DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
08.02.2011 19:21
0
Dla mnie zawsze byłeś, jesteś i będziesz mistrzem! Z całego serca życzę Ci szybkiego powrotu do pełni zdrowia i sił. Świat i F1 potrzebują takich ludzi jak Ty! Jesteśmy z Tobą i trzymamy za Ciebie kciuki! Z wyrazami współczucia, szacunku i pozdrowieniami Piotr z Jeleniej Góry - Twój wielki fan.
Przejdź do wpisu Forza Kubica - życzenia dla Roberta
04.03.2010 13:21
0
nie wiem czy ktoś z was zauważył ale bolid zaprezentowany na powyższych zdjęciach znacznie różni się od wersji którą oglądaliśmy podczas testów: pokrywa silnika i zarazem obudowa baku jest bardziej podcięta z boków (u dołu) i bardziej wyprofilowana na gorze, tynie skrzydło jest zupełnie inne (proste), płetwa rekina ma na końcu tylko jedno duże wcięcie (a nie dwa mniejsze jak wcześniej) i wydaje się być ciut dłuższa a nos i przód bolidu wydają się być mniej wyżłobione. Co o tym myślicie?
Przejdź do wpisu Łada partnerem Renault
24.02.2010 23:53
0
pzdr
Przejdź do wpisu Stefan GP zamierza pojawić się w Bahrajnie
10.02.2010 14:27
0
*upsss... chodziło oczywiście o RB6 ;)
Przejdź do wpisu Red Bull pokazał światu model RB6
10.02.2010 14:26
0
RB5 ma bardzo dużo ciekawych rozwiązań: mocowania lusterek zostały takie jak były w poprzednim sezonie, bardzo duże przednie skrzydło, ciekawe rozmieszczenie kamer na "nosie" , i co najciekawsze, pojedynczy, centralnie umieszczony wydech. Zobaczymy jak to wszystko przełoży się na osiągi...
Przejdź do wpisu Red Bull pokazał światu model RB6
29.01.2010 13:13
0
na prezentacji tył (a konkretnie dyfuzor) był zasłonięty tak samo jak w przypadku Ferrari? Czyży szykowały się koleje innowacje? A może to jeden z łatwiejszych elementów do skopiowania? Nie mogę się już doczekać pierwszych testów. Pozdrawiam :)
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie McLarena MP4-25
29.01.2010 13:08
0
szkoda, ze mamy tu tylko jedno zdjęcie. Na innych widać o wiele więcej szczegółów. A zauważył ktoś, że nie ma tzw. T-cam?
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie McLarena MP4-25
29.01.2010 13:03
0
Bolid bardzo ładny. Ładne malowanie i widać wiele nowych (w tym sezonie) rozwiązań: wloty powietrza przy przednich kołach, wolna przestrzeń pod wlotem powietrza nad kokpitem, prostokątne boczne wloty, bardzo długa i wyprofilowana płetwa rekina z wcięciem na końcu przy dole (podobnie jak w nowym bolidzie Williamsa), bardzo duże przednie skrzydło, bardziej opływowy kształt lusterek, mała płetewka na dziobie (tuż przed szybką i kokpitem), bardzo duże i daleko umieszczone wydechy no i ta kosmicznie wyprofilowana pokrywa silnika i baku. Ciekaw jestem jak to wszystko przełoży się na osiągi...
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie McLarena MP4-25
14.01.2010 01:44
0
7. Musashi: dobry pomysł :) hehe 17. frg1pl : popieram w 100%. Austria, USA, Francja i San Marino powinny wrócić! To są prawdziwe tory! A nie jakaś Abu Dhabia czy jak to się tam pisze... 19. Ra-v: zapomniałeś jeszcze o silver stone i interlagos ;P Staremu chyba odbija na starość... Ale jak się nad tym dłużej zastanowić to idea pomysłu nie jest taka złą. W końcu też nie wszystkie tory takie skróty posiadają. Ale na pewno nie pięć razy podczas wyścigu. Myślę, że raz by wystarczył. To by zmuszało kierowców do wyczucia momentu kiedy ten raz najlepiej wykorzystać. Co do hamulców i punktacji to się z nim zgadzam. Pozdrawiam :)
Przejdź do wpisu Ecclestone chce "skrótów" na torach wyścigowych?
12.01.2010 21:11
0
20. murmunder: skoro masz kontakty w SF i Renault i jesteś taki pewien, że dopracowali oni wcześniej to czego nie udało się dopracować do tej pory RBR to zwracam honor. Jednak prawie pewien jestem, że takich kontaktów nie masz a to sformułowanie wyssałeś sobie z palca. Ja tylko napisałem (skoro już rozpoczęła się dyskusja o tunelach aerodynamicznych), że Renault powinno zrobić to samo bo mieli problem (tak był to problem o czym mówił pod koniec grudnia ówczesny szef Renault F1 Team Bob Bel i o czym wspominał też w wywiadzie dla BBC pan Morelli) z tunelem (związany z jego remontem). Poza tym badania w tunelu odbywają się cały sezon a dni testowych w lutym jest sporo więc może powinni zrezygnować z części testów i dopracować wszystko jeszcze bardziej skoro i tak będą musieli jeszcze nie raz wracać do tunelu. W końcu im lepiej zaczną sezon tym później będzie łatwiej. Jak widzisz tym razem to ja mam wrażenie, że nie wyraźnie pisze. Co do mich prognoz związanych z RBR na przyszły sezon to podkreślałem, że "to tylko moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać" więc nazywanie mnie osobą prostolinijną jest chamskie i jak najbardziej nie na miejscu. Poza tym tworzysz nie miła atmosferę, której tu nikt nie lubi. Z dwojga wole być już nazywany prostolinijnym niż chamskim. Pamiętaj, że wypowiedzi użytkownika kreują jego wizerunek. Tak to niestety jest. Mimo wszystko pozdrawiam. 19. F1edi: Tym razem to ja Cię bardzo przepraszam bo z kimś (nie chce publicznie ujawniać z kim) Cię pomyliłem i jest mi teraz trochę głupio choć przyznam, że Twoja pierwsza wypowiedź naprawdę mnie uraziła. Jeszcze raz sorry. Pozdrawiaim.
Przejdź do wpisu Red Bull opuści pierwszy test
12.01.2010 15:46
0
15. F1edi: A mnie zawsze śmieszą Twoje wypowiedzi. Zamiast napisać coś sensownego to czepiasz się i krytykujesz innych tworząc przez to nie miłą atmosferę. Poza tym nikt Cię nie pytał o zdanie. Co do pogody to jak to nazwałeś "czyste wróżenie z fusów" na dwa tygodnie przed, czy Ci się to podoba czy nie sprawdza się bardzo często. Ludzie, którzy prognozują pogodę nie są jakimiś idiotami i gdyby przewidywanie pogody na tak długi okres nie miało sensu to by po prostu tego nie robili. Nie jestem kimś kto wie wszystko o wszystkim. Pisze o tym co przeczytam. A jak tak bardzo chcesz być oświecony to sam poszukaj prognoz w internecie. Jest tam tego pełno i jakoś dziwnym trafem większość przewiduje to samo. 17. murmunder: Napisałeś coś co prawie w ogóle nie odnosi się do tego co ja napisałem więc nawet nie będę tego komentował. Co do BMW to owszem mieli lepsze zaplecze techniczne ale nie mieli lepszych inżynierów. Raz byli lepsi raz gorsi a RBR systematycznie wspina się do góry i według mnie to oni w nowym sezonie będą na szczycie. Ale to tylko moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać.
Przejdź do wpisu Red Bull opuści pierwszy test
12.01.2010 12:26
0
8. murmunder: radze obejrzeć w internecie prognozy pogody dla Hiszpanii na Luty;) 9. murmunder: jeśli nie dopracuje się w tunelu danych elementów bolidu do maksa testy nic nie dają i o tym właśnie wie RBR. Poza tym nie mam zamiaru zmieniać swojego zdania ze względu na to, że MGP albo Mclaren oświadczy, że będzie obecny na pierwszych testach. Swoją drogą to MGP już to zapowiedziało. A to czy Renault wie co robi to się jeszcze okaże. Po sprzedaży teamu mam co do tego wątpliwości. Obym się mylił. Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Red Bull opuści pierwszy test
12.01.2010 10:49
0
To bardzo dobre posunięcie! Dopracują szczegóły do perfekcji no i od razu nie odkryją wszystkich swoich kart. A pogoda w Walencji i tak uniemożliwi testów albo odbędą się w takich warunkach, że nic tak na prawdę nie wniosą. No chyba że zamiast Walencji będzie to Bahrajn. Wtedy nie wiadomo. Tak czy inaczej pokazuje to jak ważne są prace w tunelu. Przypomnijmy, że tunel Renault przechodził w grudniu remont i przez 3 tygodnie nie odbywały się w nim żadne prace nad bolidem. Mam nadzieje, że Renault F1 Team wykona ten sam ruch!
Przejdź do wpisu Red Bull opuści pierwszy test
21.12.2009 18:22
0
P.S. bolid z buku prezentuje się nawet nieźle ale od frontu zaczyna wyglądać beznadziejnie.... 35. szakal_No1: to fakt:)
Przejdź do wpisu Petronas sponsorem tytułowym Mercedes GP
21.12.2009 17:51
0
*Petronas to wielki sympatyk Roberta Kubicy oczywiście:)
Przejdź do wpisu Petronas sponsorem tytułowym Mercedes GP
21.12.2009 17:50
0
ja również uważam, że ich przejście do MGP zwiększa szanse Kubicy. Koncern Petronas to wielki sympatyk o czym nie raz otwarcie mówili i tak jak już wcześniej już o tym wspomniano sponsorują RK Team (co tylko o tym świadczy). Pytanie tylko czy nie są większym sympatykiem Schumiego i czy ich przejście nie jest z wiązane z powrotem "wielkiego mistrza"? Jeśli Schumacher nie wróci a ono będą mogli zabrać głos (a myślę że będą mogli zasugerować kto powinien nosić kombinezony z napisem Petronas) to na pewno nie wskażą na Heidfelda. Co więcej wydaje mi się iż w takiej sytuacji sam Schumacher będzie mógł coś powiedzieć to też może on zasugerować Polaka. Wszyscy pamiętamy chyba komu na podium po wyścigu na torze Monza w 2006 roku uścisnął dłoń i kogo na tym samym podium poklepał po ramieniu a 15 minut później na konferencji prasowej ogłosił, że odchodzi bo pora ustąpić miejsca młodym talentom:) Co do Mercedesa to sprytne rozwiązanie. Zadają ciosy BMW i jednocześnie robią sobie potężną reklamę na rynku azjatyckim. Oby chcieli zadać kolejny cios BMW i oby zależało in na rynku polskim;)
Przejdź do wpisu Petronas sponsorem tytułowym Mercedes GP
19.12.2009 15:47
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Montezemolo: Schumacher ma brata bliźniaka
19.12.2009 01:54
0
niektórzy mogli by pomyśleć, że jestem zawistny. Ale to nie tak. Ja bardzo lubiłem oglądać Schumachera kiedy się ścigał bo był z niego naprawdę świetny i utalentowany kierowca. Ale nigdy nie podobały mi się jego nieczyste zagrywki. A po tylu latach po prostu mi on zbrzydł. Do 2005 roku było tak że F1= Schumacher. Po prostu nie chcę aby znów tak było
Przejdź do wpisu Montezemolo rozmawiał z Schumacherem
19.12.2009 01:53
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Montezemolo: Schumacher ma brata bliźniaka
19.12.2009 01:51
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Montezemolo: Schumacher ma brata bliźniaka
19.12.2009 01:44
0
może i mają najgęstszą sieć autostrad na świecie (czego im szczerze zazdroszczę) ale nie jet to powód aby F1 stała się narodowy sportem niemieckim. Jeszcze jeden szwab w F1 jest na prawdę zbędny..
Przejdź do wpisu Montezemolo rozmawiał z Schumacherem
19.12.2009 01:02
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Montezemolo: Schumacher ma brata bliźniaka
19.12.2009 00:56
0
35.strong1: "piękny Ken" hehehe, tego jeszcze nie słyszałem ale to jak najbardziej słuszne określenie. Swoją drogą ciekaw jestem co na to wszystko Barbi? niemiecki" Fakt" pisał, że nie ma nic przeciwko ale wszyscy wiemy jaką gazetą jest "Fakt". Jest raczej mało prawdopodobne, żeby była za po tym jak o mało nie zabił się na motorze. Penie umierała ze strachu, że go straci i podejrzewam, że teraz jest podobnie. No chyba, że jest z nim dla kasy i zwietrzyła 20 milionowy kontrakt a jego nagła śmierć była by jej na rękę. O intercyzie nic nie wiemy. Co do tolerancji to ja ich wszystkich w sumie toleruje tylko, że trochę ich tam za dużo:/ A Vettela szanuje i podziwiam za talen bo tego mu odjąć nie można ale charakter ma żywcem jak by go robili przez kalkę z Schumacherem
Przejdź do wpisu Montezemolo rozmawiał z Schumacherem
19.12.2009 00:36
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Montezemolo: Schumacher ma brata bliźniaka
19.12.2009 00:29
0
Miejsce rencisty jest na rencie. Schumi nie wracaj bo będzie bolało!!
Przejdź do wpisu Montezemolo rozmawiał z Schumacherem
19.12.2009 00:28
0
z tej wypowiedzi bije chyba moją ogromną nienawiścią do niemców? No ale cóż... Przynajmniej nikt mi nie powie, że nie jestem Polakiem ;)
Przejdź do wpisu Montezemolo rozmawiał z Schumacherem
19.12.2009 00:23
0
3. budyn_F1: też mi się tak wydaje. On chyba wie od dawna, że to kontuzja, która już do końca życia nie pozwoli mu się czynnie angażować w sporty motorowe a ogłosi to dopiero niebawem. Przynajmniej ja bym sobie tego życzył ;) 6. loko: masz racje MSC to największy oszust w F1. Oczywiście zaraz po Briatore 9. marti: ona nigdy nie pracowała i nie pracuje dla Ferrari tylko dla MSC 17. strong1: znów się podpisuję pod twoją wypowiedzią :) 4. kempa007: ja też dalej uparcie uważam, że Schumi nie wróci. Przyjaciele, przyjaciółmi ale ten telefon to kolejna marketingowa zagrywka ze strony owego "mistrza". Tak mi się przynajmniej wydaje. Wszystko pięknie wygląda bo coś ma pójść nie tak. Może myślę tak bo naprawdę nie lubię tego czerwonego burak. Swoją drogą, jeśli już ten koszmar się spełni i on na prawdę wróci to będzie to winna tylko i wyłącznie Ferrari bo to oni latem wsadzili go do bolidu, obudzili wspomnienia i podkręcili do ścigania w F1. Dodam jeszcze, że Kubica na dzień dzisiejszy to o niebo lepszy zawodnik niż ten aryjski pyszałek. O wiele bardziej zasługuje on na posadę w MGP i o wiele bardziej jej potrzebuje. Zobaczcie co Robert zrobił dla innego, nieistniejącego już niemieckiego teamu BMW Sauber. Udowodnił im, że są coś warci w stawce i gdyby nie ich patriotyczne podejście do brodatego karła w sezonie 2008 zdobył by dla nich tytuł. Zrobił dla nich więcej niż Heidfeld i Villeneuve razem wzięci.
Przejdź do wpisu Montezemolo rozmawiał z Schumacherem
19.12.2009 00:13
0
teraz przynajmniej wiadomo o co chodziło z trzecim bolidem Ferrari. Chcieli zatrzymać MSC bo czuli że może ich opuścić. Szkoda, że dalej nie chcą go zatrzymać :/
Przejdź do wpisu Montezemolo: Schumacher ma brata bliźniaka
19.12.2009 00:05
0
z tej wypowiedzi bije chyba moją ogromną nienawiścią do niemców? No ale cóż... Przynajmniej nikt mi nie powie, że nie jestem Polakiem ;)
Przejdź do wpisu Montezemolo: Schumacher ma brata bliźniaka
19.12.2009 00:01
0
@1.strong 1 Twoje podsumowanie tego bełkotu jest jak najbardziej trafione:) Dalej uparcie uważam, że Schumi nie wróci. Przyjaciele, przyjaciółmi ale ten telefon to kolejna marketingowa zagrywka ze strony owego "mistrza". Tak mi się przynajmniej wydaje. Wszystko pięknie wygląda bo coś ma pójść nie tak. Może myślę tak bo naprawdę nie lubię tego czerwonego burak. Swoją drogą, jeśli już ten koszmar się spełni i on na prawdę wróci to będzie to winna tylko i wyłącznie Ferrari bo to oni latem wsadzili go do bolidu, obudzili wspomnienia i podkręcili do ścigania w F1. Dodam jeszcze, że Kubica na dzień dzisiejszy to o niebo lepszy zawodnik niż ten aryjski pyszałek. O wiele bardziej zasługuje on na posadę w MGP i o wiele bardziej jej potrzebuje. Zobaczcie co Robert zrobił dla innego, nieistniejącego już niemieckiego teamu BMW Sauber. Udowodnił im, że są coś warci w stawce i gdyby nie ich patriotyczne podejście do brodatego karła w sezonie 2008 zdobył by dla nich tytuł. Zrobił dla nich więcej niż Heidfeld i Villeneuve razem wzięci.
Przejdź do wpisu Montezemolo: Schumacher ma brata bliźniaka
18.12.2009 00:22
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Bernie Ecclestone wierzy w powrót Schumiego
18.12.2009 00:21
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Bernie Ecclestone wierzy w powrót Schumiego
18.12.2009 00:09
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Bernie Ecclestone wierzy w powrót Schumiego
17.12.2009 17:55
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Bernie Ecclestone wierzy w powrót Schumiego
17.12.2009 14:26
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Bernie Ecclestone wierzy w powrót Schumiego
17.12.2009 14:24
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Bernie Ecclestone wierzy w powrót Schumiego
17.12.2009 14:01
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Bernie Ecclestone wierzy w powrót Schumiego
17.12.2009 14:00
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Bernie Ecclestone wierzy w powrót Schumiego
16.12.2009 22:24
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 22:22
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 22:20
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 20:10
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 19:46
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 19:43
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 19:07
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 18:59
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 18:04
0
Dla mnie ta cała gadanina Morelliego to zasłona dymna do prowadzonych negocjacji z Mercedesem. Bo niby jakich szczegółów muszą się oni dowiedzieć?? Szczegóły to oni znają bardzo dokładnie i to najprawdopodobniej od dawna (nie wieżę, że dowiedzieli się o tym wszystkim dopiero dzisiaj). Prędzej chodzi tu o szczegóły oferty, którą proponuje Mercedes a kilka dni potrzebne jest na to aby się z nimi zapoznać lub też poczekać na oficjalne stanowisko Schumachera. Nikt przecież nie wie dlaczego tak na prawdę Kubica wybrał Renault ani jak wyglądała zawarta z nimi umowa. A może wyglądało to tak (oczywiści w uproszczeniu): Robert zaklep sobie u nas na wszelki wypadek miejsce lidera, staniesz się naszą kartą przetargową w pozyskiwaniu inwestora, zrobisz reklamę firmie, zarobisz parę groszy a my damy ci możliwość startu w kilku rajdach i jak będzie po wszystkim zrobisz jak zechcesz (zostaniesz albo odejdziesz)...
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 16:26
0
Moim zdaniem ze strony technicznej wygląda to tak: Robert za sprawą oszczędnych silników dostanie od Renault "lżejszy" ale słabszy bolid. Nie wiadomo jak będzie z aerodynamiką ale tegoroczne wyniki nie wróżą zbyt dobrze(Red Bull to co innego).Jak obliczają fachowcy różnica w wadze bolidów (Renault, Red Bull a reszta stawki) wyniesie ok. 10kg na starcie. Nie zapominajmy o tym, że Robert to jeden z najcięższych kierowców w stawce co na pewno trochę zniweluje tę przewagę. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że w sesjach kwalifikacyjnych bolidy będą jeździły "na oparach" a więc tu różnica w spalaniu nie będzie miała praktycznie żadnego znaczenia. Tu będzie się liczyć aerodynamika no i niestety moc której Renault brakuje a której to więcej mają silniki Mercedesa. A przecież nie od dziś wiadomo, że kluczem do sukcesu są udane kwalifikacje czyli jak najlepsza pozycja na starcie. Ponadto różnica w wadze będzie przekładała się na efekty tylko na starcie i pierwszych okrążeniach. Z upływem każdego okrążenia różnica w wadze będzie malała (bo im mniej okrążeń do końca, tym mniej paliwa w baku i co za tym idzie mniejsza różnica wagi). I tu kluczową rolę będzie przejmować moc i aerodynamika. Dlatego tak czy inaczej Mercedes wydaje się być lepszą opcją. Zwłaszcza przy tak doskonałym zapleczu technicznym(Ross Brown), finansowym(Mercedes) no i oczywiście przy takich sukcesach w ubiegłym sezonie pod szyldem Brown GP. No chyba, że Renault poszło w ślady Red Bulla i przygotują na prawdę mocny aerodynamicznie i oszczędny bolid ale na to bym nie liczył...
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły