DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
25.01.2014 21:38
0
Dla mnie ten bolid może wyglądać nawet jak nocnik ze szczynami. Byleby zaczął wygrywać!
Przejdź do wpisu Ferrari zaprezentowało F14 T
22.12.2013 18:14
0
Najwyraźniej co niektórzy mają straszny ból dupy z powodu dominacji Vettela. Szkoda, że ów ból nie towarzyszył im również za czasów dominacji Schumachera. Wtedy za Niemcem stało Ferrari, czyli producent samochodów. Teraz tych wszystkich samochodowych pyszałków gniecie producent napojów i tu mamy kolejny ból dupy. McClareny, Mercedesy i Ferrari, najzwyczajniej nie mogą się z tym pogodzić. Proponuję przyznawanie losowej liczby punktów losowo wybranemu kierowcy!:)
Przejdź do wpisu Ecclestone: podwójne punkty mogą zostać odwołane
07.02.2011 01:09
0
@97 Monikaa, życie ma wiele odcieni, nie każdy musi podzielać Twoje zdanie, a punkt widoczny na horyzoncie spoza własnych klapek nie musi być jedynym rzeczywistym punktem widzenia. :) Kubica jako duży chłopiec powinien wiedzieć, co jest dla niego priorytetem, celem nadrzędnym... Nie będę na siłę upierał się przy swoim zdaniu, choć wiem, że mam sporo racji! Pzdr
Przejdź do wpisu Lekarze nadal walczą o zdrowie Kubicy
06.02.2011 23:17
0
@90. GKT, jestem tego samego zdania! Bardzo Kubicy współczuję i życzę mu powrotu do zdrowia, ale nie mogę się powstrzymać przed komentarzem: w jego sytuacji udział w rajdach to była straszna nieodpowiedzialność. Zresztą każdy inny sport niosący ryzyko jakiejkolwiek kontuzji byłby w jego przypadku niepożądany, a co dopiero rajd! Tak jeździć to sobie może na przykład kierowca testowy Virgin, a podejrzewam, że i jemu by na to nie pozwolili, a nie potencjalny kandydat do tytułu, bo bolid zapowiada się nieźle. Chciało się dawki adrenaliny na poziomie wiejskim (wiejski wyścig), to ma się efekty i koniec marzeń o blichtrze i światłach wielkiego świata, przynajmniej w tym roku. To są fakty, z którymi mimo, iż są bardzo wkurzające, po prostu się nie dyskutuje. Zdaje się, ze obiecał w ubiegłym roku, że przestanie się narażać i nie będzie już startował w wyścigach .... nawet jak wróci do F1, czego mu z całego serca życzę i będę mu zawsze kibicował, dla mnie pozostanie nieodpowiedzialnym facetem, który naraża swoje zdrowie i życie oraz miliony zainwestowane w bolid dla prowincjonalnego rajdu!
Przejdź do wpisu Lekarze nadal walczą o zdrowie Kubicy
01.02.2011 23:19
0
@55.saint - zgadzam się z Tobą, może być ciekawie, zwłaszcza, że kierowca musi zasłużyć sobie na użycie regulacji tylnego skrzydła zmniejszając dystans do przeciwnika na torze do czasu poniżej 1 sekundy. Poza tym to będzie niejako nagroda za bardzo równą i bezkompromisową jazdę, choć do użycia tylko na z góry określonych odcinkach toru (zazwyczaj na długich prostych). Jak już wspomniałeś przeciwnik w obronie będzie mógł użyć KERS-u (pod warunkiem, że będzie gotowy do użycia - naładowany), lub zmienić tor jazdy... Zapowiada się nieźle!
Przejdź do wpisu Renault nie pokazało jeszcze pełni osiągów R31
01.02.2011 22:24
0
Nie rozumiem, dlaczego wszyscy pieją z zachwytu nad innowacyjnym wydechem LRGP, jakby to był klucz do mistrzostwa? Zgoda, to jest jakaś nowinka, tylko po dniu testów NIKT, ale to nikt nie jest w stanie stwierdzić, czy przyniesie ona jakieś wymierne efekty w sezonie... Znając Kubicę myślę, że jutro bardziej skoncentruje się na ruchomym tylnym skrzydle niż na KERS, ponieważ będzie przy nim trochę roboty podczas wyścigów, a i przepisy dotyczące jego stosowania są dosyć skomplikowane, zostawiając wydech w spokoju - nie po prostu robi swoje...(oby) :)
Przejdź do wpisu Renault nie pokazało jeszcze pełni osiągów R31
02.03.2010 23:49
0
Wcześniej, czy później ten koniec musiał nadejść. Amen.
Przejdź do wpisu Koniec amerykańskich marzeń
24.02.2010 23:56
0
@Musashi. Peter wyraźnie powiedział, że Nick nie pasuje do koncepcji. Teraz przyszła kolej na Rampfa, o Theissenie nie wspomnę, bo w ogóle nie był brany przez Saubera pod uwagę.To sprzątanie po BMW bardzo mi się podoba, a jak smród po Bawarce wywietrzeje, Sauber może nieźle namotać, jak nie w nadchodzącym sezonie, to na pewno w przyszłości...
Przejdź do wpisu Key dołącza do ekipy Petera Saubera
04.02.2010 22:28
0
Na chwilę obecną rola testera w dobrym zespole to maksimum dla Nicka. Będzie miał dużo czasu do testowania nowych modeli okularów przeciwsłonecznych ;)
Przejdź do wpisu Heidfeld oficjalnie zostaje kierowcą Mercedesa
31.10.2009 16:24
0
@leo Bzdury wypisujesz! Z twoich wypocin wynika, że im cięższy bolid, tym szybszy! Buhahaha!!! Swoją drogą skąd masz takie dokładne wyliczenia? Czyżbyś miał dostęp do danych telemetrycznych? Nie błaźnij się...DDD
Przejdź do wpisu Q2: BMW Sauber walczy o pole position
18.10.2009 01:57
0
Wyścig zapowiada się bardzo ciekawie, bo praktycznie trafność strategii, patrząc na wagi bolidów w dużej mierze będzie zależała od pogody. Się będzie działo!
Przejdź do wpisu Deszczowe kwalifikacje dla Barrichello
11.10.2009 18:59
0
@269, 270 Zauważcie, że w BMW Kubica nigdy nie przejechał przypuszczalnej liczby okrążeń względem zatankowanego paliwa.Tę liczbę można określić z tolerancją 2-3 okrążeń, RK nigdy tyle nie przejechał, zjeżdżał trochę wcześniej. To oczywiście o niczym nie świadczy, ale... Jeśli chodzi o kontrakt z Renault, nie można mówić o sukcesie tam, gdzie nie zachodzi ryzyko porażki. Ten zapis to furtka nie tylko dla Kubicy lecz także dla Renault, gdyby Kubica się nie spisał. Wtedy ciężko by mu było znaleźć team odpowiadający jego aspiracjom, bo który zespół zechce w swoich szeregach kierowcę nie spełniającego oczekiwań teamu? Zresztą... pożyjemy, zobaczymy...
Przejdź do wpisu Robert Kubica oficjalnie w Renault
11.10.2009 15:44
0
@265. wydra75 Ten zapis w kontrakcie, lub jak to określiłeś "majstersztyk" ma także drugie dno i działa w obie strony. Jeśli Kubica w Renault będzie jeździł kiepsko i odejdzie, a jego następca zacznie nagle zdobywać punkty, to inne zespoły mogą się powstrzymać od zatrudnienia kierowcy, któremu żadne auto nie pasuje. I chyba zgoda teamu Renault na taki zapis w kontrakcie wynika z faktu, iż tam doskonale wiedzą, że do specyficznego stylu jazdy Roberta bardzo ciężko dostroić bolid w taki sposób, by się utrzymał w torze, a jednocześnie nie zużywał opon szybciej od innych i nie spalał więcej paliwa od innych. Bo przy braku tankowań w nowym sezonie żadna taktyka nie wypali, jeśli podstawowym pytaniem będzie, na ile okrążeń przed metą trzeba zwolnić, żeby w ogóle dojechać. Pozycja Kubicy w F1 jest mocna, ale podejrzewam, że to nie był warunek Roberta, ten zapis odpowiada obu zainteresowanym stronom...
Przejdź do wpisu Robert Kubica oficjalnie w Renault