Mithrindil
Ostatnia aktywność
avatar
Mithrindil

20.11.2014 13:35

0

"Przejście Vettela do Ferrari było otwartym sekretem od samego początku" Po polsku mówimy "tajemnicą poliszynela" a nie "otwartym sekretem".

avatar
Mithrindil

16.03.2014 16:08

0

@36 - faktycznie, pomyłka o jedno miejsce. Tak czy owak po to jest regulamin żeby go przestrzegać. Jeżeli się do niego nie stosują (pomijając motywacje za tym stojące) to albo się uda i wygrają nieuczciwie albo ktoś ich przyłapie i dyskwalifikacja... Jeżeli przepis się nie podoba to trzeba walczyć żeby go zmienić a nie go łamać. A może Ferrari nie zgadza się z ograniczenem obrotów silnika i będzie wykręcać sobie 25RPM? Jak napisałem: przepis jest przepis - można walczyć żeby go zmienić ale jego łamanie jest zwykłym oszustwem.

avatar
Mithrindil

16.03.2014 14:45

0

Chyba nie wszyscy rozumieją co oznacza "stale zwiększony przepływ paliwa", szczególnie ci którzy uważają że podium było zasłużone... Skoro miał zwiększoną dawkę paliwa to i osiągał większą moc niż pozostali. Wystarczy że miał przewagę 0.1 sekundy na okrążeniu to w czasie całego wyścigu zyskał niemal minutę! Dodając minutę do jego czasu wypadłby z pierwszej dziesiątki... Przepisy są jakie są, każdy kto chce startować musi się dostosować. Zwiększanie mocy poza dopuszczalnymi przepisami jest zwykłym oszustwem i nie ma nic wspólnego z "zasłużonym" wynikiem.

avatar
Mithrindil

16.11.2013 21:22

0

Perez jest z USA że występował przed własną publicznością?

avatar
Mithrindil

04.11.2010 16:35

0

@28 Jacu: Nie słyszałem o planach VW dotyczących rajdów. Pamiętam że kiedyś było Polo (bodajże klasa S2000). Fajnie by było zobaczyć Scirocco w wersji 4x4 ścigające się z C4 :)

Przejdź do wpisu VW mówi nie dla F1

avatar
Mithrindil

04.11.2010 09:23

0

@21 greggi @26 modafi - skąd bierzecie takie informacje?? z wikipedii? to chociaż czytajcie do końca! otóż nastąpił obrót sytuacji o 180 stopni i jedyną szansą przetrwania porsche było oddanie się w ręce VW. Obecnie Porsche jest dziewiątą marką w rękach VW! Ludzie, jak się nie interesujecie to się nie wypowiadajcie! Co do zespołu F1 - nie rozumiem stwierdzeń typu "audi nie pasuje do tego sportu" ludzie, to tylko nazwa. Było BMW które jest bezpośrednim rywalem Audi. Skoda? Jest renault a to są auta kierowane do tych samych odbiorców! VW F1 team? Skoro była toyota, honda to czemu nie VW? Myślę że sprawa jest innego typu - przedsięwzięcie F1 to ogromne koszty a możliwe że może zaszkodzić wizerunkowi firmy (widzimy jak to jest z nowymi zespołami). VW ma Audi które corocznie wygrywa Le Mans promując swoje TDI - i to im odpowiada.

Przejdź do wpisu VW mówi nie dla F1

avatar
Mithrindil

28.10.2010 16:27

0

fajna sprawa :) zwiększenie przyczepności mechanicznej, z opon zniweluje wpływ aerodynamiki a więc pozwoli na bardziej agresywną jazdę i odważniejsze wyprzedzania. Jestem za!

avatar
Mithrindil

21.09.2010 10:55

0

@ Skoczek130 nie każdy chce jeździć w F1. Popatrz na Raikkonena - był mistrzem, bez trudu znalazłby super miejscie w F1 i mógłby powtórzyć tytuł ale wybrał WRC - tam nie ma tak wielkich sukcesów a jednak nie zmienia profesji i nadal chce się ścigać w WRC. Nieprawdą jest że każdy koniecznie chce jeździć w F1.

avatar
Mithrindil

11.09.2010 16:39

0

Kubica może być zadowolony a Witajil również nie może być zadowolony. Weźcie redagujcie te teksty przed dodaniem :/

avatar
Mithrindil

16.08.2010 18:05

0

5. moze to juz pokolenie jp100%

avatar
Mithrindil

20.07.2010 11:44

0

Po takich wypowiedziach zaczynam inaczej patrzec na wypowiedzi Berniego na temat braku Ferrari w F1. Skoro mają się kłócić i co wyścig wymuszać zmiany w regulaminie to widowisko nie ucierpi jak odejda.

avatar
Mithrindil

11.07.2010 20:51

0

ciekawe czy dostanie zdjecie na pamiatke

Przejdź do wpisu De la Rosa ukarany grzywną

avatar
Mithrindil

19.06.2010 00:57

0

A ja tam sie z tym zgadzam. Tyle się mówi o cięciu kosztów a na siłę wpycha się jak najwięcej zespołów. Bezsens. Jaki tego cel? Więcej zdartych opon i wypalonego paliwa a żaden z tych trzech zespołów nie wprowadza kompletnie nic do rywalizacji poza przeszkadzaniem przy dublowaniu. Wystarczy spojrzeć na przepaść w kwalifikacjach. ZAWSZE w pierwszej turze odpada stała szóstka kierowców. Zespoły te mają problemy finansowe i zamiast skupiać się na rozwoju bolidu (ok, Lotus sie rozwija) to koncentrują się na cięciu kosztów byle tylko utrzymać się w F1 za wszelką cenę. Jeżeli ich nie stać to niech sie przeniosą do GP2. Nie od dziś wiadomo że F1 to jeden z najdroższych sportów świata (sam fakt że podczas szczytu kariery MSC był najlepiej zarabiającym sportowcem o tym świadczy) i niestety nie każdego na to stać. Czas się z tym pogodzić. F1 to JEST sport dla wybranych - i bardzo dobrze :)

avatar
Mithrindil

04.05.2010 18:05

0

a ja uwazam ze KERS to fajna sprawa. Pamietam ze znacznie podnioslo to atrakcyjnosc widowiska. Szczegolnie ze nie wszystkie bolidy mialy ten system. Trzymam kciuku za KERS!

avatar
Mithrindil

21.04.2010 00:12

0

Ja tam jestem za Michelin. Sprawdzili się kilka sezonów wcześniej. Przecież to z nimi Renault odnosiło największe sukcesy. Ciekawostką byłoby wprowadzeniu wielu producentów i pozwolenie zespołom na podjęcie decyzji które opony będą wykorzystywać. I powinni znieść ten głupi przepis o konieczności używania dwóch rodzajów mieszanki! Tym bardziej że teraz nie ma dotankowań podczas wyścigu więc kierowca który oszczędza opony będzie w stanie może przejechać cały wyścig na jednym komplecie - a o to właśnie chodziło gdy wprowadzano ten przepis, o ograniczenie liczby zużytych opon poprzez zmuszenie zespołów do korzystania z twardszej mieszanki.

avatar
Mithrindil

22.03.2010 21:49

0

11. lefthandy - wzruszyła mnie twoja historia ale co to ma wspolnego z newsem?

avatar
Mithrindil

16.11.2009 23:38

0

2. faktycznie NASCAR to nie tylko owal ale w większości tak. Jest za to kilka rodzajów owalów. (Wikipedia) Wyróżnia się bardzo wiele typów: klasyczne owale np. Martinsville Speedway, tri-ovale np. Kansas Speedway, Richmond International Raceway, D-ovale (owal przypominający kształtem literę 'D') np. California Speedway, oraz Quad-Ovale np. Atlanta Motor Speedway, Lowe's Motor Speedway. Jest także wiele owali o indywidualnych kształtach np. Pocono Raceway (przypominający kształtem trójkąt.) czy Indianapolis Motor Speedway (przypominający kształtem prostokąt). Każdy z owali ma także inne nachylenie zakrętów i prostych. Kierowcy ścigają się także na torach drogowych takich jak Watkins Glen International i Infineon Raceway. Tory drogowe są jedynymi na których NASCAR dopuszcza możliwość ścigania się w deszczu, jednak jeszcze nigdy nie miało to miejsca. (/Wikipedia). Jednak zawsze skręca się w lewo :P

avatar
Mithrindil

16.11.2009 23:31

0

Marzenie McLarena staje się prawdą. Dwóch anglików w zespole a dodatkowo każdy ma tytuł mistrza świata. Ciężko będzie ich dogonić jeżeli będą mieli dobry bolid. Z drugiej strony nie uważam żeby Jenson Button był jakimś wyjątkowym kierowcą. Mistrzostwo zdobył głównie przez serię zwyciestw na początku sezonu kiedy to niepokonany był bolid BrawnGP. Wkrótce jednak konkurencja prześcignęła ich technologicznie i zabrakło kilku wyścigów żeby Jenson stracił tytuł.

avatar
Mithrindil

11.11.2009 12:24

0

To jest chore. Weźmiemy słabszego kierowce bo może znajdą sie sponsorzy. Ludzie opamiętajcie się... F1 już dawno przestała być sportem - to jest biznes i show.

avatar
Mithrindil

05.11.2009 20:04

0

Pewnie już ktoś to napisał, jeżeli tak to sorki że powtarzam. Toyota jest niepoważna. Najpierw stara się o Kubice, gra w otwarte karty (co oznacza ze bardzo im zalezy na kierowcy) a kilka tygodni potem sru i wycofuje się z wyścigów. Jakby Kubica podpisał z nimi kontrakt to by został na lodzie. Nie mówię hop bo wg mnie Renault też wycofa się z rywalizacji, będzie tylko dostawcą silników. Do tej pory trzymał ich Alonso a gdy jego zabraknie to cały zespół się rozsypie. Brak Flavio Briatore powoduje że Renault pozostało bez wyraźnego lidera teamu a to się nie uda. Może i Kubica jest dobry ale na pewno nie jest lepszy niż Alonso. Ale zobaczymy - nowy sezon to nowe wozy. Może się coś zmieni

avatar
Mithrindil

03.08.2009 16:36

0

I tak zostanie legendą, tylko on 7 razy został mistrzem świata. Nie spodziewam się że będzie wysoko bo ferrari kiepsko sobie ostatnio radzi. I to że będzie 13 wcale nie jest żadną ujmą dla jego legendarnej sylwetki :)

avatar
Mithrindil

29.07.2009 10:18

0

Trudno sie dziwić - wpakowali tyle kasy a nie są w stanie osiągnąć Q2. Ferrari i McLaren jakoś sobie poradziły i powoli wychodzą z recesji a tu nie ma żadnego postępu. Może inaczej: postęp jest ale inne zespoły robią jeszcze większy postęp. Szkoda :P Kubica i tak myślał o WRC a myślę że dostanie jakieś propozycje od innych zespołów F1 - może Renault po domniemanym odejsciu Alonso do Ferrari :P

avatar
Mithrindil

26.07.2009 20:48

0

bez sensu... przecież nie zrobili tego specjalnie :/ idac tym tropem powinni wykluczyc Brawn GP bo z ich bolidów lecą sprężyny i uderzają w kierowców. I trzeba wykluczyć wszystkich którym coś odpadło w tym sezonie.. paranoja... rozumiem że koło odpadlo i bylo niebezpiecznie ale to byl wypadek i na szczescie nikomu nic sie nie stało. Zobaczcie ze Brawn nie dostał żadnej kary za spowodowanie ciężkiego uszczerbku na zdrowiu jednego z czołowych zawodników. Nic... Są równi i równiejsi...

Przejdź do wpisu Renault złożyło apelację

avatar
Mithrindil

12.06.2009 12:41

0

Wg mnie massa załapie sie w innym zespole (pewnie toro rosso) jezeli oczywiscie by Ferrari odeszło. To są gigantyczne pieniądze, F1 dużo bardziej atrakcyjna pod względem marketingowym niż Le Mans - sam fakt ze F1 oglada się co 2 tygodnie a Le Mans raz w roku. Jestesmy w Polsce, dlaczego więc "odbędzie się **77th** edycja najsławniejszego"?

avatar
Mithrindil

27.04.2009 08:39

0

No to się nie popisali, zepsuli sobie wyscig na pierwszym zakrecie. Dwa zjazdy do PITu i ustawienie się na dwóch końcowych pozycjach - jeszcze oba olidy to cysterny na twardych oponach. Wg mnie tu byl największy błąd BMW - cysterny i twarde opony - widać było ile czasu tracą Toyoty na twardych oponach. Rozumiem że każdy bolid sprawuje się inaczej na roznych oponach - ale na co liczyli? Na deszcz? Tam nigdy nie pada.. Na SafetyCar? Pobocza są tak ogromne i utwardzone że to byłby cud jakby wyjechał SC. Jedyna nadzieja w próbie wyprzedzania na prostych przy uzyciu KERSu - no ale najpierw trzeba delikwenta dogonic a z wielka iloscia paliwa i z twardymi oponami to niemozliwe. Po prostu u Arabow tanie paliwo mieli to zatankowali na 3 wyscigi od razu ;) w koncu trzeba było ciac koszty :P Najbardziej szkoda Toyoty - mieli bardzo udany weekend i przez błędną decyzję z oponami przegrali dublet. Truli załapał sie na podium ale to nie to samo. Gratulacje dla Vettela i dla Buttona - bardzo dobry wyścig obu kierowców. Gratulacje dla Raikkonena - zwyżka formy dla Ferrari, zobaczymy co tam w Europie pokazą. Świetnie Hamilton - jakoś w tym sezonie jego styl jazdy jest zdecydowanie lepszy, duzo mniej kotrowersyjny (ale czasem chamski, szczegolnie wpychanie sie od wewnętrznej a potem wynoszenie przeciwnika na pobocze żeby musiał hamowac). Rozczarowuje mnie Rosberg - sądziłem że będzie regularnie w punktowanej ósemce i zawsze blisko podium a tu klapa. Kierowca całkiem niezły, bolid też nienajgorszy - może błędne decyzje zespołu.

avatar
Mithrindil

18.04.2009 13:29

0

69. Yotomeczek - zgadzam sie - podniesienie masy bolidy wyrównalo by troche szanse i mozliwosci korzystania z KERS. Swoja droga - mogliby tez wydluzyc troche czas korzystania z KERSa, wtedy by dawało to większą przewagę - na obecną sytuacje KERS jest niemal kompletnie nieprzydatny. RBR nie ma ani dyfra ani KERSa i swietnie jezdzi od poczatku sezonu.

avatar
Mithrindil

18.04.2009 13:21

0

51. pz0 - Bahrajnie? Chyba oglądamy inną serie wyscigów :P ale zgadzam się że KERS to chwyt marketingowy F1 i najbardziej smiesza mnie "problemy techniczne" ferrari :P oczywiscie mieli jakis wybuch aku itd ale w zeszlym roku mieli powazniejsze usterki zwiazane ze swiatelkami w boksie zamiast lizaka i co? Zostały światełka :P zrezygnowali z KERSa bo jest nieprzydatny - fajny na starcie, na prostej i przy obronie pozycji ale beznadziejny w zakretach gdzie naprawde buduje sie przewage. No i problemy z oponami. Wg mnie debilny przepis z tymi oponami - czemu ma to służyć ze trzeba jezdzic z dwoma kompletami roznymi? Przeciez to dodatkowo zwieksza koszty i pogarsza osiagi bolidów - powinni wszyscy miec takie same opony i problem z glowy - i taniej by wyszlo bo na pewno znalazl by sie w Chinach ktos kto by jechał tylko na jeden stop (bo twarde opony by wytrzymaly ten dystans). Przy obecnym przepisie to niemozliwe bo miekkie opony bardzo szybko sie zuzywają.

avatar
Mithrindil

18.04.2009 12:26

0

Alonso pojechał świetnie i będzie wysoko w wyścigu - wystartuje pewnie na miekkich oponach bo jest lekki i bedzie chcial od razu uzyskac duza przewage z racji tego ze bedzie wczesniej tankował. Zarówno Webber jak i Vettel jechali doskonale ale i tak jestem niemalże pewien że podium zdominują Brawny. Jak dla mnie to na pudle staną Brawny i Vettel - Alonso i Webber będą blisko. Rozczarował mnie trochę Rosberg - dopiero 7 miejsce, liczyłem że wejdzie do pierwszej piątki.

Przejdź do wpisu Renault po kwalifikacjach

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu