karwan1983
Ostatnia aktywność
avatar
karwan1983

07.03.2010 14:37

0

Usunięty

avatar
karwan1983

04.03.2010 18:26

0

moze byc lipa z tymi ruskimi bez kitu...

Przejdź do wpisu Łada partnerem Renault

avatar
karwan1983

04.03.2010 14:20

0

no wlasnie najlepiej to cudo byloby obejrzec ale pewnie bardziej niz nam zalezy na tym pozostalej stawce wiec o ile tego im nie karza zmienic to do kwalifikacji tego nie zobaczymy

avatar
karwan1983

04.03.2010 14:17

0

ale chodzi wlasnie o dolna granice tej predkosci w jednym bolidzie jest wieksza w drugim mniejsza zaleznie od kontrukcji skrzydla i przez to bolid w zakretach jest znacznie wolniejszy

avatar
karwan1983

04.03.2010 14:15

0

dlatego na ich zaprojektowanie wydaja grube banki

avatar
karwan1983

04.03.2010 14:14

0

tylnie skrzydlo ma wplyw na wszystko ,przednie zreszta tez poczawszy od spalania

avatar
karwan1983

04.03.2010 14:07

0

ale ma gorszy docisk przez co w ciasnych odcinkach jest wolniejszy tak na logike, cos za cos

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:56

0

przeciagniecie w samolocie to co innego a w bolidzie co innego , w samoloci przeciagniecie nastepuje kiedy skrzydlo nie jest w stanie wytworzyc sily nosnej zdolnej utrzymac samolot i spada a bolid jak ma spasc

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:54

0

teraz wiekszosc bolidow ma kat skrzydla zmieniany podczas wyscigu przez kierowcw z kierownicy

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:52

0

ja poprostu chce zeby robert byl jak najwyzej w stawce i zeby kazdy mial rowne szanse a nie jak cyrk z dyfuzorem w zeszlym sezonie

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:51

0

nie jestem znawca i nie zamierzam sie spierac :)

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:50

0

to wiadomo ze mocniejszy silnik ma lepsze osiagi ale aerodynamika mozna zniwelowac roznice kosztem docisku i tu jest paradoks

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:49

0

aerodynamika ma ogromny wplyw na osiagi i nie mowcie ze nie

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:48

0

no to po co im sila tak zeby jezdzic po suficie jak jezdza po plaskim przeciez kosztem tej sily mozna zwiekszyc predkosc i jescze na docis zostanie poza tym przednie skrzydlo jest tak samo istotne

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:45

0

tylko nie rozumiem czemu przerwa w skrzydle zwieksza predkosc na prostej ale przeciez moze zmniejszac docisk na kretych odcinkach toru bo ma przez to mniejsza powierzchnie ale nie wiem nie widzialem tego elementu i nie studiowalem aerodynamiki

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:42

0

no tak to wiadome inaczej bolid by pofrunal , z kolei za duzy docisk zmniejszalby osiagi silnika

avatar
karwan1983

04.03.2010 13:33

0

ale chyba skrzydlo w bolidzie dziala raczej na odwrot niz w samolocie bo dociska a nie unosi raczej co

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu