DO
GP Belgii
25.07 - 27.07
ZOSTAŁO
15DNI
13GODZ
18MIN
40SEK
25.07
/PIĄ/
trening
sprint kwalifikacyjny
/ 12:30 - 13:30
/ 16:30
26.07
/SOB/
sprint
kwalifikacje
/ 12:00
/ 16:00
27.07
/NIE/
wyścig
/ 15:00
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Wielkiej Brytanii
-
Norris wygrał po karze Piastriego. Hulkenberg skradł show pierwszym podium w karierze!
-
Hulkenberg czekał na to 15 lat
-
McLaren z dubletem, Piastri chce przekuć frustrację w motywację
-
Mercedes nie popisał się w zdradliwych warunkach
-
Hamilton tuż za podium w domowym wyścigu
-
Podwójne DNF Racing Bulls
-
Haas bez punktów mimo dobrego tempa po wyścigu pełnym incydentów
-
Gasly zadowolony ze swojego występu: to niesamowity wynik dla całego zespołu
-
Williams zadowolony z tempa wyścigowego
-
Verstappen: nie spodziewaliśmy się aż takiego deszczu
-
Kierowcy Astona zawiedzeni brakiem tempa mimo podwójnych punktów
Ostatnia aktywność
28.08.2010 22:09
0
Mam nadzieję, że jutro po wyścigu to Robert będzie stał w środku najlepszej trójki; czego sobie i wszystkim życzę. Pzdr
Przejdź do wpisu Werdykt sądu w sprawie Briatore vs FIA w styczniu
27.08.2010 21:40
0
PP
Przejdź do wpisu De la Rosa w Force India?
01.08.2010 17:30
0
Myślę, że Renówka mogła trochę zaryzykować i wykonać coś w stylu RedBulli, czy Williamsa. To znaczy zaraz po wyjeździe SC do alei zjeżdża 1-szy kierowca (w tym przypadku Pietrow), a drugi pozostaje na torze (żeby uniknąć ewntualnego czekania na obsłużenie drugiego kierowcy, w momencie, gdy mechanicy zajmują się pierwszym). Wiem, że wykonując pit-stop w czasie neutralizacji traci się najmniej, ale patrząc na wynik Rubensa (po wspaniałej walce) i przyjmując, że Robert był przed nim w chwili gdy wyjechał SC, myślę że gdyby zastosowali opisaną wyżej przeze mnie taktykę 7/8 pozycja była do zgarnięcia. Pzdr
Przejdź do wpisu Dominacja Webbera na Węgrzech
25.06.2010 22:35
0
@7 white Bardziej niż o skuteczność działania tego systemu chodziło mi o sam sposób jego działania. W McLarenie, Ferrari, Sauberze...powietrze kierowane jest na tylne skrzydło przez kanał zintegrowany z płetwą rekina. Nie wiem natomiast jak kierowane jest powietrze na tylne skrzydło w przypadku Mercedes GP.
Przejdź do wpisu Mercedes liczy na udane kwalifikacje
25.06.2010 20:22
0
Mam pytanie. Czy wie ktoś jak działa słynny f-duct w bolidach Mercedes GP? Nie mają przecież płetwy rekina.
Przejdź do wpisu Mercedes liczy na udane kwalifikacje