djj
Ostatnia aktywność
avatar
djj

16.03.2014 17:09

0

Dzisiaj Królowa upadła na kolana. Nakładając sobie tak wiele ograniczeń, cierpiąc za miliony by świat był czystszy, niemal walkowerem dała się wyprzedzić innym sportom motorowym. FIA skutecznie zabiła ducha sportu, bo przecież prawdziwy czempion nie może jechać na kosiarce i studiować zawiłe przepisy tak pełne limitów i ograniczeń ;(

avatar
djj

10.06.2013 12:34

0

[*]

avatar
djj

16.03.2010 20:35

0

Stop zamrażania rozwoju poszczególnych podzespołów bolidów. Stop monopolistom produkcji podzespołów. Stop ograniczeniom typu maksymalne obroty. Stop ograniczeniu ilości zespołów. Niech w kwalifikacjach biorą udział wszyscy, co zmontują bolidy spełniające minimalne parametry. Niech do wyścigu stają tylko najlepsi (a nie wszyscy, tak jak teraz).... Wtedy będzie to prawdziwa rywalizacja, pełna emocji i wzruszeń!!!

avatar
djj

20.11.2009 12:00

0

Zobowiązywanie się do startów w przyszłości przy tak zmiennych wymaganiach FIA jest BEZ SENSY. Nikt nie może przewidzieć, czy za rok nie będzie bankrutem! Możliwość rezygnacji powinna istnieć zawsze i bez kary.

avatar
djj

18.08.2009 00:42

0

To wysoce prawdopodobne. Do Brazylii jeszcze aż 2 miesiące. Wierzę, że z formą fizyczną nie będzie problemu, tylko czy poradzi sobie psychicznie?

avatar
djj

18.08.2009 00:34

0

Jeśli Williams dopracuje swój KERS mechaniczny może on być znacznie wydajniejszy, lżejszy i mniej zawodny od systemu elektrycznego. Dlaczego? Otóż sprawność układu energia kinetyczna : energia elektryczna : energia kinetyczna (prądnica : akumulator : silnik) jest dość niska. Jak mądrze zauważył Williams zbędny jest tu element 'eneria elektryczna'. Tylko jak to dobrze zrobić? ... Ponad to, pieniądze zainwestowane w badania nad układem mechanicznym w dłuższym okresie czasu dają większą gwarancje zwrotu kosztów, a nawet zarobienia (inne klasy samochodów wyścigowych, kiedyś pewnie samochody osobowe i ciężarowe, etc.) niż mało-wydajny KERS elektryczny.

avatar
djj

29.07.2009 12:28

0

Renault ma lepszą renomę, ale Alonso pewnie byłby ciut lepszy od Kubicy, a to z kolei psułoby notowania polaka.

avatar
djj

27.07.2009 14:45

0

Dla Ferrari Alonso byłby idealnym zastępstwem Massy w next GP - najlepszy wolny kierowca. Chciałbym by w takiej konfiguracji zdobył position 1 w Walencji. Tylko czy Renault by się zgodziło (może za pieniądze)?

avatar
djj

27.07.2009 14:39

0

Team: w przyszłym wyścigu ewentualne zdobyte punkty anulowane + kara pieniężna. Kierowcy: ich punkty się liczą. _moje propozycje.

avatar
djj

25.07.2009 20:09

0

Jeśli ten odłamek / sprężyna wbił się w kask tak głęboko, że zranił zawodnika, należy pomyśleć o wzmocnieniu kasku. Massa wracaj do nas szybko. Zdrowia...

avatar
djj

24.07.2009 11:24

0

Dwie klasy silników to dyskryminacja. W sporcie każdy powinien mieć takie same szanse, by gorszy nie okazał się lepszym (pierwszy na mecie). To nic nie ma wspólnego z uczciwością.

Przejdź do wpisu Cosworth będzie konkurencyjny

avatar
djj

09.04.2007 13:58

0

BMW Sauber - team niemiecki, Heidfeld - niemiec, Kubica - polak ... układ trochę przypomina historię Michalczewskiego. Przez kilkanaście lat menaderzy niemieccy nie dopuścili by zmierzył się on na ringu z najlepszym niemieckim pięściarzem. Dlaczego? Niepokonany przez lata Michalczewski dałby mu łupnia. Polak pokonałby niemca na niemieckim podwórku ... Niemożliwe ... Podobnie jest w sprawie Kubicy. On ma testować najlepsze ustawienia bolidu, zdobywać pojedyncze punkty dla teamu, ale nie wychodzić przed szereg. Raz tylko niepotrzebnie wdrapał się na podium (3 miejsce Włochy, na 6 wyścigów), podczas gdy 'kolega' z zespołu startując w całym sezonie też tylko raz stał na podium (3 miejsce Węgry). To już jest niebezpieczne, trzeba na tego polaczka uważać ...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu