DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
22.10.2010 01:56
0
del, o ile cale tlumaczenie jest ok, o tyle w tym konkretnym wypadku "competitive package" oznaczac bedzie mniej wiecej "pakiet sprzyjajacy rywalizacji".
Przejdź do wpisu Pedro de la Rosa: Pirelli zupełnie inne niż Bridgestone
25.06.2010 22:02
0
@12 PET to jeszcze ciagle swiezak, wiec adaptacja stylu jazdy (pktow hamowan itd) do "nowego" samochodu zajmuje mu pewnie dluzej niz doswiadczonemu KUB, ktory byl w stanie zaczac "cisnac" szybciej.
Przejdź do wpisu Kubica: Byłem w stanie poczuć różnicę
25.06.2010 17:39
0
@1 "It was quite easy to evaluate the new parts and I was able to feel the difference with the car." tak jest napisane na f1.com, wiec tlumaczenie jest jak najbardziej poprawne.
Przejdź do wpisu Kubica: Byłem w stanie poczuć różnicę
02.02.2010 14:29
0
@283. kurson7 milo dla odmiany uslyszec inteligentna opinie. juz myslalem ze wszyscy tutaj potrafia ocenic aero nowych modeli "na oko". pozdrawiam
Przejdź do wpisu Ruszył drugi dzień testów w Walencji
02.02.2010 14:23
0
w pressroomie kraza plotki, jakoby ferrari i mclaren testowali z ok 100kg paliwa, kiedy reszta max 50-60kg. oczywiscie to tylko plotki. zrodlo: directo.thef1.es/tests/
Przejdź do wpisu Ruszył drugi dzień testów w Walencji
30.08.2009 19:31
0
a pamiętacie fuji 07 jak to MAS i KUB się w najlepsze poboczami wyprzedzali? wtedy jakoś kar nie było (ostatnie okrążenie, ostatni zakręt, MAS wyprzedza poboczem dzięki czemu ma najniższy stopień podium). Bez grzebania w przepisach - można - choćby powołując się na w/w sytuację.
Przejdź do wpisu Bez kar za incydent na pierwszym okrążeniu