello, Paul Ricard) EKIPA PIRELLI I GOŚCIE - Liczba członków ekipy Pirelli, którzy podróżowali na każdy wyścig: 60 (średnio) - Liczba narodowości reprezentowanych w ekipie Pirelli: 10 - Liczba różnych języków, którymi porozumiewają się członkowie ekipy Pirelli: 14 - Liczba notatników Pirelli, rozdanych w trakcie sezonu: 2050 - Liczba gości Pirelli w padoku: 5000 - Liczba sprzedanych czapeczek Pirelli: 12 000 - Wyścigi: 320 - Zwycięstwa: 161 - Pole position: 164 - Podia: 490 - Najszybsze okrążenia: 168 - Tytuły mistrzowskie wśród kierowców: 11 - Tytuły mistrzowskie wśród konstruktorów: 6 INNE CIEKAWE LICZBY - Liczba kierowców, którzy od 2010 roku prowadzili samochody Formuły 1 na oponach Pirelli: 102 - Kilometry pokonane przez wszystkie mieszanki P Zero i Cinturato w sezonie 2016 (w tym testy, treningi, kwalifikacje i wyścigi): 384 705 (bez opon prototypowych). - Ze szczegółowym podziałem na mieszanki wygląda to następująco: twarda - 14 236; pośrednia - 99 447; miękka - 133 988; supermiękka - 86 014; ultramiękka - 31 647; przejściowe - 8278; deszczowe - 11 095 - Dystans pokonany podczas testów w sezonie 2016 (bez uwzględnienia weekendów wyścigowych): 61 772 km, w tym ponad 12 000 km na szerszych oponach na 2017 - Dystans pokonany podczas wyścigów w sezonie 2016: 123 534 km - Liczba najszybszych okrążeń (w kwalifikacjach i wyścigach) w wykonaniu mistrza świata w sezonie 2016: 14 (sześć w wyścigach i osiem w kwalifikacjach) - Najniższa średnia prędkość zwycięzcy w suchym wyścigu w 2016: 159,992 km/h (Nico Rosberg, Grand Prix Singapuru) - Najniższa temperatura nawierzchni odnotowana w czasie wyścigu (w niedzielę): 15°C podczas Grand Prix Kanady. - Najniższa temperatura nawierzchni odnotowana w czasie weekendu wyścigowego: 13°C podczas Grand Prix Meksyku - Najwyższa temperatura nawierzchni odnotowana w czasie wyścigu (w niedzielę): 59°C podczas Grand Prix Malezji - Najwyższa temperatura nawierzchni odnotowana w czasie weekendu wyścigowego: 61°C, także podczas Grand Prix Malezji - Najniższa temperatura powietrza odnotowana w czasie wyścigu (w niedzielę): 11°C podczas Grand Prix Kanady - Najniższa temperatura powietrza odnotowana w czasie weekendu wyścigowego: 11°C podczas Grand Prix Kanady - Najwyższa temperatura powietrza odnotowana w czasie wyścigu (w niedzielę): 37°C podczas Grand Prix Malezji - Najwyższa temperatura powietrza odnotowana w czasie weekendu wyścigowego: 37°C podczas Grand Prix Malezji ZESPÓŁ PIRELLI I NASI GOŚCIE - Liczba członków zespołu Pirelli, którzy podróżują na każdy wyścig: 60 (średnio) - Liczba narodowości w zespole Pirelli w Formule 1: 9 - Liczba różnych języków, w których porozumiewają się członkowie zespołu: 10 - Liczba informacji prasowych napisanych przez zespół Pirelli w Formule 1: 234 - Liczba infografik: 210 - Tweety zamieszczone na koncie @PirelliSport: 2100 - Notatniki Pirelli rozdane przez cały sezon w padoku: 2550 - Goście Pirelli w padoku: 5600 - Liczba sprzedanych czapeczek Pirelli: 15 000 - Posiłki wydane w pomieszczeniach gościnnych Pirelli (w tym testy): 15 600 - Litry wody wypite w trakcie sezonu w pomieszczeniach gościnnych Pirelli: 10 200 - Liczba kilogramów makaronu ugotowanego przez kucharza Pirelli: 900 - Pizze wypieczone przez kucharza Pirelli: 420 - Liczba różnych deserów serwowanych w pomieszczeniach gościnnych Pirelli: 50 - Liczba deserów skonsumowanych w pomieszczeniach gościnnych Pirelli: 7500 - Liczba kaw zaserwowanych przez Pirelli: prawie 30 000 - Litry oliwy z oliwek zużyte przez cały rok: 500

avatar
axelmatt

07.12.2017 22:18

0

@Vendeur Zauważyłeś błędy w zapisywaniu, miedzy innymi, czasów a ja tymczasem drążąc to "odzyskiwanie opon" dokopałem sie do statystyk z innych lat i w każdych było napisane: "Opony poddane recyklingowi" a nie "Odzyskane opony" Gdyby było napisane w statystykach, że chodzi o opony poddane recyklingowi, tematu by nie było. Wpis "Odzyskane opony" sugeruje, ze Pirelli je poprostu odzyskała od zespołow. A że odzyskali wszystkie, założyłem, że zaden team nie zakosił kompletu. Dobra już nie drążę xDD

avatar
axelmatt

07.12.2017 20:29

0

@Vendeur nie miej pretensji do mnie, że jestem czegoś ciekawy i drążę temat. @dexter - dzieki

avatar
axelmatt

07.12.2017 11:43

0

w 2030 bedzie zabudowany kokpit i 8 poduszek powietrznych, no i katapulta :)

avatar
axelmatt

07.12.2017 10:08

0

Dobre zmiany nie są złe... ale HALO...? (!)

avatar
axelmatt

07.12.2017 09:58

0

@dexter Dziękuję za ciekawą informacje. Mnie raczej chodziło o coś innego a mianowicie o to, że jeśli opona podczas wyścigu sie "rozpadnie" i zawodnik wraca do garażu na feldze, to jak można napisać, że odzyskano WSZYSTKIE opony. Pozostałości po oponie ciężko nazywać dalej oponą. Natomiast. Rozumiem, że zużyte "kapcie" są wykorzystywane później do innych celów, i bardzo mnie to cieszy. W sezonie 2017 miała miejsce sytuacja, w której opona się rozwaliła? Nie chodzi mi o konkretny wyścig, bo to jest w tej chwili nieistotne, ale o sam fakt. Bo jeśli TAK (a mnie sie wydaje, że był taki przypadek w 2017.), to: - udostępniona przez Pirelli informacja o odzyskaniu wszystkich opon jest nieprawdziwa (bo pozostałości po oponie to już nie opona) - nie rozumiem, czym jest "odzyskanie wszystkich opon" (bo na pewno nie recyklingiem) Sprawa wygląda inaczej, jeśli się mylę i w 2017 żaden z kierowców nie rozpierniczył "gumiaka" w drobny mak. Wtedy faktycznie - Pirelli odzyskało wszystkie opony.

avatar
axelmatt

07.12.2017 09:33

0

Nie przesadzajmy. Le Mans nie jest co dwa tygodnie. Problem leży gdzie indziej.

avatar
axelmatt

06.12.2017 16:20

0

Kosmetyczne zmiany zawsze da sie wprowadzic i właśnie one nazywane są poźniej "przebudową toru" . tor w Monaco byl przebudowany nie tak dawno temu a chodzi mi o zakret a w zasadzie szykanę w zakrecie 10. Czy to coś dało? Średnio na jeża. tez mnie troche dziwi budowanie toru a poźniej kombinowanie, co w nim zmienic. Jak juz niejednokrotnie w tym temacie wspominałem, są tory, ktore cieżko przerobić a jeśli już sie uda, to te zmiany w zasadzie niczego nie zmienią (Monaco). No może poza napełnieniem czyjegoś portfela... ale to juz inna para kaloszy. Ciekawe ile kosztuje zaprojektowanie przebudowy np szykany (tak jak w Monaco)? Dla przykładu podam taką ciekawostke: był sobie zamochod marki Fiat a dokladnie model 500 no i ktos wpadl na pomysl, zeby zrobić panoramiczny dach (o ile dobrze pamietam) Pomysł w sumie banalny bo "wystarczy" wstawic troche jakiegoś czegoś przezroczystego w dachu zamiast metalu, tak, żeby konstrukcja calego auta byla nadal stabilna. No i znalazł sie "znawca", ktory tego dokonal. Za 50 000 000 zl (w przeliczeniu z euro) nice!

avatar
axelmatt

06.12.2017 15:52

0

Jeśli FIA chce wrócić do tego co było przed rokiem 2014 to niech wróci. Niech zaczną od przywrócenia jednostek napędowych

avatar
axelmatt

06.12.2017 15:27

0

@1 @4 Powinni resoraki puszczać po makiecie toru

avatar
axelmatt

05.12.2017 20:57

0

@13. PrezesArQ Faktycznie, może źle zrozumiałem Twoją wypowiedz. Zgadzam się z Tobą w 100. procentach jesli chodzi o tor i nawierzchnię. co do "Pana Mercedesa" - taki żarcik nawiazujacy do ksiazki (i serialu) S.Kinga takie prywatne skojarzenie, ktore nie mialo na celu obrażać Browna czy wysmiewac go - bron Boze :)

avatar
axelmatt

05.12.2017 20:34

0

Ross Brown (pan Mercedes) powiedział: "Myślę, że tor w Austin załapałby się do kategorii, gdzie mamy złożone zakręty. Kierowcy obierają jakiś kierunek w jednym zakręcie i zmuszają bolid broniący się do obrania innego toru przejazdu. W końcu udaje im się znaleźć we właściwym miejscu. Takich rzeczy szukamy." a takie rzeczy sa możliwe, jak można przeczytać w artykule, na szerokich torach @9. PrezesArQ napisałeś: "mocne dohamowania i szykany to w obecnych czasach często jedyne okazje do wyprzedzania poza prostymi + DRS. ." no właśnie o tę szerokość zakrętu chodzi "Nie rozumiem też na co wszyscy narzekają w nowoczesnych torach" jednym z najnowszych torów jest tor w Soczi - byliśmy świadkami jednego wyprzedzenia podczas wyścigu w 2017. Kiepskawo troche. Zgadzam się z Tobą, że pokonanie toru w Soczi robi ciekawe wrażenie ale wyścigi tam są nudne (bo są), dlatego, że cieżko sie wyprzedza. Jeszcze ciężej byłoby przebudowac ten tor (o ile jest to w ogóle możliwe). Problemem jest chyba nawierzchnia, ktora służy oponom i przyczynia sie do małej degradacji ogumienia.

avatar
axelmatt

05.12.2017 20:07

0

@1. path1337 @10 Jen Stop and Go polega na postoju przez 10 sekund i odjechaniu ze stanowiska serwisowego. Mechanicy podczas takiej kary nie mogą zmienić gum. Jeżeli po 10. sekundach mechanicy zmienią gumy, to znaczy, że kierowca odbył karę ale nie był to Stop&Go

avatar
axelmatt

05.12.2017 17:09

0

Na pierwszym okrążeniu (wszystkich wyścigów)

avatar
axelmatt

05.12.2017 16:35

0

Rozumiem. Czyli generalnie ta statystyka mowi o tym, że żaden zespół nie zapierniczył kompletu ;D

avatar
axelmatt

05.12.2017 16:33

0

wersja optymistyczna: "90-procent mojej jazdy jest takie samo jak za starych czasów" w domyśle: "W pozostałych 10% jestem lepszy niż kiedyś" ;D

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu