DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
30.10.2009 23:42
0
„Wielkie dzięki dla zespołu BMW Sauber” - może to była jakaś ironia Roberta dotycząca jego zespołu. Np. "Wielkie dzięki dla zespołu BMW Sauber... za spalone silniki, złe ustawienia itp. :)
Przejdź do wpisu BMW Sauber żegna się z Formułą 1
30.07.2009 23:26
0
Michael Schumacher nigdy nie będzie dla mnie prawdziwym mistrzem, gdyż wiele razy ścigał się nieczysto i bez zasad fair play. Najbardziej kontrowersyjny był w stajni Benetton gdy używał m.in zakazanego systemu "launch control" i kontroli trakcji. Słynna "Option 13" gdy po zjechaniu kursorem poza ekran mógł sobie ustawiać w bolidzie co tylko chciał. Benetton oszukiwał w latach 1994 i 1995. Wystarczy poszukać w sieci. Schumacher to taki cwaniak i gdyby nie te brudne chwyty nigdy nie zostałby siedmokrotnym mistrzem.
Przejdź do wpisu Schumacher aplikuje do FIA po nową superlicencję
06.04.2009 20:34
0
Mam podejrzenia, że Brawn GP kombinuje tak jak Benetton w 1994 roku. Wyjęte filtry paliwa, kontrola trakcji itp. Może bolidy Brawna mają również jakąś "13 opcję" jak w samchodzie Schumachera z 1994 roku. To są tylko moje podejrzenia, ale z reguły moja intuicja się nie myli.
Przejdź do wpisu Brawn GP dalej bezkonkurencyjne