DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1

Ostatnia aktywność
09.02.2011 20:28
0
napewno zrobią jaką klauzure że jeżeli kubek by szybko wrócił do pełni zdrowia to będą mieli możliwość rozwiązania umowy z Nickiem i tyle...
Przejdź do wpisu Heidfeld i Senna poprowadzą R31
01.02.2011 12:11
0
pierkowi chyba powiedzieli żeby czasem nie cisnął za mocno bo przecież testy LRGP zaczynają dopiero jutro ;)
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
20.12.2010 13:28
0
42. Arti23 bo to nie WRC ;)
Przejdź do wpisu Pechowy finisz Kubicy
19.12.2010 14:47
0
Kubica mówił kiedyś o tym (tłumacząc dlaczego zajmuje tak wysokie miejsca) że inni kierowcy walczą najczęsciej w mistrzoswach i nie mogą pozwolić sobie na nieukończenie wyścigu więc jadą ostrożniej (wolniej), a on jedzie dla zabawy więc może cisnąć na 100%, widocznie tam pojechał na 101% + złe warunki pogodowe i trafił się dzwon... Poza tym w rajdach nawet najlepszym trafiaja się wypadki więc nie ma co mówić że kubi jest słaby...
Przejdź do wpisu Pechowy finisz Kubicy
07.11.2010 12:16
0
10. devious - jedna z nielicznych rozsądnych wypowiedzi na tym forum :) Ludzie, ustawienia deszczowe robi się pod opony deszczowe, więc mówienie że miał takie ustawienie jest bez sensu... W tych warunkach temperatura opon była chyba najważniejsza, zbyt wczesne założenie opon, jazda za wolniejszym kierowcą, konieczność zjazdu z idealnej lini jazdy czy wypadniecie na pobocze, wszystko to powoduje szybkie ochłodzenie sie opona, a później już jest bardzo trudno w takich warunkach je dogrzać... widocznie tylko hulkowi udała sie w pełni ta sztuka, miał trochę szczęscie, do tego widocznie jego somochód świetnie sie prowadził na przesychającym torze i wyszło PP
Przejdź do wpisu Williams: PP Hulkenberga nie jest zasługą ustawień
27.04.2010 18:16
0
A ja słyszałem że FIA zgodziła się tylko na część poprawek z listy życzeń reno, ponieważ inżynierowie renault pod pozorem zmniejszenia kosztów i zwiększenia nniezawodności chcieli "przemycić" kilka rozwiązań zwiększających moc i tych poprawek im zakazali...więc raczej nie będzie zwiększenia mocy(no chyba że FIA czegoś nie zauważyła, albo wy macie lepsze informacje)
Przejdź do wpisu De la Rosa: Renault jest niespodzianką sezonu 2010