DO
GP Abu Zabi
05.12 - 07.12
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Kataru
-
Red Bull strategicznie ograł McLarena. Walka o tytuł przenosi się do Abu Zabi
-
Verstappen wciąż może tego dokonać
-
Ferrari wypadło z walki o wicemistrzostwo
-
Williams zapewnił sobie 5. miejsce w mistrzostwach świata konstruktorów
-
Kontakt z Hulkenbergiem pozbawił Gasly’ego nadziei na punkty
-
McLaren nawet nie próbuje ukrywać własnego błędu
-
Antonelli stracił po błędzie w samej końcówce pozycję na rzecz Norrisa
-
Aston Martin wyjeżdża z Kataru z ośmioma punktami
-
Pech Hadjara pozbawił Racing Bulls szansy na podwójną zdobycz punktową
-
Hulkenberg: wyprzedzając po zewnętrznej, liczyłem się z większym ryzykiem
-
Błędy pozbawiły Haasa szansy na punkty

Ostatnia aktywność
28.08.2010 22:09
0
Mam nadzieję, że jutro po wyścigu to Robert będzie stał w środku najlepszej trójki; czego sobie i wszystkim życzę. Pzdr
Przejdź do wpisu Werdykt sądu w sprawie Briatore vs FIA w styczniu
27.08.2010 21:40
0
PP
Przejdź do wpisu De la Rosa w Force India?
01.08.2010 17:30
0
Myślę, że Renówka mogła trochę zaryzykować i wykonać coś w stylu RedBulli, czy Williamsa. To znaczy zaraz po wyjeździe SC do alei zjeżdża 1-szy kierowca (w tym przypadku Pietrow), a drugi pozostaje na torze (żeby uniknąć ewntualnego czekania na obsłużenie drugiego kierowcy, w momencie, gdy mechanicy zajmują się pierwszym). Wiem, że wykonując pit-stop w czasie neutralizacji traci się najmniej, ale patrząc na wynik Rubensa (po wspaniałej walce) i przyjmując, że Robert był przed nim w chwili gdy wyjechał SC, myślę że gdyby zastosowali opisaną wyżej przeze mnie taktykę 7/8 pozycja była do zgarnięcia. Pzdr
Przejdź do wpisu Dominacja Webbera na Węgrzech
25.06.2010 22:35
0
@7 white Bardziej niż o skuteczność działania tego systemu chodziło mi o sam sposób jego działania. W McLarenie, Ferrari, Sauberze...powietrze kierowane jest na tylne skrzydło przez kanał zintegrowany z płetwą rekina. Nie wiem natomiast jak kierowane jest powietrze na tylne skrzydło w przypadku Mercedes GP.
Przejdź do wpisu Mercedes liczy na udane kwalifikacje
25.06.2010 20:22
0
Mam pytanie. Czy wie ktoś jak działa słynny f-duct w bolidach Mercedes GP? Nie mają przecież płetwy rekina.
Przejdź do wpisu Mercedes liczy na udane kwalifikacje