DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
29.03.2011 20:20
0
Co wy gadacie, że Nick jechał rozwalonym bolidem i to go usprawiedliwia - kwalifikacje też takim jechał? Jakby umiał wykorzystać potencjał R31 w kwalifikacjach, to i uszkodzenia by nie miał, bo w mniejszym tłoku i z bardziej doświadczonymi by się ścigał!
Przejdź do wpisu Boullier ma apetyt na kolejne sukcesy
12.04.2010 14:59
0
5. Dokładnie, jak dostawcą byłby sam Michelin, to nie byłoby wiadomo czy jest lepszy od jakiejś innej firmy. 4. Nie o rozmiar felgi chodzi a o zestaw felga+opona, czyli np. felga 13 cali + opona o wysokości odpowiadającej 5 calom, co będzie dawało w sumie 18 cali
Przejdź do wpisu Michelin nie chce być jedynym dostawcą opon
28.03.2010 15:07
0
@sk0k Button za 1sze miejsce dostał kierownicę, Kubica za 2gie kołpak 16", Massa kołpak 14" ;P
Przejdź do wpisu Massa chce wrócić na GP Brazylii
15.03.2010 23:25
0
Ja proponuję zmodyfikowany pomysł berniego. Na torze umieszczać co każde okrążenie zielone i czerwone balony, jak ktoś ustrzeli zielony, to będzie mógł pojechać skrótem, jak czerwony, to dłuższą drogą:) Jeszcze może niech każdy samochód ma swoje combo w kierownicy, jak kierowca naciśnie odpowiednio szybko dobrą kombinację przycisków, to będzie miał zastrzyk z KERS'a(oczywiście museli by go przywrócić). A na pit stopach niech do tych bolidów zakładają jakieś neony, aluski bling bling z 30 cali, jakieś audio - doszła by nowa klasyfikacja generalna na koniec - za styl;) A tak na serio, to jak już gdzieś tu pisałem: Pierwsze primo: silnik na wyścig+kilka na treningi - ile, porównując do budżetu całego zespołu, kosztuje wytworzenie silnika (zamrożonego przecież-zerowe koszty badań)? Drugie primo: jeszcze raz oponki, niech robią z nimi co chcą:) Trzecie primo, najważniejsze - oszczędności w budżetach tak, ale nie kosztem oszczędzania czegokolwiek podczas wyścigu przez kierowców!
Przejdź do wpisu Ecclestone prosi o wstrzymanie się z oceną zmian w F1
15.03.2010 11:41
0
Moja rada na nudę i uatrakcyjnienie widowiska: więcej silników. Słowa Kubicy "nie ścigał Barichello, żeby oszczędzać silnik na kolejne wyścigi" - jak myślicie ilu kierowców dostało takie wytyczne? Dla czego Rosberg i Shumacher nie ścigali vettela, nagle z minimalną ilością paliwa stali się wolniejsi? To co wymyśla FIA jest śmieszne, a jedyna, prosta rada na to, żeby kierowcy się ścigali nie tylko w kwalifikacjach, to pozwolenie na wyciskanie z bolidów wszystkiego co się da, a nie jazda na pół gazu, żeby przypadkiem nie zabrakło silników.
Przejdź do wpisu Whitmarsh nawołuje do pilnych zmian w F1